zijn hier meer legpuzzel gekken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:14

Zo ben ook weer paraat. Beetje uitgelopen vanavond had wat problemen op de boerderij bij de paarden.
Na 4 dagen hard werken ga ik nu ook weer beginnen met de puzzel.....
Even offtopic: Wie snap er iets van een stroomapparaat die de weides van stroom moeten voorzien.
Voordat ik het land in ging stekker er uit getrokken zoals gewoonlijk. Paarden van de eigenaar waren uitzichzelf van land verwisseld. Dus die weer terug gezet, draadje weer terug gezet.
Naar eigen paard geweest, niet aan de draden gezeten.
Alles klaar stekker er weer in, laad hij niet voldoende door. Begint als een idioot te piepen, al met al hij doet het niet.
Gekeken naar het draar wat ik gespannen had, had hem nu zo staan dat hij aan bide kanten geen contact maakte, stroom er weer op, weer piepen..... Heb hem maar uitgelaten, briefje door de deur voor eigenaren. Ben een beetje bang dat hij stuk is, oeps....

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 20:21

bromfiets schreef:
Dankzij dit topic heb ik me vanmiddag niet in kunnen houden en heb ik een puzzel van 5000 stukjes gekocht :=

Ik hou jullie op de hoogte, ben nu vooral aan het uitzoeken :D

Wauw bromfiets, heel veel succes. Waar ga jij hem opleggen? En natuurlijk de grote vraag: Welke heb je? _/-\o_ _/-\o_ Ik ben bijna klaar nu!

Wendel wat voor een aparaat is het? Ik heb alleen ervaring met paddestoelen ed. Geen vaste circuits.

bromfiets

Re: zijn hier meer legpuzzel gekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:22

Mijn tafel is groot genoeg, dus daar gaat hij op :D

Het is een hele mooie met alle sterrenbeelden er op :P

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:25

chocobroodje schreef:
bromfiets schreef:
Dankzij dit topic heb ik me vanmiddag niet in kunnen houden en heb ik een puzzel van 5000 stukjes gekocht :=

Ik hou jullie op de hoogte, ben nu vooral aan het uitzoeken :D

Wauw bromfiets, heel veel succes. Waar ga jij hem opleggen? En natuurlijk de grote vraag: Welke heb je? _/-\o_ _/-\o_ Ik ben bijna klaar nu!

Wendel wat voor een aparaat is het? Ik heb alleen ervaring met paddestoelen ed. Geen vaste circuits.

Vast circiut chocobroodje. Snap er niets van. Ze kunnen geen kant op hoor zonder het stroom, alleen kunnen er nu wel eventueel mensen in de wei. Kunnen ze ook wel met stroom maar dan wat moeilijker. Nou ja ik zie morgen wel weer.

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:29

nee ik heb er ook geen verstand van :(

Puzzel schiet alwel beetje op :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:32

help.....

mijn vriendje kan niet van MIJN puzzel afblijven ;(

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 20:38

0@ Wendel vast circuit bedoel ik mee zit het apperaat met een stekker in het stopcontact of heb je zo'n batterij?

@Bromfiets, Ja die heb ik ook gezien, die staat ook nog op mijn lijstje. Grote tafel heb je dan, als ie daarop past :j. Wel fijn!

@ evelli leuk toch samen puzzelen:+ die van mij waagt zich er niet aan ;)

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:40

hielp mijn ex me toen maar.
Die bleef alleen maar zeggen dat t een oude wijven hobby is :( Dus deed t maarnooit in zijn bijzijn :P

Hoe oud zijn jullie eigenlij allemaal (A)
ik 19 :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:40

Hallo allemaal,

Als eerste even een vraagje op legpuzzelgebied, ik zou ook graag weer een puzzel oppakken, maar heb gehoord over matten die je kunt oprollen zonder dat je puzzel 'stuk' gaat. Kan iemand mij daar wat meer info over geven? :) (Kan zijn dat dit al genoemd is, maar ik heb niet echt de tijd om alles terug te lezen :o )

Daarnaast werd er aan mij geopperd, dat dit topic misschien naar de HK kan. Echter, vinden ik en mijn mede LZP mods dat jullie nog prima ontopic gaan, dwz jullie praten nog steeds over legpuzzels. Dus mag het van ons ook hier op LZP blijven staan. Aan jullie de keuze :)

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:46

ikzelf heb de puzzel mat, die is van een soort vilt gemaakt, hierop maak je de puzzel, wanneer je de puzzel op wil ruimen blaas je een rol op, die er ook bij zit en om deze rol rol je de hele mat op :) ik vind het heel erg fijn werken, nadeel is dat de mat schuift maar daarvoor heb ik anti slip eronder, soms laten er wel stukjes los wanneer je hem weer uitrolt, maar ze blijven wel op volgorde liggen.
Ik las hier ook over de portapuzzel??? dit klinkt mij leuker en makkelijker dan de puzzel mat :) iets steviger.

