Kim vind ik echt vreselijk voor een man, of je moet Aziatisch zijn Maar de Kim die ik ken had blauwe ogen, blond haar, bleke huid en een grote neus hahah
Vlinder lenthe bloeme vind ik echt te veel van het goede. Allemaal stomme namen, maar kies er dan 1 en niet 3 dat is echt too much.
Mee eens! Vind het ook too much... Meer een antwoord op de vraag: waar denk je aan bij het voorjaar? Vlinder lenthe bloeme.. Hihi.. Overigens bedoel ik het niet aanvallend hoor.. Maar zou er dan eerder voor 1 van de 3 gekozen hebben.
vuurneon
Geplaatst: 15-04-12 12:02
SSmonamiSS schreef:
een engels meisje hier heet Lollipop.. ook niet echt een normale naam
dat is echt bijna eng moeder is nog maar krap 22 en heeft er al 5 ter wereld gezet in 4 jaar tijd. en jawel.. ze denken al aan nummero 6, want er is nog 1 letter verschuiving mogelijk
Ach, als het aan mij gelegen had had ik er op mijn 22ste ook al een aantal gehad, helaas heeft de oudste er erg lang over gedaan. Daarna heb ik er wel 4 binnen 4 jaar gekregen en hopen we snel weer zwanger te zijn. Nu hebben mijn kinderen dan wel niet dezelfde letters in hun naam, maar goed.
gisteren bij Campinglife hoorde ik de naam Babbish (geen idee hoe je het schrijft, fonetisch is het babbiesjj ), vond het ook een aparte naam, niet mijn smaak.
Een jongen die ik leerde kennen op wintersport heet T.jamme. Vond ik ook erg apart! Hij vertelde ook dat hij standaard in de kroeg een half uur bezig was met uit te leggen hoe hij heet, en vaak vergaten ze het daarna toch wel weer In Friesland waarschijnlijk wel een normale naam, maar ik kende 'm nog niet!
Ik zag pas achterop een autoruit (zo van *naam kindje* rijdt mee stickers) Xoar, ik heb niet eens een idee hoe je de naam uitspreekt. Je kunt ook echt te origineel willen zijn Het zusje had een soortgelijke naam maar die weet ik niet meer. Iets met een Y.
TLNLSDB
Geplaatst: 24-04-12 13:49
[quote="Urielle"]Ik zag pas achterop een autoruit (zo van *naam kindje* rijdt mee stickers) Xoar, ik heb niet eens een idee hoe je de naam uitspreekt. quote]
Ik denk zoiets van - ksor met een beetje een o met a klank er in