Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Emilia schreef:Ik weet het echt niet meer. Heb net de voorspellingen bekeken en de vorst gaat de komende tijd gewoon nog door. Sinds 17 dec heb ik bijna niks meer gedaan met mijn paard. Wat doen jullie? Elke dag naar een binnenbak rijden om te trainen of gewoon afwachten tot het dooi is?
Ik weet die datum ook nog goed. Hier is het koud en bewolkt. Mij boeit de kou op zich niet zo, als de sneeuw maar wegblijft.
Emilia schreef:Ik weet het echt niet meer. Heb net de voorspellingen bekeken en de vorst gaat de komende tijd gewoon nog door. Sinds 17 dec heb ik bijna niks meer gedaan met mijn paard. Wat doen jullie? Elke dag naar een binnenbak rijden om te trainen of gewoon afwachten tot het dooi is?
Oooooww, ik verlang naar het buitenseizoen. Heerlijk op een grasveldje rijden!!!!!!!!!
Ik weet nog wel dat ik hoopte dat we een witte kerst zouden krijgen, en die kregen we, alleen duurde het iets langer dan ik had gehoopt. 
Nee, voelt minder koud aan dan vanmorgen vroeg. Ga nu eens kijken hoe de bak er bij ligt.