Whoehahahahahaha *JUMP-Beessie*Ik moest trouwens denken aan een ander beessie-liedje:http://www.youtube.com/watch?v=hDvDy8Shh3U
Ja dat denk ik ook Polly_ al die kinderen denk ik weer bij de kassa's en mensen die 13 euro hebben en dan gaan vragen mag ik ook een beesie
leintje_ schreef:Klopt het dat hij halverwege springt? Dat heb ik er zelf ingebracht... Zoek de verschillen dus
Ik ben benieuwd wat al die mobiel diensten van de beesies gaan maken.. NIEUW!! Beesie met een hoedje op!!! Sms nu BEESIE AAN naar 6464
Hebbenhebbenhebben *Rent hysterisch naar moeder toe om te vragen of ze wel beesies meeneemt vanaf 7 juni *
Jaa helemaal leuk Voor iedereen die bij de AH werkt: Zaterdag komt Ahá weer binnen en daar zit ook een beesie bij
0oSannuho0 schreef:Jaa helemaal leuk Voor iedereen die bij de AH werkt: Zaterdag komt Ahá weer binnen en daar zit ook een beesie bij Yeah
Cayenne schreef:Dat liedje Ik ben benieuwd welke bokker als eerste eentje weet te bemachtigen!Alle bokkers die er werken? Of zijn die al uitgesloten.