Ik woon daar in de buurt (rotterdam alexander) en het is daar altijd onwijs druk! Volgens mij is het wel van redelijke kwaliteit, ik hoor er veel goede dingen over. Ik ben er 1 x naar binnen geweest maar er zat niks voor mij bij en ik vond het echt té druk dus ging snel weer naar buiten. Als ik op de Oosterhof loop komt er altijd wel een groep mensen naar je toe om te vragen waar de primark zit. Verbaas me er nog steeds over
Ben vandaag ook geweest! Die tas van Wonderwanita heb ik het bruin zonder lak. En de stof is dan ook met bloemetjes, maar wel met minder. Verder wat basic shirtjes gekocht en gympen en nog wat sieraden enzo.. Was stervensdruk, dus had het al snel gehad
wat kosten die simpele schoenen in het grijs, zwart wit en met bloemetjes zijn ze er geloof ik zoals ik op de hyves zag?
_SteR_
Geplaatst: 31-03-10 19:47
Leuke spullen WonderWanita! Het assortiment is zeker wel per dag verschillend he? Ik heb namelijk vorige week hele andere dingen gezien/gekocht. Behalve dat blauwe jurkje, die heb ik wel gezien.
Ik zal mijn foto's ook eens uploaden..
Destino, foto's! Altijd leuk.
Destino
Geplaatst: 31-03-10 19:47
3 euro! Zal morgen even foto's maken
Enne is ie op goede vrijdag wel open? Ik ben namelijk vandaag gegaan omdat ik dacht dat ie niet open zou zijn.
L_iek
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-10 19:49
fionaf09 schreef:
wat kosten die simpele schoenen in het grijs, zwart wit en met bloemetjes zijn ze er geloof ik zoals ik op de hyves zag?
Die met bloemetjes zijn 4. Maar ik denk dat ik andere heb als op die Hyves, dat zijn zwarte toch? Ik heb witte?
en deze had ik vorige keer al gekocht: kosten 23,-
Die wil ik haha
_SteR_
Geplaatst: 31-03-10 20:08
1. Tas stro/bloemetjes € 7,00 2. Vest lang in zwart € 14,00 3. Twee t-shirtjes in zwart/wit en wit/grijs € 3,00 p.s. 4. Twee witte riempjes € 2,00 samen! 5. Cognac kleurig riempje € 1,50
Overige; bloemetjes jurkje New Look met studentenkorting voor € 22,50, pumps cognac van New Look voor maar € 15,00, kon ik niet laten liggen cognac kleurige riem is nog van Vero Moda.
1. Strapless jurkje zwart met geborduurde bloemetjes € 9,00 2. Strapless strandjurkje zwart € 5,00 3. Strapless strandjurkje khaki € 5,00 4. Witte slippertjes met soort krokodillen print € 6,00 5. Witte slippers met steentjes € 3,00 6. Zilveren slippers met steentjes € 3,00
Oh Ster dat eerste jurkje is ge-wel-dig! Ik wilde trouwens ook heel graag de witte schoentjes met bloemetjes, maar ze waren niet meer in mijn maat helaas ..