Ik heb mijn groen en witte 'zomer' kussens een andere hoes gegeven (lang leve de H&M met al die kussens en hoesen ). Nu is mijn huisje een beetje herfstachtig met bruin en beige tinten
Ik krijg spontaan zin om nog veel meer te veranderen en het lekker winters te maken
DDDMakkink
Geplaatst: 21-10-11 13:25
mag hopen dat je geen levende vissen verpakt
annepaardoes
Geplaatst: 21-10-11 16:41
purny schreef:
Las vandaag een WWW op hyves van een vriend uit Friesland dat daar de eerste sneeuw al gevallen was, wel heel weinig hoor...
neeeee echt?
DDDMakkink
Geplaatst: 21-10-11 21:57
Oog morgen naar de action oor kaarsen Daar blijft het denk ik niet bij
Ja daar hebben ze inderdaad ook leuke spullen! Was vanmiddag even in de Leen Bakker/Kwantum waren ze ook bezig! (Weet niet meer welke het was)
DDDMakkink
Geplaatst: 22-10-11 18:37
Nou action is weer blij ik ben geweest haha Heb leuke pareldingen voor in de boom En mooie groene kerstballen in twee maten en leuke sneeuwpopjes met lichtjes En kaarsen en uhm verder weet ik het ff niet meer Hadden 4 tassen vol
Een plafond kerstboom? Welke flapdrol heeft dat bedacht? haahha! Vind een normale, brede, hoge, kerstboom, ergens in de hoek van de kamer, veeeeel mooier!
als ik ieder jaar de kleuren verander ben ik falliet hahaha ik heb dit jaar mijn 3e kleur in 20 jaar, best netjes dus. Begon met Zilver/blauw, toen goud/blauw, nu goud/bruin
DDDMakkink
Geplaatst: 23-10-11 14:22
Wij begonnen met zilver/goud/rood Nu 8 jaar verder groen met wit Ik koop eigenlijk pas spullen na de kerst dan scheelt dat flink in de kosten
ja dat is wel iets wat netjes wegewerkt zou moeten worden
DDDMakkink
Geplaatst: 23-10-11 19:40
De meningen zijn verdeelt zo te lezen Ik vind het zelf ook niet mooi Maar goed ieder zijn smaak natuurlijk Moet ook nog zien of ik ons huis zo krijg als ik hebben wil Volgende maand komt de nieuwe vloer dus moet echt wachten tot dat klaar is Anders blijf ik op en afbouwen en schuiven dat schiet niet op