Het meest asociale gedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 20:08

Miepie77 schreef:
JessAndHope schreef:
euhm... waarom niet? Onze katten liepen ook altijd braaf mee met hond uit laten en dat vind ik ook best wel :+

je gaat niet vrolijk vertellen dat je kat is plat gereden, tenminste ik niet

Die :+ gaat geloof ik over dat de kat altijd meeliep met haar vader.
Sterkte met je kat trouwens loeky_flap, echt belachelijk van die gast.. :(:)

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 21:06

_BLOEMPOTJE schreef:
Iemand uit mijn omgeving nodigt zichzelf constant uit voor feestjes en filmavondjes. Ook heeeeel irritant.

En een kerel die mij vrolijk tegemoet komt galopperen, niet stopt, en gewoon langs me galoppeert. Pony helemaal over de zeik.

En laatst in het bos reden ik en een vriendin op een veldje. Komt er een ander paard aan dus wij gaan netjes stappen, ziet dat meisje ons en springt ze in galop aan om vervolgens langs ons te crossen. euhhhh oke >;)

Heel herkenbaar... En inderdaad erg irritant... ;) Hou je rekening met een ander die vervolgens besluit even 'stoer' voorbij te galopperen.

Moest wel een keer lachen toen een crossmotor op een ruiterpad aan kwam scheuren. Mijn paard netjes in een rustige galop, maar hij schrok zo van ons dat hij dus rechtuit ging in de scherpe bocht, dwars door het akkerland. :D

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 23:38

Miepie77 schreef:
loeky_flap schreef:
het meest aso wat ik heb meegemaakt...
mijn vader moest naar zijn werk, en ging altijd lopend, en de kat liep dan altijd braaf mee :+
Er komt een auto aangecrost...stopt en stapt uit want hij dacht dat hij mijn vader had aangereden, en zag dat mijn vader nog stond, en dat de kat plat was....Stapt in en rijd heel hard weg :(

dit verzin je, anders zet je er geen :+ bij

uuuhm, dit verzin ik niet ;)
En vertel ik het heel vrolijk?Het is internet dan vat je dingen snel verkeerd op.
Dit is ondertussen al 7 jaar geleden

Miepie77

Re: Het meest asociale gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 23:42

@loeky_flap : oke dan op het verkeerde been gezet door de smiley :)

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 23:48

Miepie77 vergissingen kunnen altijd, het blijft internet :D

Ontopic:
Mensen die andermans fietsen jatten :(

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 23:50

Mensen die met 100 km per uur langs je heen scheuren als je met je paard aan het wandelen bent. En nee, ik maak geen grap; ze rijden er echt ontzettend hard!
Is me vandaag gebeurd. Net een nieuw paardje. Gelukkig is ze echt superbraaf :)

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 23:53

Laura_x_ schreef:
Mensen die met 100 km per uur langs je heen scheuren als je met je paard aan het wandelen bent. En nee, ik maak geen grap; ze rijden er echt ontzettend hard!
Is me vandaag gebeurd. Net een nieuw paardje. Gelukkig is ze echt superbraaf :)

als ik dit lees, komen bij mij meteen de wielrenners boven, wat een agressief volkje is dat :n

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 00:03

Mensen belazeren, stelen en een ander doelbewust kwetsen of pijnigen..
dat vind ik wel zo'n beetje de meest asociale gedragingen die je als mens kunt vertonen.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 01:02

Ik irriteer me nu aan mijn buren... die hebben een feestje maar mij niet gewaarschuwd. ik woon hier ook nog maar net....

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 08:49

loeky_flap schreef:
Mensen die andermans fietsen jatten :(

Ja inderdaad! Echt schrikbarend veel mensen die dat normaal vinden, vooral in studentensteden heb ik het idee. En dan zeggen 'ze vragen er zelf om, door zo'n fiets niet op slot te zetten!'. Klopt echt van geen kanten...

En een beetje hetzelfde: in een kroeg een jas jatten, omdat die van jou ook gejat is. Dat vind ik asociaal. Ook dit heb ik al een paar keer gezien (wederom in studentensteden :P ) en die mensen praten dat dan voor zichzelf goed omdat die van hunzelf ook gejat is. Het zal je jas maar zijn.

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 08:52

miccamaaike schreef:
Ik irriteer me nu aan mijn buren... die hebben een feestje maar mij niet gewaarschuwd. ik woon hier ook nog maar net....

Dat vind ik ook altijd super vervelend! Gelukkig hebben wij hier een buurjongen die ooit een feestje geeft, maar die doet netjes een briefje in de deur en dan alsnog maakt ie niet veel herrie :)

Veertje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 13:09

Miepie77 schreef:
@loeky_flap : oke dan op het verkeerde been gezet door de smiley :)

Ik zag die clown als LOL smiley :D
Niet echt als grapje, had laatst ook iets geplaats met die smiley, met als doel LOL
haha, mn moeder, wat plaats jij nu voor een rare rea ? :+ <- LOL

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 13:15

Anneert schreef:
miccamaaike schreef:

Dat vind ik ook altijd super vervelend! Gelukkig hebben wij hier een buurjongen die ooit een feestje geeft, maar die doet netjes een briefje in de deur en dan alsnog maakt ie niet veel herrie :)

Dat vind ik ook niet meer dan normaal... als ik een feestje geef waarschuw ik zeker de buren even!
Maar echt hoe later het werd, hoe meer herrie... ook harde muziek nog om 1 uur 's nachts... heb maar oordoppen ingedaan en rond half 2 waren ze stil. Hoop niet dat dit gangbaar is voor de zaterdagavond...

