Heel veel zon,ook wat stapelwolken maar het is heel de dag droog gebleven. Er staat ook een stevige West-Noord/Westen wind die best wel koud is. Maar als je in de volle zon was,dan is dat windje toch wel lekker hoor.
Ik ben wel benieuwd waar jullie die koude wind vandaan halen hoor. Misschien komt het omdat hier de zon toch redelijk veel aanwezig is, en omdat ik de hele dag binnen heb gezeten.
O jongens...vandaag even van een stuk weiland het onkruid weggemaaid, maar wat een droogte zeg! Alles begint, zelfs op mijn land, wat heel laag ligt, gewoon te verdorren! Nu moet er echt wat water gaan komen anders word het de hele verdere zomer een ellende w.b.t. het gras! De baan begint ook alweer aardig te stuiven, dus morgen maar weer de pomp en sproeiers aan zetten vrees ik! Van de winter nooit gedacht dat ik er om zou smeken, maar........IK WIL WATER!!!!!
Ik vind het een prima dag vandaag qua weer. Beetje zon en wolken en de temp is ook goed.
iefke
Geplaatst: 13-05-11 14:10
Ik vind het toch zo ingewikkeld met mijn kleding met dit gekke weer. Het ziet er uit alsof het ieder moment kan gaan regenen, maar als ik buiten kom is het een aangename temperatuur. Wat wordt het volgende week eigenlijk?
Hier idem.. De bak (lees: Het zand) verplaatst zich inmiddels naar het weiland.. In de bak valt ook echt niet te rijden. Nog wat helmgras en Schoorl is er niets bij!