Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MissPromiss schreef:Jaa precies.. en ik heb toen ook het autotheorieboek gebruikt omdat ik een scooterboek van 2006 had.. dus om de laatste dingetjes ook te weten heb ik allebei maar gedaan!
Haha ik ga dat zinnetje nu niet meer veranderen, en mijn instructeur is heel erg van het zelf laten uitzoeken, dus als ik nu in een situatie kom zoals hierboven en ik rem dan vraagt hij: Waarom rem je? En dan moet ik de regel dus gaan zeggen..
Maar nu ben ik bang dat ik dan dus ook ga zeggen: Mja ik kijk hem in zn bekWat dat betreft ben ik echt een flapuit
Annn schreef:Gefeliciteerd iedereen
Nog even een vraagje, voetgangers hebben geen voorrang, maar je hebt ook de regel, rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg gaat voor, en onder verkeer vallen ook voetgangers... hoe zit dat dan
XFiemoX schreef:Over voetgangers gesproken kijk vooral als je bij de voetganger een kop of kont ziet dan hebben de voetgangers voorrang, anders NIET!Annn schreef:Gefeliciteerd iedereen
Nog even een vraagje, voetgangers hebben geen voorrang, maar je hebt ook de regel, rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg gaat voor, en onder verkeer vallen ook voetgangers... hoe zit dat dan