Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amies100 schreef:Als ik dit hele verhaal lees betwijfel ik wat er waar is van wat ze allemaal schrijft over haar vriend en haar kinderen. Denk dat het alleen maar aandachttrekkerij is geweest anders was je niet terug gegaan.......
of ze is verslaafd aan Masochisme
Nikka schreef:Mijn eerste reactie zou zijn dat ik het compleet met je eens ben Nikka! Ook ik vind het enorm dom en stom wat ze doet, en ik heb er ook weinig begrip voor. Zelf zou ik dit nooit zover laten komen en een lief ander vriendje zoeken.Probleem is dat TS zelf heel veel aandacht vraagt mbt dit onderwerp. Opent zelfs een nieuw topic terwijl het oude nog loopt. Wat verwacht ze dan? Dat ze uiteindelijk niemand meer over houdt is een logisch gevolg. Ik vind het ook triest, maar ik durf te wedden dat ze nog steeds de financiële zaken niet heeft uitgezocht. Dat is toch iets waar hij een stuk macht door heeft. Weet waar je aan toe bent dan kan je beter gefundeerde beslissingen nemen. Dat ze bij hem terug is had ik al wel verwacht, maar dat ze niet eens verder kijkt dan haar neus lang is vind ik persoonlijk laks en ook dom.
SAKKIA schreef:amies100 schreef:Als ik dit hele verhaal lees betwijfel ik wat er waar is van wat ze allemaal schrijft over haar vriend en haar kinderen. Denk dat het alleen maar aandachttrekkerij is geweest anders was je niet terug gegaan.......
of ze is verslaafd aan Masochisme
Jammer heel jammer deze opmerking.
Je hebt het hele topic blijkbaar helemaal niet echt doorgelezen want dan had je geweten dat er sowieso één iemand is die haar IRL kent en haar daar een hele tijd terug al een keer weg heeft gehaald![]()
ik denk dat je met deze opmerking heel veel mensen hier op hun ziel trapt en dat lijkt me verre van de bedoeling.
bigone schreef:Ik wilde niet meer reageren maar sarona? of "vriend" is een paar keer weer op Bokt geweest en aangezien haar vriend op z'n zachts gezegd nogal rare ideeen heeft zou ik iedereen willen vragen voorzichtig te zijn met reacties want we weten nu niet of het sarona of die meneer is die meeleest.
mackkwek schreef:in die tijd hebben veel mensen mij laten vallen,want zij begrepen niet(terecht overigens) waarom ik steeds terug ging.