Het was heerlijk hier vandaag. Mij hoor je niet mopperen........ Morgen word even wat minder als ik het goed gehoord heb maar volgende week klinkt alweer heeeeel aangenaam om de vakantie mee te beginnen
_Covergirl_
Geplaatst: 23-07-11 20:27
Hier de hele dag al regen. De wind is iets gaan liggen lijkt het, eerder vandaag was het echt stormachtig. Ik krijg zin in snert en stamppot boerenkool.
Hier ook al de hele tijd regen.Máár alles wat nu en vanacht valt,valt morgen lekker niet meer. Dus morgen redelijk goed weer,ook de zon zien we soms schijnen tussen de wolken en buien door. Let maar op!morgen gaat reuze meevallen.
quartel
Geplaatst: 23-07-11 21:06
vanaf dat ik terug ben van stal is het iets herfstachtig geworden. Lichte regen, wind en koud Nou, mooi, de paarden staan lekker binnen en ik hoef de deur niet meer uit vandaag. Zo lekker languit met een leuke film en warme koffie
Nou na vannacht heb ik een paar prive zwembadjes voor de paarden. Het is hier behoorlijk te keer gegaan vannacht. Nu is het herfst! Wind, regen en KOUD!! En aan de lucht te zien houden we dat ook nog even.
Ik ben nog niet buiten geweest maar het ziet er grijs uit, ben bang dat het hier ook niet lang meer droog blijft!
JohnnyReiner
Geplaatst: 24-07-11 08:49
Helaas, het wordt niet veel beter volgende week, de wind blijft in de west, noordwesthoek zitten, en dat is niet gunstig. http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/ Dat is dan de laatste week van onze vakantie. Ik heb het er weer helemaal mee gehad. Dit is volgens mij al weer het 3e jaar op rij. Kan geen film meer zien en wordt duf van het gehang en het internetten
Het is hier nu compleet herfst, de rijbak wordt weer zeiknat, het land is dat al, en zelfs het zwembad gaat straks overstromen.
Hoe ik dat ga doen met de paarden, dat weet ik nog niet, maar volgend jaar met de vakantie ga ik WEG ! Al is het maar voor 8 dagen naar Griekenland