Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 02:54

Ik heb bijgelezen tot pagina 5.
Man wat heb ik gelachen, vooral met die stoeprand en vooral veel politiepaarden. _O-

---

Ik heb zelf nog nooit teveel gedronken, maar een vriend van mij was tijdens hij feest ( ik was toen goed aangeschoten ) echt heel ver heen. Hij was aan het rond zwalken en ging eerst onder de drank-tafel pakken, toen vroeg ik wat hij deed hij zei: " zo kan ik snel nog wat drinken pakken tegen de do-horst. :')
Toen zei ik van je hebt al genoeg gehad, kom ga je mee naar buiten. Toen ging hij echt overal liggen en op een gegeven moment lag hij op een wipwap die daar stond, er was een klein speeltuintje daar x'D
Dus toen was het: Laurens, wat doe je op die wipwap.. hij "uh wippen duh" maar hij lag erop met z'n zatte kop. Toen zei hij. ik wil slaaaaapen, toen lag hij te slapen op de wipwap. :')

Op datzelfde feest zijn 2 vrienden afgevoerd wegens teveel op, en 2 andere hebben verschrikkelijk lopen kotsen. Daar sta je nog als een van de enige nuchtere. pff Ik was toen nog 15 en de meeste van mijn vrienden ook, dus dan ga je je grenzen verkennen hé :=

Everytime

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:38

Met carnaval stonden we buiten, tegenover ons waren politiepaarden.
Dus ik met me zatte kop: mag ik ze aaaaien? :')
Dat mocht. :j
Toen zei iemand die ik kende: ga op de foto ermee!
Ik zo: nee mag vast niet, het is de politie! ( oid :P )
Dus ik vragen: mag ik met jullie op de foto :D :D ?
De politie: ja hoor!

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:51

En nu wil iedereen hier wel de foto zien denk ik Everytime! :))

Wow, Juul. Heftig zeg.. Lag alleen jij in het ziekenhuis of ook die vriendin? Nergens meer last van nu? :(:)

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:54

Die foto is heel voorschut. O:)

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 22:07

Ik heb dit topic helemaal gelezen en was hem vervolgens kwijt... :') Wat een hilarische verhalen. Everytime ik wil de foto zien? :D
Het ergste wat ik onder invloed heb gedaan...... Ik denk dat na afloop van een klassiek concert. Er was daarna een 'afterparty' nougoed de gemiddelde leeftijd is 50+ en dan is het gek als daar ineens 3 losgeslagen jong volwassenen aan komen huppelen. Wijntjes, drankjes, natuurlijk de DJ lastig vallen want de muziek moest harder en er moest leukere muziek. Gevolg: 3 losgeslagen jong volwassenen die helemaal uit hun dak gaan op Jody Bernal tussen allemaal net volk die net van het klassieke concert af kwamen. :x
Oja en zo ben ik ook nog wel eens heel erg boos geworden toen de bar dicht was en ik moest en zou nog een glas water krijgen. Heb het nooit gekregen.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 22:18

Ohja gezellig nakletsen voor een andere bar, terwijl in de ene bar onze jas nog lag, kroeg was al even dicht. :') Maar er liepen nog mensen op te ruimen binnen. Dus wij op de ramen bonzen: onze jas !!! :')
Die mensen dachten vast die zijn niet goed. :P

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:58

Waar ik ook last van heb als ik dronken/stoned whatever ben, is dat ik de sterke werkwoorden niet meer kan verbuigen.
Dan wordt het dus:
Zei valde, loopte, roepte etc.
Zorgt ook wel voor grappige momentjes als je daar eenmaal achter bent :')

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-11 19:34

Heb nog wel een leuke van mn beste vriendin van mij afgelopen vrijdag..
Wij gingen opstap samen met mijn vriend om hem te introduceren op stratum. Hij hoorde namelijk altijd die verhalen over ons en wilde wel eens weten of wij daar echt altijd zo bezopen rondliepen :')

