Carnaval

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 01:38

blauw00gje schreef:
xLuus schreef:
haha ik heb respect voor jullie dat jullie nog steeds de kroeg opzoeken , ken genoeg stelletjes die op hun 20e al op de bank thuis zitten voor de tv ieder weekend en net een getrouwd stel zijn, en al helemáál geen carnaval meer vieren.. :')

Carnaval wordt mij écht niet afgepakt. Door niemand niet :n Haha!

Quote Missbonny: Grooot gelijk heb je! :D Bleeeeh, je zou al op je 20ste een garanium zijn, moet je toch ook niet aan denken!

Even nog een quote erachteraan..
Ik heb gelijk tegen me vriend gezegd toen we gingen samenwonen en dus serieus werden: Ik wil best op zaterdagavond thuis zitten, maar 4 keer per jaar ben ik gewoon weg, foetsie, in verwegistan voor carnaval. (dus 2 dagen in November, de prinsenballen, en 2 dagen carnaval, zelfde verenigingen en Duitsland ernaast, is jaars afhankelijk, ben bijvoorbeeld een keer niet geweest vanwege het weer, had veel gesneeuwd in Duitsland en had zomerbandjes, dus was niet toegestaan)

Davinia_

Re: Carnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 09:43

Inderdaad, er zijn zat stellen die op hun 20e al hele weekenden thuis zitten en dan zeggen dat je relatie niet goed is als je op zaterdagavond op stap wil :')
Nee, laat mij ook maar lekker eens een keer op stap gaan met de meiden hoor! Ben pas 22, kan nog heel wat jaartjes thuis gaan zitten!
Ik ga niet vaak stappen (ziekte), maar die paar keren pakken ze me niet af hoor en al helemaal carnaval niet!
Zit zelfs te bedenken hoe ik vaker kan gaan carnavallen ipv 1 keer :+

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 09:51

IK HEB ER OOK ZIN IN!
ja, dat moest even met caps-lock. :)

Ik heb gisteren mijn carnavals jurkje binnen gekregen, een piratenjurkje! Echt heel gaaf is hij!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 10:33

ik heb er ook zin in :D
overal hangen de carnavals vlaggen al :

Olga89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:20

heb ook mijn outfit gekozen:

op onze feestavond ga ik als dansmarietje (weddenschap verloren) maja gaat wel leuk worden.
en tijdens de optocht ga ik als koperdief (zwart-wit gestreept pak) we hebben een locomotief als wagen.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:22

raket schreef:
Ik kwam thuis met eenhoud uit Uden, een ring uit Utrecht en een armband met nog steeds onbekende oorsprong.

Zelf kwam ik wel weer redelijk compleet thuis. :+

Uit Uden nog wel :=
Misschien heb ik je stiekem onbewust wel gemeet :')

Nog precies 2 weken en dan kunnen we knallen!! *D

Suzan_v_h schreef:
IK HEB ER OOK ZIN IN!
ja, dat moest even met caps-lock. :)

Ik heb gisteren mijn carnavals jurkje binnen gekregen, een piratenjurkje! Echt heel gaaf is hij!

Foto??

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:28

Nee hoor, ik was in Breda,
Ik wil ook graag foto's van de pakjes zien, maar dan wel door jullie gedragen niet van sites. (zou er serieus ooit iemand op zulke schoenen 4 dagen kunnen carnavallen??)

Mijn huis is al in de stemming, ik ben al in de stemming, alleen de kalender nog niet. :D

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:59

Haha, vriend van mij vroeg of ik met hun mee ging in de optoch.. Moooooooi niet _O- mij te koud!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:02

miss leuk om een lijst te makn met allemaal carnavals liedjes :P

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:15

er zijn al behoorlijk wat lijstjes online hoor.

Maar ik vind stef ekkel wel leuk.

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 17:14

Pfff, afgelopen week duurde zo lang :') Vandaag al helemaal, morgen word een drama denk ik.. En dan moet ik weer 2 weken wachten denk ik zo..

