En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:54

in dit geval is houden van loslaten en dan mag jezelf invullen jezelf of van hem houden

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:55

BraveSpots schreef:
cremellogek schreef:
Nou dat valt dus heel erg mee. Heel veel mensen reageren hier en zeggen meteen "ik zou dit, ik zou dat". Die hebben zoiets zelf niet eens meegemaakt. Van degenen die het wel hebben meegemaakt is er een groot deel wat er meteen een punt achter heeft gezet. De mensen die in zo'n situatie zaten en wel de relatie hebben gebrobeerd te redden, is het zo'n beetje fifty-fifty waarbij het wel en niet goed ging. Dat geeft voor mij toch een stimulans om te proberen er wat van te maken. Zeker aangezien we ondanks alles toch gek op elkaar zijn.

Hij is niet gek op jouw, waarom zou hij je anders zo ongelukkig maken met deze affaire? 'Per ongeluk'??

Dat is natuurlijk ook gelul, anders was ie wel weg geweest...
Pfoe zeg, wat kunnen jullie makkelijk oordelen...

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:56

MamboBeach schreef:
Ilzas schreef:
Onzin, poppetje. Een groot deel van de mensen die hier reageren heeft juist wel iets soortgelijks meegemaakt en een groot deel heeft het ook juist wel geprobeerd, maar het is niet gelukt. Maar goed, jij wilt gewoon echt alleen lezen wat je wilt lezen.

Volgens mij is heel bokt lerares of politievrouw... :D

Wat maakt het nu uit wat TS doet, het is toch haar leven en haar ding! En TS weet denk ik zelf ook wel dat het alsnog op de klippen kan lopen, ze wil het gewoon proberen. Punt.

Ja dat mag ze ook, maar ze moet geen onzin dingen beweren, zoals dat de mensen die hier reageren niet ook zoiets hebben meegemaakt en dat daarvan niemand het heeft geprobeerd, dat is gewoon onzin.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:58

MamboBeach schreef:
BraveSpots schreef:

Hij is niet gek op jouw, waarom zou hij je anders zo ongelukkig maken met deze affaire? 'Per ongeluk'??

Je mag mijn vraag wel beantwoorden hoor, als ie toch zo simpel op te lossen is. Ik hoor het antwoord graag...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:59

cremellogek schreef:
Yinnar schreef:
Ik denk dat de meesten het hebben meegemaakt en weten dat het slagingspercentage praktisch nihil is. Jij gaat uit van een paar PBtjes waarbij het geslaagd is terwijl er meer mensen je anders vertellen.

Nou dat valt dus heel erg mee. Heel veel mensen reageren hier en zeggen meteen "ik zou dit, ik zou dat". Die hebben zoiets zelf niet eens meegemaakt. Van degenen die het wel hebben meegemaakt is er een groot deel wat er meteen een punt achter heeft gezet. De mensen die in zo'n situatie zaten en wel de relatie hebben gebrobeerd te redden, is het zo'n beetje fifty-fifty waarbij het wel en niet goed ging. Dat geeft voor mij toch een stimulans om te proberen er wat van te maken. Zeker aangezien we ondanks alles toch gek op elkaar zijn.

Nee hoor, dat schrijft ze niet, kijk maar! :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:01

Nee hoor dan moet hij niet weg zijn, er zijn veel redenen waarom een man blijft bij degene die hij bedriegt. Zoals familieredenen en uiterlijk vertoon zijn zelfs boeken over. En dat moet niet het geval zijn maar dat kan het wel :)

Verder weet ik dan een mens zichzelf heel wat kan voorliegen en dus ook prima kan leven zo. Maar dat komt er ooit uit al is het binnen tien jaar.
Hopelijk is dit niet het geval en blijft je vriend braaf al kan je dat nooit weten als hij vier jaar lekker zijn piemel buitengehangen heeft en je het past wist wanneer de andere aan je deur stond.