Nou wij dus indrinken.. L. (mijn beste vriendin) aan de Jack daniels, pure wodka en Raspberry wodka en ook nog eens bier (alles door mekaar, dus eigen schuld dikke bult).. We komen daar aan op Stratum, eerste wat ze deed was AL-LES onderkotsen.. midden tussen al die mensen.. Echt zon dikke straal weet je wel hahaha
Probeerde ze het nog in te houden maar het kwam gewoon door haar tanden heen naar buiten :=

Gingen wij ergens naar binnen moest ze tot 3x toe naar buiten om te kotsen (ik bleef gewoon binnen want ze was nogal op haar privacy gesteld :9k ).. Toen werd ik door de security opgehaald binnen dat ik L. mee naar huis kon nemen want ze had een pandverbod gekregen omdat ze eerst alles had ondergekotst voor de deur en vervolgens aan een negroide uitsmijter vroeg ' of je als je een neger bent je ook echt alles zwart-wit ziet'
Mennn wat was zij zat! maar ik heb wel gelachen en ze is het voortaan wel afgeleerd

En mn vriend die hierbij was? Tja die heb ik verdacht weinig gesproken deze week :') Wat voor beeld moet ie wel niet van ons/L. hebben nu }:)

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 19:43

Haha geweldige verhalen hoor ik hier...

Heb zelf heeel wat jaartjes terug een ding meegemaakt..
Toen mijn vriendje het had uitgemaakt (waarvan ik natuuurrrlijk dacht dat hij de ware was :+ )
Ben ik met een stel vrienden gaan stappen..

De alchohol vond zijn weg iets te snel door mijn lichaam (Als ik 3 drankjes ophadden begonnen mijn vrienden net aan hun 2de) ...
Waardoor ik dus binnen no-time strontstraal bezopen was...
Toen de avond goed opgang was.. heeft schijnbaar een jongen mij gezond (naar zeggen van vriendin ook nog een keer een lekkerding) maar ik heb hier gewoon bijna niks van mee gekregen..
Wat ik nog wel wist was dat toen die jongen (schijnbaar na het zoenen) naast mij kwam staan ik als een idioot naar de wc ben gerent om daar de boel onder te kotsen }:0 ...
Dat vond die jonger erg charmant hahahaha ...

Ook ben ik een keer thuis vanaf zolder naar beneden toegerent om te kosten.. Maar nee ik ga niet naar de w.c Neeeee ik ga naar de keuken om daar een emmer te pakken (wou pa en ma niet wakker maken :+ ) :D .. maar de emmer kwam iets te laat waardoor het ook gedeeltelijk op de mat terecht kwam ..
Wat ik toen wel super netjes heb gedaan is de emmer leeggegooit in de wc ..(snap hem zelf ook nog steeds niet maar ala) En de mat naar buiten gedaan en hem hem daar afgespoeld.. en ben toen met mijn brakke kop op de bank in slaap gevallen haha.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 21:52

Zelf geen bloopers meer, maar het toen straks nog een heel plezante van me pa te horen gekregen die is mijn broer deze nacht ergens in de stad gaan ophalen.
Broerlief was met de fiets wezen stappen, natuurlijk gezopen en niks gegeten ( jhaa eigen schuld! ). Besloot broertjelief dat hij honger had en te fiets naar de kebapzaak te gaan eten.
Njaaa zijn kebab heeft hij nooit gehad, hij heeft het niet eens tot daar gehaald..
Meneer was gewoon met fiets en alles tegen de grond gegaan en daar blijven zitten tot een paar mensen mijn ouders dan maar hebben gebeld dat we hem wel konden komen halen want hij raakt écht niet meer thuis!
Ik heb die arme jongen deze morgen uitgelachen... (a)

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:47

Hihihi leuk die broertjes :P ik ga momenteel nogal stuk _O- M'n broertje komt net pas terug van de voetbal na een heel erg gezellige 3e helft := Hij is een partij verhalen aan het uitkramen, doet een poging tot eten en heeft gigantisch de hik :') maar nee hij heeft niet teveel op en hij wil vanavond nog meer bier :+

