Morgen sneeuw maar ook IJZEL...dan heb ik liever sneeuw.
Erna_
Geplaatst: 03-12-10 17:30
Het sneeuwt stevig hier, grote vlokken..... bah.....
_Tamara
Geplaatst: 03-12-10 17:31
Hier in Harderwijk is het droog, af en toe een wolkje.
Fee_
Geplaatst: 03-12-10 17:32
Niicole__ schreef:
Was net op de radio dat er vannacht heel wat aankwam Buienradar zegt morgen heel veel.
Ja dat hoorde ik ook. En op buienradar zag ik inderdaad dat er morgen heel veel sneeuw aankomt.
Net sneeuwde het heel hard hier met dikke vlokken. Toen werd de lucht weer blauw en nu trekt het weer helemaal dicht, dus hoop dat er straks weer een lading sneeuw komt.
Ahhh, wat een lieve hond! Leuke foto's hoor. Heb nog niet echt een kandidaat die ik in de sneeuw kan fotograveren, jammer genoeg..
Hier is het ook weer begonnen met sneeuwen.
franka75
Geplaatst: 03-12-10 17:42
ja hier net met poes door een bui gegaan naar da gelukkig weer veilig binnen. kan niet goed zief of het nu sneeuwt hier
Sleeper
Geplaatst: 03-12-10 17:43
Voorspelling vanmiddag 13.00u: In Noord en Zuid Holland heel veel sneeuw, zware avondspits, code oranje. Ik haast me suf om paard te doen voordat ik ingesneeuwd zit. Maar nog geen mini vlokje gezien. Heerlijk, maar code oranje is code oranje en niet een uur later wat anders zeggen!
Buienradar: "Zaterdagochtend neemt van het zuidwesten uit de bewolking toe, later in de ochtend en in de middag gevolgd door winterse neerslag, waarschijnlijk sneeuw." Hoezo waarschijnlijk??? Gaat het nou sneeuwen of niet. Tjonge, jonge zucht maar eens diep.