Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 17:33

Mijn ex riep altijd tegen zijn jongens niet op de tafel zitten
Totdat hij met ze aan het stoeien was
Mijn ex en de jongens rende rond de tafel, mijn ex dacht even binnen door te gaan
Je raad het al over de tafel heen
Met als gevolg tafelpoot brak af
Mijn ex een grote bult op zijn scheenbeen, dus richting eerste hulp ziekenhuis
De jongens gingen ook mee (puber leeftijd)voor de sensatie
Foto's werden er gemaakt was gelukkig niks gebroken op de tafel na dan
Hij heeft nog heel vaak moeten horen van de jongens niet op de tafel zitten!!!
Ook niet er overheen springen! :D

hanny_jelke

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 18:20

mag het ook een blunder van mij zijn?

....

man lief werd vanacht wakker zat in me slaap aan zijn heilige zaakje, :+
wil hem alleen niet geloven :P

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 18:31

Mijn ex wist na een jaar te verkeren mijn officiële voornaam niet. Hier was ik echt van geschrokken. Ik heb een verkorte roepnaam die altijd wordt gebruikt, maar ik had hem in het begin van onze relatie wel mijn echte naam ook verteld. Blijkbaar vond hij dat niet nodig om te onthouden.
Ik was toen voor een ingreepje in het ziekenhuis en ik droeg een patiëntenpolsbandje. Om 'm te plagen, vroeg ik retorisch: En, ben je niet benieuwd naar mijn echte naam die op dit bandje staat? ;)
Hij: Wat is dat dan?
Ik begon te lachen. Maar toen zag ik zijn serieuze ogen en realiseerde ik me dat hij het écht niet wist. Oh my god.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 18:34

femke, wat erg zeg, dat je dat moest meemaken! Vreselijk. Maar ja, daar kan je wel beter achter komen als er nog geen eigen kindjes in het spel zijn hè? Een geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen.

Heilige zaakje? Huh, die naam ken ik nog niet haha.

Ow wat erg, dat hij je naam niet wist. Zwak ja!

Mijn lief maakte in het begin de fout dat ik een dag eerder jarig was voor hem dan voor de rest van de wereld. Die fout beging hij, omdat een goede wederzijdse vriendin van toen die dag jarig was. Tegenwoordig is het ons geintje als ze het hem vragen. :+

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 18:39

Hmm,
Mijn vriendje heeft er een aantal;

Ik had net het nieuws van een arts gehoord dat de kans erg groot was dat ik niet zwanger zou kunnen worden.. Ja, dat moest hij ook weten.
''Lief, we moeten iets bespreken''
''wat dan?''
''De arts in het ziekenhuis heeft dit en dit geconstateerd en de kans is zeer groot dat ik geen kind kan krijgen...''
Hij heeft een enorme kinderwens, ik niet.
Hij keek me vragend aan...
''maar... dan ABORTEREN we er toch 1?''

Vol goede bedoelingen, maar wel pijnlijk.
Na uitleg van mijn kant kwam hij bij hem ook wel aan. Hij bedoelde adopteren...

We waren 16, ik zat bij hem achterop de scooter, geen helm op.
Hij kreeg een vlieg in zn mond, spuugde die eruit met een hoop spuug.
Die rochel kreeg ik vol in mn gezicht... |(

Er zijn er vast nog veel meer.. MAar deze 2 staan me het meeste bij,...

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 18:41

O jee, Lieffiefi :')

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 18:45

Die eerste is natuurlijk erg,maar die 2de,
Hoe vies :')

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 18:48

idefix4 schreef:
femke, wat erg zeg, dat je dat moest meemaken! Vreselijk. Maar ja, daar kan je wel beter achter komen als er nog geen eigen kindjes in het spel zijn hè? Een geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen.

Heilige zaakje? Huh, die naam ken ik nog niet haha.
Ow wat erg, dat hij je naam niet wist. Zwak ja!

Mijn lief maakte in het begin de fout dat ik een dag eerder jarig was voor hem dan voor de rest van de wereld. Die fout beging hij, omdat een goede wederzijdse vriendin van toen die dag jarig was. Tegenwoordig is het ons geintje als ze het hem vragen. :+

oh ja zo noem ik zij p**mel als er kans is dat er kids onder de 16 mee lezen :P

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 18:51

Fien__ schreef:
Die eerste is natuurlijk erg,maar die 2de,
Hoe vies :')

Ja die eerste was toendertijd wel effe pijnlijk. Maar nu (excuus voor sommigen mensen) kan ik er om lachen.

Die tweede was ronduit ranzig!

* ik heb er weer 1 (sorry liefvriendje!)
Als hij gedronken heeft en we komen thuis van het stappen moet hij altijd een ''big number 2'' doen.
Prima.
HIj duikt dan direct het toilet in.
Ik moest een keer vlak daarna plassen. Hij lag al even naast me te snurken.

