LizzyLover schreef:Ik ken ook 3 meisjes ; toet , breghje en teuntje.
*beeldt zich in dat jongens voor Toet staan.. met de handen voor haar borsten, knijpend erin en zeggend: toettoet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoi2003 schreef:Wat denken jullie van Trijntje
Vind ik ook erg apart en moet je ook echt van houden
0maris0 schreef:Pom..
(neefje van mn zwager)
RightOn schreef:mijn zwager heet conen van zijn achternaam en toen er een kleine kwam, hadden ze voor de gein gezegt als het een meisje wordt gaat ze sili heten.....
sili conen.
blokje schreef:ik ken een meisje die heet Mollie.. En ze is nog aardig mollig ook.
Vanes schreef:Mijn zoontje heet Cyril (Cyril-Jayden) geen hele aparte naam zou ik zeggen. Maar toch elke keer weer als iemand vraagt hoe hij heet/of uitspreekt krijg ik steevast het antwoord 'goh wat een mooie maar aparte naam, die hoor je niet veel' ...
Anna-Jelly schreef:Many schreef:Een tweeling: Dapper en Sterk.
Als dit dezelfde zijn als die ik ken, dit is geen tweelingZe lijken wel erg op elkaar.
Many schreef:Anna-Jelly schreef:Als dit dezelfde zijn als die ik ken, dit is geen tweelingZe lijken wel erg op elkaar.
Ik gok dat dat dan dezelfden zijn, zoveel Dapper en Sterk's zullen er niet zijnEr werd mij altijd verteld dat het een tweeling was maar het zou idd ook goed kunnen dat het 'gewoon' broertjes zijn
Urielle schreef:Ik vond Gioya (zou Italiaans voor 'vreugde' zijn) tegen op een namendatabase en het bleek later Gioia te zijn