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 18:46

Mijn outfit is compleet. :)) Ga dus als jaren 80 disco chick idee. Knalgroene beenwarmers, paarse legging, blauw kort broekje, helder/felblauw tanktop, ontzettend fout roze panterprint kort wijd shirt, foute groene of blauwe bril, zo'n felle kleuren bandje om mn hoofd, en dan nog lekker foute make up. :') Heb ook nog een foute regenboog kleuren kralen ketting, kan er ook wel bij. :))
Heb nog een paar back-up shirts, leggings etc zodat ik niet 5 dagen in dezelde kleren loop. :j

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 03:01

Niiiice boemklatsch! Echt tof :)

Pagina terug de vraag wanneer het begint, antwoord: 4 Maart begin ik. Sommige op 5 Maart!

Waaaah ik Heb er zo'n zin in, morgen festival en dan is het al bijna zo ver!!!!

Zijn er mensen die gaan werken met de CV? Ik werk in een restaurant die alleen Zaterdag open is, en heb gezegd wel te willen werken... Spijt? Beetje, maar ik vier altijd cv van Vrijdag tot Woensdag dus die Zaterdagavond kan ik wel missen, Zaterdag nacht heb ik ook nog... Toch? := haha

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 08:57

LoveLita schreef:
Pfff, afgelopen week duurde zo lang :') Vandaag al helemaal, morgen word een drama denk ik.. En dan moet ik weer 2 weken wachten denk ik zo..

Vanavond 11 sterre *\o/*

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:40

Ik kom ook even binnenvallen, ga over 2 weken natuurlijk ook weer carnaval vieren! :D

Ik ga met m'n vriend samen verkleed als Joris en de draak (hij heet Joris en gaat als ridder, ik natuurlijk als de draak ;) ) Ik ben alleen op zoek naar een drakenpak, of iets wat ik zelf kan maken. Ik wil namelijk niet een heel dik geval aan ivm met de warmte en het moet er ook wel een beetje flateus uitzien.. Iemand ideeën? :D

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:51

Haha, wat ik nu toch van een vriend hoor :') Hij gaat als Robin zonder Hooed.. Heel Robin Hood pak, zonder hoed en dan op zijn rug "Robin zonder Hooed" _O-

Sjimbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:19

Nooou, na lang zoeken twijfelen zoeken twijfelen. Heb ik nogsteeds niks, Eigeniljk wil ik niet zo'n standaart pakje maar wat dan wel XD

Ik heb hier thuis wel een kort zwart jurkje liggen (glad strak met daarover kant) met een veterrugiets (hoe noem je dat?) En daar wil ik eigenlijk wel iets leuks mee maar weet niet wat XD Weten geweldige bokt carnavallers dit misschien voor mij?:) hahah

XX

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 17:54

ik was gisteren dus als piraat naar 11 sterren :') ik kan geen streepjes meer zien. Ie-de-reen was al piraat!

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 21:24

Hoe was het lovelita???

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 22:08

In het begin kwam het allemaal maar moeilijk op gang vond ik.. Maar uiteindelijk was het super leuk! :D
Laatst bijgewerkt door LoveLita op 20-02-11 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 22:14

nou ik vond het echt dolletjes! :):) Echt als een dolle

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 22:18

Bij ons is het thema Duits.. Iemand een leuk origineel idee voor kleding? :D

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 22:30

LoveLita schreef:
Haha, wat ik nu toch van een vriend hoor :') Hij gaat als Robin zonder Hooed.. Heel Robin Hood pak, zonder hoed en dan op zijn rug "Robin zonder Hooed" _O-

Oh my gosh :')
Vorig jaar kwam ik echt een heeeule leuke Robin (mét :')) Hood tegen en die heb ik laten lopen :+ (heb er nog steeds spijt van hahahah)

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 22:53

Ik lees hier al een tijdje mee, want ben een ontzettende carnaval fan! :D Leuke pakjes komen er voorbij!
Even een foto van mij en mijn vriendinnen en een vriend van ons vorig jaar! *D
Afbeelding
We waren met zn 14e.. maar hebben niet iedereen op de foto gekregen haha! Wat vinden jullie? :Y)

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 23:12

hahahah heel leuk verzonnen!