Ik trek de toiletdeur open....
%)

Hij was, wellicht door zijn alcoholmisbruikt, vergeten door te trekken.....

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 18:54

oh bah die laatste :+
dat is zo vies haha!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 18:55

en trouwens die van die verloving en dan erachter komen dat die een dubbel leven lijdt is wel heel erg zeg! Hij is echt een l*l

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 18:57

Ja wou net zeggen,Sommige dingen die hier voorbij komen vind ik toch eigenlijk geen blunders meer,maar eerder iets heel ergs :')

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 18:57

Nou ik heb zo'n leuke vreemdgaander gehad.
Op zijn hyves zag ik krabbeltjes van een meisje met: 'onze liefde is zo groot, ik hou zo veel van je!' En allemaal van dat soort dingen.
Ook mocht ik nooit meer zijn smsjes lezen. Elke keer als ik belde nam hij niet op.
Toen bedacht ik me, en zou ik me even voordoen als dat andere meisje, dus ik belde met de telefoon van een vriendin en dat ging zo:

Hij:'Hallo?'
Ik:'Hee schatje, met *naam van het meisje*, ik bel even met mijn moeders mobiel want ik moest je stem horen!
Hij: 'Aah schatje dat vind ik lief!'
Ik: 'Ik ben zo blij dat ik de jouwe ben lieverd!'
Hij: 'Ja schatje ik ook!'
Ik: 'Ik hou echt van je, ik wil je voorlopig ook echt niet kwijt hoor!'
Hij: 'Ik jou ook niet pop, ik hou ook heel erg veel van jou.
Ik: *kuch*
Hij: 'Wat is er?'
Ik: 'Vieze grapjas, ik ben het, Jildau, en je zorgt verd*mme maar dat jij zo ze telefoon opneemt als ik bel!
Hij: 'oh, oh, oke.'

Ja toen kwam ik er achter dat hij met mij, en dat meisje, en zijn ex ging, wat was ik boos!
Dat verklaarde ook wel waarom hij altijd naar de 'studio' ging en altijd pas laat op de avond kon af spreken, ik nooit naar zijn huis kon komen en we niks vasts konden hebben omdat het net uit een relatie kwam van anderhalfjaar wat inmiddels weer 3 maand geleden was en ook de reden waarom hij absoluut geen kettinkje met mijn naam wou hebben.
Bleek het kettinkje wat ik van hem had gekregen met zijn naam ook nog eens van zijn ex te zijn. Ben nu wel goed bevriend met zijn ex dus die heeft ze wel terug gekregen. :)

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 19:01

Oh my god :')
Had hij je stem dan niet herkent?
wat een idioot _O-

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 19:05

Haha nou waarschijnlijk niet. Maar hij heeft het wel geweten. Zijn ex en ik hadden met zijn tweeën afgesproken, zij had hem ook uitgenodigt, maar hij wist natuurlijk niet dat ik er bij was! Hij kwam aanfietsen en wij zeiden van: 'vertel eens, wat heb jij allemaal geflikt bij ons?' Je had hem moeten zien met zijn mond vol tanden := . Hij ontkende bij haar ook steeds dat hij bij mij had geslapen. Helaas voor hem had ik zijn slaapbroekje en shirt nog en die heb ik mooi teruggegeven waar zij bij was, zodat hij er niet meer om heen kon. Bah, ik hoef die vent echt niet meer te zien. :=

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 19:42

O o o, sommige exen zijn wel echt heel erg, maar ik moet me echt vaak oprapen bij dit topic _O-

Mijn ex past hier ook wel bij. Hij was echt hardstikke lief maar had een paar vreemde kronkels in zijn hoofd.
Zo vroeg hij op een avond, 'zeg schat, heb je al vrijgevraagd voor de 12e?'
Ik zei van niet, en waarom dat ik dan wel zou moeten doen... 'Of ik niets wilde vieren'.
Nou, ik had echt geen flauw idee waar dat over ging, bij mijn weten hadden we geen jubileum en het was geen feestdag oid. Ik begon al bijna te twijfelen of ik iets belangrijks vergeten was, tot hij zei; Of wil je niks doen met je verjaardag?
Ik moest mijn gezicht erg in de plooi houden, wat schattig toch zo stom dat hij dat na een half jaar relatie niet wist, ik ben de 22e jarig! :')

Uiteindelijk is dit uitgelopen op een enorme maar dan ook enorme (nutteloze) ruzie, waarin hij bij hoog en laag beweerde dat ik hem ZEKER WETEN verteld had dat ik de 12e jarig was. Blijkbaar had ik me dan vergist in mijn eigen geboortedag. Er was echt geen land mee te bezeilen. Ik had bijna mijn ID getrokken, wat een onzin. :=

