Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bromfiets schreef:Dankzij dit topic heb ik me vanmiddag niet in kunnen houden en heb ik een puzzel van 5000 stukjes gekocht
Ik hou jullie op de hoogte, ben nu vooral aan het uitzoeken
Ik ben bijna klaar nu!
chocobroodje schreef:bromfiets schreef:Dankzij dit topic heb ik me vanmiddag niet in kunnen houden en heb ik een puzzel van 5000 stukjes gekocht
Ik hou jullie op de hoogte, ben nu vooral aan het uitzoeken
Wauw bromfiets, heel veel succes. Waar ga jij hem opleggen? En natuurlijk de grote vraag: Welke heb je?![]()
Ik ben bijna klaar nu!
Wendel wat voor een aparaat is het? Ik heb alleen ervaring met paddestoelen ed. Geen vaste circuits.

. Wel fijn!
Dus deed t maarnooit in zijn bijzijn 
(Kan zijn dat dit al genoemd is, maar ik heb niet echt de tijd om alles terug te lezen
)
ik vind het heel erg fijn werken, nadeel is dat de mat schuift maar daarvoor heb ik anti slip eronder, soms laten er wel stukjes los wanneer je hem weer uitrolt, maar ze blijven wel op volgorde liggen.
iets steviger.Unwritten schreef:Hallo allemaal,
Als eerste even een vraagje op legpuzzelgebied, ik zou ook graag weer een puzzel oppakken, maar heb gehoord over matten die je kunt oprollen zonder dat je puzzel 'stuk' gaat. Kan iemand mij daar wat meer info over geven?(Kan zijn dat dit al genoemd is, maar ik heb niet echt de tijd om alles terug te lezen
)
Daarnaast werd er aan mij geopperd, dat dit topic misschien naar de HK kan. Echter, vinden ik en mijn mede LZP mods dat jullie nog prima ontopic gaan, dwz jullie praten nog steeds over legpuzzels. Dus mag het van ons ook hier op LZP blijven staan. Aan jullie de keuze
.

)

T is wel erg veel (A)
) Maar daarna: PUZZELEN! Ik wil het kreng echt af hebben nu!
nichtje van bianca elmo_browny doet mee
.
. Ik schat nog zo'n 500 stukjes, maar het gaat zooooo traag nu. Ik leg wel wat stukjes aan, maar het is net alsof ze zich expres anders voordoen dan dat ze zijn
Maar heb de laatste tijd zoveel geld naar de DA gebracht dat ik het wel echt nodig heb
. Nou hopen dat je morgen niet hoeft en lekker de hele dag "lui" kan puzzelen. 
morgen weer met frisse moed aan de gang
LovingTweety schreef:Ik ben overigens 22, en vind dat we hier prima staan hoor!
Ik ga eens bij de V&D kijken van de week voor een puzzel. Wil graag puzzelen maar die stomme skyline was gewoon gemeen.
. Nou vind eigenlijk ook wel dat we hier prima staan. Zo kom er af en toe nog eens iemand binnen druppelen
.
. Het is echt extreem verslavend. Misschien moeten we een waarschuwing in de titel zetten
Voor de v&d klantenkaarthouders)