Arvensis schreef:volgens buienradar 24- uurs lost de sneeuwwolk net voor drenthe op en gaat het richting duitsland, denk dat het niet helemaal klopt. We zullen zien
maar ik hoop van wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marnixx schreef:Wendel schreef:Klopt van buienradar. Daar komt er net een scherpe streep en is het weg.
Denk dus niet dat buienradar helemaal klopt.
Maar mensen even een vraag: Hoe ligt groningen er voor nu bij? Wij hebben maandagavond een etentje en oma belt vanavond al af omdat er verschrikkelijkveel sneeuw ligt. Eum...... hier loigt niets en bij mijn oom 20 km van groningen ook niets
Groningen is alles prima..
Sommige wegen zijn nog niet helemaal ijsvrij, maar is echt makkelijk te doen!!
Faringo schreef:Hier in Spijkenisse nog niet en dat ligt redelijk zuidwest. Volgens weeronline blijft het nog droog tot in ieder geval negen uur. Het is wel bewolkt want de maan zie ik niet meer en dat was eerder wel zo
mardjai schreef:Faringo schreef:Hier in Spijkenisse nog niet en dat ligt redelijk zuidwest. Volgens weeronline blijft het nog droog tot in ieder geval negen uur. Het is wel bewolkt want de maan zie ik niet meer en dat was eerder wel zo
Als het hier gaat sneeuwen zal ik je waarschuwen, kan jij je voorbereiden dat het binnen de korste keren bij jou ook sneeuwt