Beste bokkers! Ik heb een vraagje. Ik ben al een tijdje opzoek naar korte neppe Shabbies laarzen. Helaas zijn die online en in de winkel bijna nergens te vinden.
Dus ik vraag ik me af of jullie misschien verkooppunten weten? Alvast bedankt!
Op de zwarte markt in Beverwijk heb ik met de korte knock-off Shabbies in mijn handen gestaan (zonder logo, geen neppers dus, maar gewoon laarsjes gebaseerd op de Shabbies)
Corelli
Geplaatst: 07-11-11 16:49
Ik vind deze zo leuk, maar ik ben best blut *dilemma dilemma*
Are you kidding me? Die eerste In nog geen 130 jaar!!!
Die laatste is wel met ponyhaar hè
Corelli
Geplaatst: 07-11-11 17:12
lesilla schreef:
Ooh zo schattig en mooi! Zouden je prachtig staan, hoeveel zijn ze? Want dat is wel belangrijk als je blut bent
39,99 dus opzich echt goedkoop..Maar ja..Blut is blut Plus dat ze best hoog zijn dus echt super comfi ook nog niet
Maar wel leuk he
lesilla
Geplaatst: 07-11-11 17:14
Paardenschoenen, dan heeft black beauty tenminste een mooi tweede leven
Inderdaad blut is blut, ik haat blut zijn! Er zijn veel te veel leuke dingen
iloveiwan
Geplaatst: 07-11-11 20:13
Yelly : Daar ben ik nog nooit geweest. Ik dacht eerder aan ene online shop. Van Monshoe hebben ze ook leuke alleen die kan ik dan weer niet vinden op google
Ik bestel liever niet zulke dure laarzen online, wil ze eerst even zien & passen..
o0marije0o
Geplaatst: 12-11-11 12:03
http://www.zalando.nl/minnetonka-moonbo ... j-708.html Ik vind deze errug leuk maar oei wat duur. Mijn duurste paar schoenen zijn 80 euro tot nu toe Vind t altijd leuker om meerdere paren te kunnen kopen. Maar vind na afgelopen winters warme voeten ook wel fijn Heeft iemand deze in de winkels al gezien ? Wat me behalve de prijs nog meer tegen houd is het vooruitzicht dat zodra er echt sneeuw ligt je alsnog niet gerust er doorheen kan omdat het gestrooide pekel de schoenen zal ruineren. Zie nogsteeds de fotos voor me van de mensen met uitgebleekte vlekken in hun uggs door de pekel,beetje boel zonde
Zijn de minnetonka's terug heb ze vorig jaar nog voor twintig euro gekocht inplaats van 160 omdat niemand ze meer wou Wel de niet ugg vorm! Dus misschien effie wachten en je vind ook zo iets?
o0marije0o
Geplaatst: 12-11-11 12:13
Die slappe dunne minnetonka's vind ik zelf ook echt niet om aan te zien. Vodjes Maar deze vind ik wel leuk. Zien er lekker stevig + warm uit en net even wat anders (imo leuker) dan de standaard uggs.
Als het sneeuwt en er van die gepekelde prut ligt doe ik gewoon m'n moonboots aan. Stevig en vlekken-bestand en highfashion tegenwoordig Ja, de echte, ja 15 jaar oud (vroeger van de mama) en ja, ik val ermee op. Autorijden doe ik natuurlijk met deftige schoenen
Ivet_Bliksem
Geplaatst: 13-11-11 22:43
marrianne schreef:
zo handig om met mijn moeder in de stad te gaan lunchen
heb ik laarsjes gehad die hier heel erg op lijken
Weet iemand waar je deze kan kopen? Ik zoek precies die! (het liefst via internet, aangezien ik heel weinig tijd heb:P)