Veertje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 13:17

miccamaaike schreef:
Anneert schreef:

Dat vind ik ook niet meer dan normaal... als ik een feestje geef waarschuw ik zeker de buren even!
Maar echt hoe later het werd, hoe meer herrie... ook harde muziek nog om 1 uur 's nachts... heb maar oordoppen ingedaan en rond half 2 waren ze stil. Hoop niet dat dit gangbaar is voor de zaterdagavond...

Ergens tips voor feesten gelezen, tip een, geef je buren een kaartje voor ene goede film :D

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 13:19

Ik ben een keer van mijn fiets getrapt omdat een man (kaal, breed met rottweiler) van mening was dat hij eerste mocht oversteken (over een fietspad) ik begrijp er nog steeds niets van.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 09:55

Ik ken een meisje, die trof een paar weken geleden haar fiets aan. De fiets zat vast aan de "dader"zn fiets met een fietsslot. Zo aso je zet je fiets vast aan een lantarenpaal of zoiets. Maar niet aan iemands anders zn fiets.
Nu weet ik niet of ze hem al los heeft gekregen. Maar sowiso drie weken heeft ze langs der fiets gelopen om te kijken oftie al "los" was.

Wielrenners, zijn ook echt aso :( (tenminste de meeste) rij je langs me de auto om in te halen. moet je eventjes later stopppen. slaat de desbetreffende wielrenner keihard op de auto. Aso volk.
En hun fiets maakt een raar geluid, menig paard die daar bang voor is, en dan boos worden als het paardje raar doet en gaat bokken richting meneer de wielrenner.

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:31

Anne_mieke88 schreef:
Ik ken een meisje, die trof een paar weken geleden haar fiets aan. De fiets zat vast aan de "dader"zn fiets met een fietsslot. Zo aso je zet je fiets vast aan een lantarenpaal of zoiets. Maar niet aan iemands anders zn fiets.
Nu weet ik niet of ze hem al los heeft gekregen. Maar sowiso drie weken heeft ze langs der fiets gelopen om te kijken oftie al "los" was.

Dit is bij ons aan de fitness ook eens gebeurd. Ze hebben de politie opgebeld en deze hebben de fiets losgemaakt.

Wat ik ook erg asociaal vind is bumperkleven.
Gisteren nog een cabrio, heb toch een men ruitensproeiers gebruikt toen :-)

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:35

de politie zei tegen haar dat ze niets voor haar konden doen :S

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:40

Ooh, ik heb nog wel een betonschaar waar je een fietsslot mee door kunt knippen. Eens kijken of de politie niets kan doen ;)

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:51

Nou, ik was een tijd geleden op weg naar stal op me fiets, snel aan het fietsen want het begon te spetteren en ik wilde droog overkomen, ik was nog maar 100 meter van stal verwijderd, komt er een auto tegemoet rijden, (het is een landweggetje met een fietspad ernaast en een kleine berm ertussen) en die automobilist ziet dat ik vlak naast een grote plas fiets en hij wijkt expres uit dat hij door die plas komt! Nooohhh wat was ik laaiend zeg! heb me heel charmant omgedraaid en 2 middelvingers opgestoken en daarna nog even met me vingers de L van loser gevormd! ik was echt helemaal doorweekt...en ik was nog wel blij dat het onderweg niet was gaan regenen.... }:0

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 13:08

Anne_mieke88 schreef:
de politie zei tegen haar dat ze niets voor haar konden doen :S

Kan ze dan het slot niet zelf doorknippen? Als de politie niets kan/wil doen lijkt me dit de enige oplossing.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 13:12

Volgens mij heeft ze dat niet gedaan, ze had het erover om (omdat de andere fiets een vouwfiets was) die fiets op te vouwen en op haar bagagedrager te zetten zodat ze toch nog kon fietsen, ik zal een navragen hoe ze het heeft opgelost en of het Uberhaupt al opgelost is.
Maar neemt niet weg dat het echt mega ASO is :D

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 13:20

Toen een man door rood reed en ik door groen...
En ik vervolgens op zijn moterkap lag..
Dit vind ik nog steeds aso

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 13:47

lisasander schreef:
Nou, ik was een tijd geleden op weg naar stal op me fiets, snel aan het fietsen want het begon te spetteren en ik wilde droog overkomen, ik was nog maar 100 meter van stal verwijderd, komt er een auto tegemoet rijden, (het is een landweggetje met een fietspad ernaast en een kleine berm ertussen) en die automobilist ziet dat ik vlak naast een grote plas fiets en hij wijkt expres uit dat hij door die plas komt! Nooohhh wat was ik laaiend zeg! heb me heel charmant omgedraaid en 2 middelvingers opgestoken en daarna nog even met me vingers de L van loser gevormd! ik was echt helemaal doorweekt...en ik was nog wel blij dat het onderweg niet was gaan regenen.... }:0

Ik zou ook woest zijn! Echt balen dat je dan niks kunt doen aangezien de automobilist toch sneller is dan jij, maar laaiend zou ik wel zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 13:55

Ik maak het toenet weermee in de aula; een meisje naast mij heletijd roepen naar jongens dat ze lelijk zijn en ect. Komop zeg datjezoiets vind oke. Maar dat je dat uit gaat roepen over de aula. Hoewel je zelf zo onzeker als een ezel bent.. :(