Hahah nee nog geen rijbewijs, ben nog aan het lessen, heb nu 17 lessen gehad.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Andante schreef:Jeetje, tweede les al op de snelweg? Da's snel.
Voor de mensen die al een rijexamen gepland hebben: wanneer heeft jullie instructeur deze gepland? Dan bedoel ik met hoeveel lessen ongeveer.
Ik heb afgelopen rijles, vrijdag, zo ongeveer alleen maar in de file gestaan. Superdruk, dus wat dat betreft wel weer eens goed, maar erg leuk wordt het er niet van. Achteraf wel flink gelachen, hij had me naar een verkeerd adres gestuurd en we waren al veel te laat door de drukte. Erg grappig om je instructeur door de stad te zien racen, plankgas door de straten
![]()
.
raket schreef:Ik was jullie kwijt....
Morgen ga ik het weer eens proberen, heb nu al buikpijn er van.
Komt omdat bleek dat ik niet alle bijzondere verrichtingen had gehad bij vorige rijschool, dus schoot redelijk in de stress.
Ik heb dus serieus 2x afgereden terwijl ik 2 bijzondere verrichtingen niet gehad had.......
raket schreef:Ik was jullie kwijt....
Morgen ga ik het weer eens proberen, heb nu al buikpijn er van.
Komt omdat bleek dat ik niet alle bijzondere verrichtingen had gehad bij vorige rijschool, dus schoot redelijk in de stress.
Ik heb dus serieus 2x afgereden terwijl ik 2 bijzondere verrichtingen niet gehad had.......
_Lindsey schreef:ook vreemd dat ze dat helemaal niet doornemen?
ik ben eigenlijk elke les er wel mee bezig, niet allemaal per keer maar gewoon af en toe 1 mee pakken
_Patriciaa schreef:andante: bij mij werd hij na ±20 lessen aangevraagd..
Margot: wat raar dat je examen al zo snel is aangevraagd!
Strax haal je je theorie niet en kun je geen examen doen.. Vind het nogal snel!