@Bo0tjeee: Ze hebben geen positiekleding...wel kan je kijken of een maatje groter zou passen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miss_kell schreef:Je moet er wel tegen kunnen hoor...soms moet ik ook even de andere kant op kijken als er iets irritants gebeurd. Maar ach na 3 jaar wen je er wel aan haha.
Ik moet vooral vaak lachen om de vragen die ik krijg. Heb wel eens de vraag gehad "is er nog een derde verdieping?" De gekste vraag die ik ooit heb gehad was "mag ik anders zelf even in het magazijn kijken" hoe kom je erop??
Talisa schreef:Wat is jullie ervaring met de Primark in Bremen?![]()
Ben zelf vorig jaar naar Rotterdam geweest, maar Bremen is eigenlijk dichterbij vanuit Groningen
angelax schreef:Talisa schreef:Wat is jullie ervaring met de Primark in Bremen?![]()
Ben zelf vorig jaar naar Rotterdam geweest, maar Bremen is eigenlijk dichterbij vanuit Groningen
Bremen is stukken beter dan Rotterdam en Hoofddorp
Ik was op donderdag naar Rotterdam geweest, geen leuke kleren en maandag Bremen en we kwamen met tassen vol thuis.. Bovendien was het daar rustig, geen rij bij de kassa en veel ruimte en netjes. (dit was de hele dag zo.)
emr schreef:_Kellyy schreef:Ik ben eergister geweest, heb zo'n leuk colbertje gehaald. Een zwarte!
Was maar 21 euro!
Oh super leuk! die zoek ik dus elke keer als ik er ben.
Dat is jammer genoeg niet zo vaak.