Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nemurin schreef:Dit is misschien meer een vraag maar ik mag aannemen dat mensen in dit topic toch wel enigszins verstand hebben van wat echt smerig is.
Ik zag vandaag dat één van de manegepaarden uitgeschacht stond (gedeeltelijk) en dat er echt enorme vellen aan hingen. En één vel hing dus zodanig dwars dat ik dacht dat hij 'm daarom niet meer in durfde te trekken ofzo.
Dus ik zeg tegen die ruiter van hou hem maar even vast bij z'n hoofd, dan haal ik het er even af.
Ik heb namelijk afgelopen vak een hengst z'n ballen leren opvoelen etc. dus ik dacht dit doe ik ook wel even, weet precies waar ik op moet letten en waar ik moet staan enzo.
Dus ik dat dwarse vel er even af trekken, zag er gelijk een stuk beter uit, nog wat velletjes eraf gepeuterd... en tja dat doet mij dan niets omdat ik toch paardenarts wil worden.
Maar er stond een verpleegster (moeder van de ruiter, en ze rijdt zelf ook dus is wel bekend met paardenpiemels) bij en die begon echt te roepen van "Ooooh wat vies ben jij!"
En die trekt dus zelf regelmatig een Spaanse kraag bij een oud mannetje weer goed...?
Wie het snapt mag het zeggen maar dat lijkt MIJ dan weer heel smerig.
Intussen wel een heleboel dames super preuts aan het doen en mij vies vinden.Kantoormiepjes...
Gelukkig werd ik bijgestaan door een kerel die net van z'n paard klom en even lekker die merrie haar uier ging staan masseren.
Macs schreef:Hahahahahahah Pascal geniaal
Over leraren gesproken..
mijn natuurkunde leraar ging altijd op zn hurken naast je tafel zitten als hij wat uitlegde.
Maar hij had halflang haar, heel vet altijd.. Alsof hij het nooit wastte.
En die lucht uit zn smoel... echt gatver!!!
Zo'n ochtend en koffie lucht.. Bah bah bah ik zei altijd maar half stikkend ja ja ik snap het dankuwel