Man wat heb ik gelachen, vooral met die stoeprand en vooral veel politiepaarden.
---
Ik heb zelf nog nooit teveel gedronken, maar een vriend van mij was tijdens hij feest ( ik was toen goed aangeschoten ) echt heel ver heen. Hij was aan het rond zwalken en ging eerst onder de drank-tafel pakken, toen vroeg ik wat hij deed hij zei: " zo kan ik snel nog wat drinken pakken tegen de do-horst.
Toen zei ik van je hebt al genoeg gehad, kom ga je mee naar buiten. Toen ging hij echt overal liggen en op een gegeven moment lag hij op een wipwap die daar stond, er was een klein speeltuintje daar x'D
Dus toen was het: Laurens, wat doe je op die wipwap.. hij "uh wippen duh" maar hij lag erop met z'n zatte kop. Toen zei hij. ik wil slaaaaapen, toen lag hij te slapen op de wipwap.
Op datzelfde feest zijn 2 vrienden afgevoerd wegens teveel op, en 2 andere hebben verschrikkelijk lopen kotsen. Daar sta je nog als een van de enige nuchtere. pff Ik was toen nog 15 en de meeste van mijn vrienden ook, dus dan ga je je grenzen verkennen hé

)

).. Toen werd ik door de security opgehaald binnen dat ik L. mee naar huis kon nemen want ze had een pandverbod gekregen omdat ze eerst alles had ondergekotst voor de deur en vervolgens aan een negroide uitsmijter vroeg ' of je als je een neger bent je ook echt alles zwart-wit ziet'

)
...