Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spicegirl schreef:speculeren werkt 2 kanten op : zowel aannemen dat ze iets ernstigs heeft, als aannemen dat ze alles verzint..
Quellian schreef:En die met een behandelend arts spreken? Geloof niet dat een behandelend arts met bezoek de diagnose en/of het behandelplan zal bespreken.
geerke schreef:het trieste is dat lonneke er niet om gevraagt heeft zo te zijn...zij kan er gewoon niets aan doen.
Ik denk dat we daar wat meer rekening mee moeten houden.
Zoals ik iemand een keer hoorde zeggen...."als jij zo was ,was je ook zo"
Dus gewoon een kaartje sturen,vriendelijk zijn voor je medemens en niet speculeren!
(ja ik zal ook een kaartje sturen!)
edit...je kunt een blinde ook niet verwijten dat hij niets ziet...
geerke schreef:het trieste is dat lonneke er niet om gevraagt heeft zo te zijn...zij kan er gewoon niets aan doen.
Cayenne schreef:<KNIP> Wanneer het goed gaat met haar en ze weer thuis is, krijgt ze haar hondje gewoon weer terug en daarmee is de kous wat mij betreft dan gewoon mee af
lonneke schreef:en inderdaad, ik heb een verleden met beesten, maar deze blijft voor de rest van zijn leven bij mij. hij doet me zoveel aan nina denken en het is echt een schat van een ponytje. ik ben bezig om een tuig en karretje te kopen en dan ga ik hem beleren.
KiWiKo schreef:lonneke schreef:en inderdaad, ik heb een verleden met beesten, maar deze blijft voor de rest van zijn leven bij mij. hij doet me zoveel aan nina denken en het is echt een schat van een ponytje. ik ben bezig om een tuig en karretje te kopen en dan ga ik hem beleren.
weet iemand hoe het met haar ponietje is??
Pollewoppy schreef:Daar heb je zeker gelijk in Ingrid. Je wordt na zulke ervaringen wantrouwender.
.