Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angela_ schreef:Even werd ik overvallen door onmacht, nu gaat het wel weer. Ik heb zelf een prachtig idee hoe ik haar kan herdenken, en ik weet zeker dat Daan dat ook fijn had gevonden.
Ik ga denk ik naar een concert van Blof, bij wijze van herdenking aan haar.
Angela_ schreef:Even werd ik overvallen door onmacht, nu gaat het wel weer. Ik heb zelf een prachtig idee hoe ik haar kan herdenken, en ik weet zeker dat Daan dat ook fijn had gevonden.
Ik ga denk ik naar een concert van Blof, bij wijze van herdenking aan haar.
pubelia schreef:Is het geen idee, voor de mensen die toch iets willen doen om haar te herdenken. Een grote ballon kopen, dan van iedereen die wil een briefje erin met de gedachten naar haar toe. En dat we die dan met zn alle die erbij willen zijn om hoog laten, weg laten vliegen...
_Pilipa_ schreef:Mooie ideen van jullie om afscheid te nemen!
Tuurlijk accepteren wij hun keuze het is haar familie, alleen hadden we graag onze vriendin gedag willen zeggen, en dat valt nu even zwaar!
missblondie schreef:pubelia schreef:Is het geen idee, voor de mensen die toch iets willen doen om haar te herdenken. Een grote ballon kopen, dan van iedereen die wil een briefje erin met de gedachten naar haar toe. En dat we die dan met zn alle die erbij willen zijn om hoog laten, weg laten vliegen...
Het zou wel mooi zijn als die ballon dan op het concert van Blof de lucht in kan gaan...
Misschien is dat wel te regelen..
MamboBeach schreef:_Pilipa_ schreef:Mooie ideen van jullie om afscheid te nemen!
Tuurlijk accepteren wij hun keuze het is haar familie, alleen hadden we graag onze vriendin gedag willen zeggen, en dat valt nu even zwaar!
Ik begrijp jullie juist heel goed, ik vind het heel vervelend voor jullie dat jullie geen afscheid kunnen nemen.
Maar inderdaad, zoals wordt geopperd, misschien is een ballon een idee.