Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

First_Unique

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 01:25

nou, ik heb dus ooit de toiletemmers van het restaurant schoon gemaakt waar gewoon de babypoep aan de emmer zat ipv het zakje en de tampons open en blood (incl.) ook nog langs het zakje lagen.. nou ik werd zo beroerd. met gewoon op handen en voeten en flink kokhalzend de wc uitgekropen.. Dat was écht zoooooo smerig!! dat wil ik ook nooooooit meer doen!!!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 01:29

Ik heb net voor de tweede keer het bad moeten ontdoen van kitten poep..
Ook de andere kat heeft een tijdje de gewoonte gehad om als hij boos was in de badkamer (op de badmat) te gaan poepen.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 07:46

Ik haal zo vaak wat velletjes van mijn paard zijn piemel af. Das toch niet smerig, tenminste vind ik niet.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 12:22

First_Unique: Ik maakte wel eens de toiletten schoon toen ik op een tankstation werkte... :')
Geloof me, na de Poolse vrachtwagenchauffeurs kon je standaard naar die toiletten gaan want je kon er donder op zeggen dat er binnen het kwartier een klant kwam klagen dat de wc's zo vies waren!
Moet zeggen, niet alleen de heren konden goed die pot onder schijten... Bleeeegh!

Rockwitch: Nee vind ik ook niet, ik vond het echt raar dat ze allemaal zo liepen te piepen. :')

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 17:59

Nemurin schreef:
Dit is misschien meer een vraag maar ik mag aannemen dat mensen in dit topic toch wel enigszins verstand hebben van wat echt smerig is. :j

Ik zag vandaag dat één van de manegepaarden uitgeschacht stond (gedeeltelijk) en dat er echt enorme vellen aan hingen. En één vel hing dus zodanig dwars dat ik dacht dat hij 'm daarom niet meer in durfde te trekken ofzo.
Dus ik zeg tegen die ruiter van hou hem maar even vast bij z'n hoofd, dan haal ik het er even af.

Ik heb namelijk afgelopen vak een hengst z'n ballen leren opvoelen etc. dus ik dacht dit doe ik ook wel even, weet precies waar ik op moet letten en waar ik moet staan enzo.

Dus ik dat dwarse vel er even af trekken, zag er gelijk een stuk beter uit, nog wat velletjes eraf gepeuterd... en tja dat doet mij dan niets omdat ik toch paardenarts wil worden.

Maar er stond een verpleegster (moeder van de ruiter, en ze rijdt zelf ook dus is wel bekend met paardenpiemels) bij en die begon echt te roepen van "Ooooh wat vies ben jij!"
En die trekt dus zelf regelmatig een Spaanse kraag bij een oud mannetje weer goed...?

Wie het snapt mag het zeggen maar dat lijkt MIJ dan weer heel smerig.

Intussen wel een heleboel dames super preuts aan het doen en mij vies vinden. :') Kantoormiepjes...

Gelukkig werd ik bijgestaan door een kerel die net van z'n paard klom en even lekker die merrie haar uier ging staan masseren. _O-

Ja dat doe ik elke keer als m'n ruinen uitschachten.
Ga hem nu niet uitgebreid staan wassen, maar zo wat korsten op je piemel is ook niet comfortabel, denk ik dan.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 19:33

Macs schreef:
Hahahahahahah Pascal geniaal :')

Over leraren gesproken..
mijn natuurkunde leraar ging altijd op zn hurken naast je tafel zitten als hij wat uitlegde.
Maar hij had halflang haar, heel vet altijd.. Alsof hij het nooit wastte. :r
En die lucht uit zn smoel... echt gatver!!!
Zo'n ochtend en koffie lucht.. Bah bah bah ik zei altijd maar half stikkend ja ja ik snap het dankuwel _O_

edit plaatje veranderd :')
Afbeelding

ik had een standaard geval van de-frisdrank-is-bedorven-dus-er-zaten-allemaal-slierten-schimmel-in, alleen ben ik wel echt over mn nek gehaald, allemaal vriendinnen erbij die schrokken zicht dood, we kwamen net terug van zwemmen, bloed hete zomer, had nog een bikini aan, dus ze hebben me kleding uitgedaan en onder de douche gedaan kleding bij de was gedaan, halve fles bleek door de plee, andere heflt in een emmer en de wc grond gedweild, ik kan tegen kotsende mensen ect. maar niet tegen schimmel in mn drinken.
ben die vriendinnen nog steeds dankbaar
een meisje van school ze had niks gegeten en niks gedronken op school en ging dood leuk drie sigaretten achter elkaar zitten weg roken, ze rookte nog maar net enzo. ze heeft dus de gang op school ondergekotst, iedereen weg gerent, en bleef er dood leuk bij staan, en klopte haar op d'r rug, tot de dag vandaag snappen mensen nog steeds waarom ik geen kotsneigingen had, tja als je alleen maar gal en maagzuur ziet... :')

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 22:17

Ik snap het plaatje niet

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 22:18

Moon, harry potter 7 gelezen?

