Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
haike schreef:Voor als mensen nog wilde zien: foto van mij in rok en onze stand.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-IYXA6BHO.jpg
Blue_Eyes schreef:Nimue, mag ik ook antwoord geven? Ik ben Nederlands gereformeerd.
Nimue schreef:Verootjoo en Ella, even een vraagje. Ik ken namelijk gereformeerd en gereformeerd... en ik ben gewoon benieuwd in welke groep jullie vallen. Wij hebben hier in het dorp een vrij gematigde gereformeerde kerk, die minder streng is dan de Ned. Hervormde, maar we hebben ook oud- en christelijk gereformeerd en die zijn wel heel zwaar. Gewoon even puur uit nieuwsgierigheid.
Overigens lezen mijn ouders het RD, die kijk ik regelmatig in en ik vind het wel degelijk een zeer gekleurde krant. Er wordt in mijn ogen ook niet duidelijk onderscheid gemaakt tussen opinie en nieuws, waardoor opinie nogal eens makkelijk voor nieuws aangezien kan worden als je niet goed kritisch leest. Maar goed, dat is misschien een beetje off-topic.
kamsel schreef:TS: helemaal goedgekomen zag ik op de foto. Hoe denk je er achteraf over? Had je daar toch liever in broek gestaan of ben je blij dat je toch een rok hebt aangetrokken?
Is er nog over gesproken door jouw werkgever of door de school waar de voorlichting gehouden werd?