blauw00gje schreef:xLuus schreef:haha ik heb respect voor jullie dat jullie nog steeds de kroeg opzoeken , ken genoeg stelletjes die op hun 20e al op de bank thuis zitten voor de tv ieder weekend en net een getrouwd stel zijn, en al helemáál geen carnaval meer vieren..
Carnaval wordt mij écht niet afgepakt. Door niemand nietHaha!
Quote Missbonny: Grooot gelijk heb je!
Bleeeeh, je zou al op je 20ste een garanium zijn, moet je toch ook niet aan denken!Even nog een quote erachteraan..
Ik heb gelijk tegen me vriend gezegd toen we gingen samenwonen en dus serieus werden: Ik wil best op zaterdagavond thuis zitten, maar 4 keer per jaar ben ik gewoon weg, foetsie, in verwegistan voor carnaval. (dus 2 dagen in November, de prinsenballen, en 2 dagen carnaval, zelfde verenigingen en Duitsland ernaast, is jaars afhankelijk, ben bijvoorbeeld een keer niet geweest vanwege het weer, had veel gesneeuwd in Duitsland en had zomerbandjes, dus was niet toegestaan)

Haha!

mij te koud!
Ga dus als jaren 80 disco chick idee. Knalgroene beenwarmers, paarse legging, blauw kort broekje, helder/felblauw tanktop, ontzettend fout roze panterprint kort wijd shirt, foute groene of blauwe bril, zo'n felle kleuren bandje om mn hoofd, en dan nog lekker foute make up.
) Ik ben alleen op zoek naar een drakenpak, of iets wat ik zelf kan maken. Ik wil namelijk niet een heel dik geval aan ivm met de warmte en het moet er ook wel een beetje flateus uitzien.. Iemand ideeën?
Echt als een dolle