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 21:23

ah, nee dat verklaart een hoop denk ik :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 12:13

Een of andere idioot had mijn hond brood/champignons ofzo gevoerd, hij kotste het allemaal (onverteerd) weer uit (waar ik overigens wel blij mee ben := ) en het zag er echt niet smakelijk uit kan ik je zeggen. _O-

EDIT: en zo rook het ook niet.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 12:38

1 van mijn honden had zaterdag eind de middag 20 (rauwe) eieren gejat van tafel.
Geluk voor haar (nadeel voor mij) was dat de doorloop snel was en dat ze er in 1 nacht vanaf was........

Gisteren heeft het de hele dag naar hondendiarree gestonken en ik kan je vertellen dat dit niet leuk was.

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 23:40

wat een briljant topic dit!! zal ik dan ook maar een duit in het zakje doen?
jaren geleden , ik aan de afhaal roti met kip. Op een gegeven moment toch best een groot stuk kip in mijn mond wat wel heel lastig te kauwen bleek. Ik haal het verbaasd uit mijn mond, blijkt het gewoon een kippenhoofd te zijn, compleet met snaveltje en van die spleetoogjes.... Ik wist nog net op tijd het toilet te halen en roti heb ik nooit meer gegeten.
Nog 1 in de categorie gevogelte: een zonovergoten dag in het amsterdamse vondelpark. Ik zit helemaal opgedirkt met vriendin aan een rose op een overvol terras. Ineens FLASSSH, alsof er een emmer over ons uitgestort wordt. Ik kijk mijn vriendin verbaast aan en direct realiseer ik me dat een reiger zich "ontlast" heeft precies boven ons hoofd. En reigerpoep stinkt heul, heul, heul erg kan ik je vertellen. We zijn toen maar afgedropen, geen geflaneer meer in het park voor ons.
Ook heel smerig; wakker worden met de kat naast je hoofd en er achter komen dat ie een souvenir uit zijn kattenbak onder zijn pootje je bed mee in heeft genomen.

1906

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 07:28

Bah met dat kippenhoofd!
Echt ranzig! :r

DiFa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 15:24

Ik heb heel erg veel ranzige dingen meegemaakt haha. Nu kan ik erom lachen toen op dat momenten niet

* Ik ging mijn paard halen uit de wei en ging haar poetsen.
Toen kwam ik bij de hoeven.
Ik pakte een hoevekrabber en begon met krabben.
Bij de 3de hoef dacht ik wat zit er toch onder die hoef. Ik flink met de krabber erover heen en er vielen allerlei vieze dingen uit.
Bleek het een dode muis te zijn die geplet zat onder haar hoef.

* We waren op vakantie met de auto en ik had mijn Jack Russel pup (wit met 1 zwarte vlek op zijn rug) meegenomen.
We waren onderweg in Frankrijk en we stopte bij een benzinestation.
Sparky (mijn hondje) bleef altijd bij mij dus liet ik hem los lopen op een stuk groen met bosjes.
Sparky rende de bosjes in en ik hoorde iemand iets zeggen in dat bosje.
Ik loop er naar toe en Sparky kwam terug met een 2de vlek op zijn rug.
Op dat moment komt er een man uit de bosjes gelopen met toiletpapier in zijn handen.
Ik pakte Sparky en snapte nog steeds niet hoe hij aan die vlek gekomen was.
Toen bleek dat hij in de poep van die meneer was gaan rollen.
Geloof me dat stonk wel zo giganties dat ik over mijn nek ben gegaan terwijl ik hem schoonmaakte.

* Een jaar later gingen we wee op vakantie met de hondjes.
Deze keer namen we dus Sparky mee en een nieuwe Jack Russel pup Mylo.
Sparky was lekker rustig en sliep op de achterbank.
Mylo was onrustig. Ik pakte hem op en knuffelde met hem toen we ergens een pauze hielde.
Ik tilde Mylo boven mijn hoofd (zoals je dat ook wel eens met baby's doet) en keek omhoog naar hem.
OP dat moment moet hij kosten en koste zo heel mijn gezicht onder. (ik was allang blij dat ik mijn mond dicht had)