Het maakt mij niet uit waar hij komt te staan.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 20:52

Unwritten schreef:
Hallo allemaal,

Als eerste even een vraagje op legpuzzelgebied, ik zou ook graag weer een puzzel oppakken, maar heb gehoord over matten die je kunt oprollen zonder dat je puzzel 'stuk' gaat. Kan iemand mij daar wat meer info over geven? :) (Kan zijn dat dit al genoemd is, maar ik heb niet echt de tijd om alles terug te lezen :o )

Daarnaast werd er aan mij geopperd, dat dit topic misschien naar de HK kan. Echter, vinden ik en mijn mede LZP mods dat jullie nog prima ontopic gaan, dwz jullie praten nog steeds over legpuzzels. Dus mag het van ons ook hier op LZP blijven staan. Aan jullie de keuze :)

Euh ja dat weet ik eigenlijk niet zo goed, had er ook al aan zitten denken. Enigste nadeel is dat mensen zich dan misschien minder snel aanmelden? Om dat het dan niet meer onder actieve onderwerpen valt. Dus ja, ik weet het niet :D.

Je hebt inderdaad puzzelmatten in verschillende maten. Zelf heb ik er ook 1 maar nog niet uitgeprobeerd. Ik heb ook een portapuzzel. Dat is een soort map waar je de puzzel inlegt, ben je klaar kun je hem dicht klappen. Heel simpel, paar blz terug heb ik een foto geplaatst van de mijne. Deze zijn tot 1500 stukjes te krijgen, de matten tot 2000.
@ blacky, ik ben 27 en het is zeker geen oude wijven hobby ;)

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 21:13

ik vind ook van niet hoor :)
ben nu maar gestopt met de puzzel, k wordt beetje moe, (vanmorgen om 6 uur begonne met werken tot 5 uur :P)
Morgen lekker verder :D

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 21:23

Ik ben 21, zou mezelf ook geen oud wijf noemen :D

Kon vanavond eindelijk weer verder, morgen sta ik reserve voor een hele dag werk, duimen jullie mee dat ik niet hoef komen opdraven :o

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 21:33

K duim mee :D
moeten jullie ff duimen dat ik maandag ochtend niet hoef te werken haha. moet kenteken op mijn naam zetten, en ff bellen over mijn loon :) T is wel erg veel (A)

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 21:35

Ja ik duim voor je dat je morgen lekker de hele dag kan puzzelen! Wat voor werk doe je?
Blacky, kan me voorstellen dat de stukjes steeds meer op elkaar gaan lijken! Morgen weer een dag! Ga morgen hopelijk wel even een stukkie paardliften (echt rijden mag je het niet noemen ;)) Maar daarna: PUZZELEN! Ik wil het kreng echt af hebben nu!

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 21:36

Ik ga nu even beste idee van nederland kijken :D nichtje van bianca elmo_browny doet mee :)

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 21:39

Ohja wat grappig haha! Ik ga dalijk weer verder vriendlief wil even voetbal kijken en anders sta ik in zijn beeld ;).
Vooruit dan maar hij heeft hard gewerkt vandaag

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 21:43

haha, kan hij niet ergens anders zitten dan :P

Hoeveel stukjes moet je nog ongeveer?

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 21:46

Nee hij staat te darten, ik laat hem maar even lekker doen ;). Ik schat nog zo'n 500 stukjes, maar het gaat zooooo traag nu. Ik leg wel wat stukjes aan, maar het is net alsof ze zich expres anders voordoen dan dat ze zijn :+

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 21:54

Morgen komt hij vast af :D

Ik werk voor een studentenuitzendbureau, vandaag de hele dag bij Miele gewerkt en sta morgen reserve voor de woonbeurs, ook voor Miele.. Geen zin, wel spijt van dat ik uberhaupt ja heb gezegd :P Maar heb de laatste tijd zoveel geld naar de DA gebracht dat ik het wel echt nodig heb 8)7

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 22:08

Ja kan me er wel wat bij voorstellen :j. Nou hopen dat je morgen niet hoeft en lekker de hele dag "lui" kan puzzelen.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 22:23

Ik ben overigens 22, en vind dat we hier prima staan hoor!

Ik ga eens bij de V&D kijken van de week voor een puzzel. Wil graag puzzelen maar die stomme skyline was gewoon gemeen.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 22:29

Wooooooow die skyline ziet er idd pittig uit! Maar zou geweldig zijn om op te hangen :j

Nou ik heb vandaag 10 stukjes gelegd ofzo en toen wist ik het niet meer :+ morgen weer met frisse moed aan de gang _O-

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 22:36

LovingTweety schreef:
Ik ben overigens 22, en vind dat we hier prima staan hoor!

Ik ga eens bij de V&D kijken van de week voor een puzzel. Wil graag puzzelen maar die stomme skyline was gewoon gemeen.

Ja ik geloof dat daar nu prijzen circus is :j. Nou vind eigenlijk ook wel dat we hier prima staan. Zo kom er af en toe nog eens iemand binnen druppelen :D.
Heb net nog wel wat aan kunnen leggen, heel langzaam maar ik zie een klein lichtje aan het einde van de zeer donkere tunnel. Morgen als de koorts weg is even rijden en dan gauw weer verder :). Het is echt extreem verslavend. Misschien moeten we een waarschuwing in de titel zetten _O- _O-

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 22:46

Ja daar is het idd prijzencircus.. daarom was ik er gister (VIP avond :+ Voor de v&d klantenkaarthouders)

Ik zie net dat de v&d morgen ook open is..... jaaa :D