Er trekt op buienradar nu precies een klein rood streepje langs de kust en dat klopt Een half uur geleden de eerste klap en sindsdien rommelt en flitst het regelmatig en al 2x een hoosbui en daar tussendoor regen, regen en regen.Krijgt de kust ook nog eens wat
moppielover schreef:Volgens buienradar gaat het hier droog blijven vanmiddag . De buien trekken mooi langs ons heen.Ik denk het niet Ang,... zet de BR maar eens op 13.30...dan trekt nooit allemaal langs ons heen
Buienradar zegt ook niet alles , gisteren rode vlakken regen over Noord Drenthe - maar één buitje gehad...maar beter zo dan andersom! Nu droog hier, maar helaas is de warmte wel weg, loop in trui + bodywarmer...
Hier af en toe het zonnetje, tussen de wolken door Maar weet je.......door al dat slechte weer heb ik nu best wel weer zin in lekker-bij-de-open-haard-met-warme-chocolademelk winter
astridelise schreef:September en oktober kunnen nog hele mooie en warme maanden worden!Oude wijven zomer noemt men dat.Dan maar een oud wijf, maar hier zet ik mee op in
We hebben vanmorgen nog lekker in de zon een ritje met de koets gemaakt! Klein buitje gehad. Verder schijnt het zonnetje hier
Zo grappig. Een vriend van mij woont aan de ene kant van Hoorn en ik aan de andere kant. Bij hem spoelt het van de regen en hier is het droog en nog beetje zon. In de verte wel onweer.
Leliaardje schreef:Oh oh, pittige bui hier.............. Waar in de Betuwe? In Elst droog met een zonnetje!
Hier word het aan de Waddenzee kant lelijk donker... heb maar vast de was van de lijn gehaald die droog is...