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 19:51

Maritje1991 schreef:
mm oke, kan me niet voorstellen dat ik me vriend zou wegsturen als hij had gekotst :P

grr WOW ook zo'n hekel aan, mijn vriend speelde het ook een tijd en ik maar wachten.
Nog 1 opdracht liefje! half uur later : sorry schatje, t gaat nu echt heel goed nog heel even :S

Ik heb dat opgelost door ook WOW te gaan doen :Y) 't is nog best leuk :')

ilse_dgraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:12

Eshaa schreef:
Ja, ik heb me toen wel eens vaker echt bescheurd, en dat ze me dan raar aankeken.
Of dat ze lekker losgingen boven me, ik stoppen met geluid maken soms kon ik zelfs gewoon mijn telefoon pakken, gaan smsen ofwat, hij een heel concert erachter aan blijven gooien, en dan maar wachten tot hij omlaag kijkt en ziet dat je er niet van kunt genieten, wat meestal niet gebeurde, hij genoot in zijn eentje ook wel :(:)

je bent 16? :o

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:20

ja sommige meiden doen het op hun 16e al :+ heel normaal tegenwoordig met een jongen die je bijvoorbeeld het liefst 2 dagen kent :P

ilse_dgraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:22

Horsii_mine schreef:
Haha mijn vriend deed in het begin zijn mond zo ver open dat ik steeds dacht dat hij ging proberen mijn hele hoofd in zijn mond te stoppen ( :')). Gelukkig ook af kunnen leren :D

HAHHHAHAHHAHAHAHAHAHA

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:25

ilse_dgraam schreef:
Eshaa schreef:
Ja, ik heb me toen wel eens vaker echt bescheurd, en dat ze me dan raar aankeken.
Of dat ze lekker losgingen boven me, ik stoppen met geluid maken soms kon ik zelfs gewoon mijn telefoon pakken, gaan smsen ofwat, hij een heel concert erachter aan blijven gooien, en dan maar wachten tot hij omlaag kijkt en ziet dat je er niet van kunt genieten, wat meestal niet gebeurde, hij genoot in zijn eentje ook wel :(:)

je bent 16? :o

Moet dat wat uitmaken dan? Vanaf je 16de mag je volgens de wet sex hebben hoor, niks mis mee. :)

Ik heb ook nog wel een blunder van mijn ex:
Hij sliep op een avond eens bij mij, en was voordat we naar bed gingen te lui om nog naar de wc te gaan. S'morgens werd ik wakker van wat gerommel in bed en opengaande deuren, dus ik draai me opzij.. Is het hele bed nat! Vriendlief kwam toen heel stiekem weer uit de badkamer gezet met een andere boxer aan en zei heel zielig: 'Ik heb in je bed geplast. :o Maar niemand vertellen hoor!'
Ik heb hem toen even vriendelijk uitgelachen en samen het bed verschoond, mama is er nooit achtergekomen. O:)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:48

Moet wel zeggen dat sommige hier vrij 'preuts' zijn aangelegd :+
Ik was 15 toen ik 'het' voor het eerst deed, en kan nou niet zeggen dat ik
de halve wereld als heb afgewerkt.
Sommige zijn nu gewoon wat sneller dan anderen.

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:49

suikermeisje schreef:
ja sommige meiden doen het op hun 16e al :+ heel normaal tegenwoordig met een jongen die je bijvoorbeeld het liefst 2 dagen kent :P

Wat wil je met dat 2 dagen gedeelte zeggen ;)

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 21:07

topsylover schreef:
Ik heb ook nog wel een blunder van mijn ex:
Hij sliep op een avond eens bij mij, en was voordat we naar bed gingen te lui om nog naar de wc te gaan. S'morgens werd ik wakker van wat gerommel in bed en opengaande deuren, dus ik draai me opzij.. Is het hele bed nat! Vriendlief kwam toen heel stiekem weer uit de badkamer gezet met een andere boxer aan en zei heel zielig: 'Ik heb in je bed geplast. :o Maar niemand vertellen hoor!'
Ik heb hem toen even vriendelijk uitgelachen en samen het bed verschoond, mama is er nooit achtergekomen. O:)

Haha! Wat heb je t lief opgelost zeg :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 21:07

nou in wat voor taal jij het beschrijft moet ik opmaken dat je heel wat ervaring hebt? Was ook wel zestien toen ik het voor het eerst deed maar had 1,5 jaar met die jongen.. en toch had ik achteraf spijt :)

Maar sorry dan, het was niet zo direct tegen jou bedoeld,, zeg niet dat jij na 2 dagen het bed induikt ofzo, maar het kwam zo over hoe jij typte, als er weer eens los op mij ging, en je praat nogal in meervoud, mijn excuses