Nu echt het goorste stukje haha

* we zaten op een feestje. Het was heel erg gezellig.
Er werd flink gedronken en wie was de BOB? Natuurlijk ikke.
Op een gegeven moment zei een vriend van me dat hij wel iets luste.
Iets vets of zo iets. Dus de frietpan werd aangezet.
De frinkandellen erin en eten maar.
Na een kwartier word die jongen niet goed, maar is eigenlijk te dronken om op te staan. Hij kotst zo alles eruit.
Hij keek er naar en zag nog een stuk frinkadel zitten (tussen zijn braaksel) Hij pakte dat op en at het weer op.
Ik heb gelijk de vriendschap verbroken, want hier kom ik nooit meer overheen haha.
Ik vond dat zo vreselijk goor en het is toch alweer zeker 10 jaar geleden, maar nu ik er weer aan terug denk kan ik weer misselijk worden.

ik heb er nog wel een paar, maar die zal ik bewaren voor een volgende keer haha.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 15:40

Wow JannaS _O- Die laatste.. :=
IEEUUUWW... Wist die jongen dat de volgende dag nog wel dan? Ah ik word al spontaan misselijk van je verhaal.. :')

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 15:46

Gadver er komen me hier een dingen voorbij zeg! _O-

Ik zal nooit meer vergeten dat ik de spinazie voor het avondeten lekker gewassen had en daarna stond fijn te hakken.. Tijdje meebezig en ineens HAK een WORM door de midden... echt waar die vandaan kwam?! Geen idee!
Alles weggeflikkerd en lekker frietjes gehaald! Ik heb een hele tijd geen (verse) spinazie meer durven eten.. :o

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 15:51

Vond het behoorlijk goor toen ik door Groningen fietste, voor mij stapte een ouwe man van zijn fiets, deed zijn ene neusgat dicht en ging es lekker staan te snuiven. Dikke klodders snot op straat. :r

Toen wij nog schapen hadden, er werden lammetjes geboren die zo verkeerd in de buik lagen dat de DA hun kop eraf moest snijden (het hoofd was er al uit).

Ik schepte broccoli op, er zaten allemaal zwarte puntjes in. Ik vraag mijn moeder: wat zijn dat, beestjes? Nee hoor dat kun je gewoon eten. Dus ik mijn bord leegeten. Bijna alles op, zie ik toch ineens pootjes! Blijk ik gewoon een bord insecten te hebben gegeten. +:)+

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 16:02

Ik was met mijn ouders mee op vakantie en we stonden met een tentje op de camping. Mijn vader liep elke dag hard. Er liep daar al een tijdje een dikke zwangere muis rond. Mijn vader ging weer hardlopen en trok zijn schoenen aan en ineens voelt hij wat en schopt hij zijn schoen uit. Was de muis in zijn hardloopschoen bevallen. Lagen allemaal dode bloedende babymuisjes op de grond. 'S avonds aten we garnalen. Die hoef ik dus echt niet meer. Die lijken er best op, kleine rose dingetjes. Bah!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:08

Moest erg lachen om het spinazie-verhaal. Jaren geleden hadden we een eigen groente-tuin. Erg lekker, de broccoli deed het goed dat jaar. Vonden de rupsen ook. Wij zouden 's avonds broccoli eten. Eerst in een emmer met zout water gedaan tegen het ongedierte. Was maar goed ook! Er kwamen toch een boel rupsen boven drijven! Daaran de broccoli gekookt, lekker. Heb ik het 's avonds op mijn bord, snij een stronk in wat kleinere stukjes, kwam ik een gekookte rups tegen. Jakkes. Ik hoefde gelijk geen broccoli meer. En na al die jaren (stuk of 20) eet ik nog steeds geen broccoli. Ik zie dan nog steeds die rups voor me.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 19:56

Weet je wat ook vies is?

Dromen dat er iemand groene vlokken overgeeft en in je droom moeten overgeven.
Dan -uiteraard- megamisselijk wakker worden en mogen spurten naar de dichtstbijzijnde lavabo/ het dichtstbijzijnde toilet omdat je effectief gaat overgeven.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:37

Dat laatste zou ik niet zo gauw doen, kotsfobie, maar dat soort dromen heb ik vanwege de fobie wel vaker ja. :=

sammy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:07

ik speelde vroeger toen ik klein was weleens met een vriendin in de zandbak. roept ze ineens: kijk, met deze steentjes kan je tekenen!! zaten we vrolijk tekeningetjes te maken op de rand van de zandbak... met kattenstront! :r

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:21

Er zat een keer een slak in mijn paardrijschoen, deed ik hem aan verpletterde ik het slakkenhuis, waarna al het slijm door heel mijn schoen heen zat, bahbah. Die slak wilde volgens mij zelf gewoon dood anders ga je daar toch niet in zitten ?! :+

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:23

Vandaag had ik medelijden met zuslief... haar jonge kat had de boel ondergescheten en de stank was zo wansmakelijk dat ze eroverheen kotste. En ja , dat mocht ze dan weer opruimen Y;(

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:23

_O- Heel erg voor je zus maar ik heb wel gelachen...