Hier klaart het een beetje op. Wel lekker, beetje zon er bij, maar ik wil eigenlijk liever sneeuw.
Broertje is trouwens nog niet thuis.
SplashIsLief
Geplaatst: 20-12-09 16:22
Muzefee schreef:
Hier klaart het een beetje op. Wel lekker, beetje zon er bij, maar ik wil eigenlijk liever sneeuw.
*stuurt alle sneeuw die kant op. Je mag het hebben!
Suus__
Geplaatst: 20-12-09 16:23
Woow echt niet normaal meer, ik wilde net de bus nemen ploeg me eerst door een dikke laag sneeuw heen nou dan heb je het gelijk niet meer koud haha! Kom ik bij de bushalte rijden de bussen niet meer, zag ik ook allemaal bussen naar de garage gaan. Treinen rijden ook amper, net ook een dikke sneeuwstorm geweest. Fotoshoot voor vandaag en morgen gaan ook niet meer door. En bij me pony kan ik ook niet meer komen.
Zucht....
Erna_
Geplaatst: 20-12-09 16:23
SplashIsLief schreef:
Muzefee schreef:
*stuurt alle sneeuw die kant op. Je mag het hebben!
Hier in Ede sneeuwt het al de hele dag was vanochtend om 7.30u op en het is niet meer gestopt zeker 40cm nu.
Mooi gezicht maar morgen toch weer werken en ben benieuwd hoe de wegen zullen zijn...naar mijn paard ga ik niet is mij niet verantwoord hij staat lekker binnen en komt niks tekort.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 20-12-09 16:25
Haha, net de auto uitgegraven, oprit eindelijk schoon, draai me om, zit alles meteen weer dicht! Dus ja, er valt hier in Friesland nog meer dan genoeg. Stal gaat het dus toch niet worden, jammer, want als ik 300 meter verder ben zijn de wegen best begaanbaar. Alleen hier in de straat zelf dus niet.
Nah ja, ga ik zo nog maar eens een stuk wandelen!! Ik krijg wel conditie met dit weer