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 12:40

Hahaha :')
Ik wil ook een broer(tje)! , als ik met mijn zusje opstap ga is ze meteen lazerus en kraamt ze alleen maar scheldwoorden uit :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 20:14

Hahaa wissel haar voor een broertje in bij de Sint!
Kreeg vandaag ook de vraag op school.
Is je broer naar die fuif geweest?
Ja....
Die had veel gezopen jong!
Ja ik weet, en zijne kebap heeft die ook nooit gehad.. ( hij is al een kleine legende ofz )

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 20:15

Nrkee schreef:
Hahaha :')
Ik wil ook een broer(tje)! , als ik met mijn zusje opstap ga is ze meteen lazerus en kraamt ze alleen maar scheldwoorden uit :')

Haha ik zei tegen mijn zus, pas maar op als ik een keer met jullie mee ga, misschien ga ik ook wel alleen maar schelden.. :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 17:05

oliebol..
Afgelopen zaterdag, best flink aangeschoten uiteindelijk gezoend met een collega.. Kan erger! Geen lelijke jongen...
Maar. Ik dacht het een beetje stil te houden staat er een foto van ons (zoenend) op facebook en iedereen tagged ons op die foto en/of reageert er op. Durf niet eens meer mn facebook open te klikken :')

Dat is toch ook wel redelijk falend _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 17:07

Oh pfffff, dat is irritant inderdaad.

Ik heb dat met filmpjes van mij en mijn ex.
Ze komen zo nu en dan nog eens in een msngesprek naar boven, maar heb iedereen die op de hoogte is van die filmpjes gedwongen ze nooit meer openbaar te maken.
Vind dat zo flauw allemaal, je kan toch wel ruiken dat de personen dat zelf niet leuk vinden? :')

Lees: in dit geval zijn de filmpjes ruim 4 jaar oud..

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 18:09

ik zal maar niet vragen om het filmpje haha :P
mijn vader vertelde dat zijn neef vroeger als hij iemand zag zijn hoed af moest doen om te groeten en dat hij dat niet goed deed en dus moest oefenen, had die wat gedronken ging die naar iedere lantaarnpaal zijn hoed af doen en zon buiging maken _O-

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 18:53

Horsii_mine schreef:
oliebol..
Afgelopen zaterdag, best flink aangeschoten uiteindelijk gezoend met een collega.. Kan erger! Geen lelijke jongen...
Maar. Ik dacht het een beetje stil te houden staat er een foto van ons (zoenend) op facebook en iedereen tagged ons op die foto en/of reageert er op. Durf niet eens meer mn facebook open te klikken :')

Dat is toch ook wel redelijk falend _O-

Haha, lekker genant.. :')

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:33

Tja. Zaterdag veeelste veel gedronken, weet vrij weinig meer, gezoent met iemand die blijkbaar vrienden is met een klasgenoot, 'leuke' *kuchkuch* foto's gemaakt en blijkbaar is dit super grappig voor een aantal andere klasgenoten, duuusss. Niet zo veel alcohol meer voor mij :D

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:55

Leuk altijd die foto's :')

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:59

Hihi lekker genante verhalen weer hier :+

Foto's van een bezopen avond...praat me er niet over :=

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:00

Iedereen die die foto's maakt mag van mij echt dooood.

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:01

Ik vind die foto's zo leuk om te zien :+
Eigenlijk zijn onverwachte en verwachte foto's altijd een ramp :+

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:03

Idd, vorig jaar had ik een feestje van het werk. Ik en een collega beetje te veel gedronken.
Hij gaf me een kusje op mijn wang. Kom ik paar dagen erna op het werk hele roddels dat we gezoend hebben, dat ik op buitelanders val (hij is turks). En overal staan die foto's nog op Facebook etc.. Jaar later nu worden er nog steeds soms opmerkingen overgemaakt. :\

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 08:14

Nrkee schreef:
omdat ze eerst alles had ondergekotst voor de deur en vervolgens aan een negroide uitsmijter vroeg ' of je als je een neger bent je ook echt alles zwart-wit ziet'

ik heb onder de tafel gelegen van het lachen om deze :')