Moeilijk
Laatst bijgewerkt door lesilla op 31-08-09 13:05, in het totaal 2 keer bewerkt

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:01

BraveSpots schreef:
MamboBeach schreef:

Je mag mijn vraag wel beantwoorden hoor, als ie toch zo simpel op te lossen is. Ik hoor het antwoord graag...

Ik ben haar vriend niet, maar om nu direct te zeggen dat hij niet om haar geeft, of gebruikt of weet ik veel wat, vind ik best hard en lijkt me ook niet. Dan had hij al lang de kuierlatten kunnen nemen en dat heeft hij niet gedaan.
Wat het is waarom hij het heeft gedaan weet ik ook echt niet, ik ken TS en partner niet, jij wel?

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 13:02

Mijn vriend had nooit iets met paarden. Hij heeft een huis met stallen gekocht voor mij, staat 's avonds na z'n werk nog uit te mesten, dat doe je niet als je niet gek op iemand ben..

Ilzas

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:03

en je belazert iemand ook niet vier jaar, als je gek op iemand bent...

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:03

cremellogek schreef:
Mijn vriend had nooit iets met paarden. Hij heeft een huis met stallen gekocht voor mij, staat 's avonds na z'n werk nog uit te mesten, dat doe je niet als je niet gek op iemand ben..

4 jaar lang een dubbelleven leiden, doe je ook niet als je gek op iemand bent..

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:04

Wat ik me wel afvraag in dit gebeuren: hij heeft 4 jaar lang er een 2de relatie bij gehad. Hoe lang had hij dit nog laten voort duren als die ander niet bij TS aan de bel had getrokken?
Was hij er uit zich zelf mee gestopt of was hij door gegaan?
Had hij het opgebiecht als hij was gestopt uit zichzelf?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:04

Ilzas schreef:
en je belazert iemand ook niet vier jaar, als je gek op iemand bent...

Kan dus wel blijkbaar!

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 13:05

Familiereden, kinderen of uiterlijk vertoon is allemaal niet van toepassing om bij mij te blijven. We zijn ook niet getrouwd, en het is zijn keuze geweest om met mij samen te gaan wonen en niet met haar..
Neemt niet weg dat hij heel veel fouten heeft gemaakt, en foute beslissingen heeft genomen. Hij doet z'n best nu, en zal dat moeten blijven doen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:06

Poeh wat een stel verzuurde reacties zeg , je wordt gewoon bijna gelynched als je een beetje positief in het leven durft te staan en iemand durft te vergeven :P

TS : bij iedereen loopt het anders , en er is gewoon een heel kleine slagingskans.

Jij hebt het nodig om het die kans te geven , dus heb je het beste besluit genomen dat je maar kon doen.

Als het nu weer fout gaat dan kun je prima met opgeheven hoofd vertrekken , niemand kan je dan verwijten dat je er niet alles voor gedaan hebt , en dan is het voor jezelf ook heel rustgevend echt OVER.

Je kunt nu al op je gemakje wennen aan dat idee en weet wat je eventueel kunt verwachten , gaat de dingen ook met andere ogen bekijken en alles nog eens goed afwegen.

Ik vind het wel mooi dat je niet meteen zo verzuurd bent en alles en iedereen over 1 kam scheert , maar hem nog een kans geeft omdat je zo inschat dat de achtergrond van zijn overspel dusdanig was dat het nu geen bedreiging meer voor jullie NIEUWE relatie hoeft te zijn.

Veel succes , ga ervoor , en als het er niet in zit dan ben je er ook klaar voor om zonder twijfel en "wat als" je pad elders te vervolgen +:)+

Ook dan heb je weer een risico dat je een vreemdganger treft , dus wellicht heeft deze zijn lesje al geleerd omdat hij ongetwijfeld toch echt wel met schuldgevoel leefde , en heb je hier verder een hele trouwe kerel aan vanaf nu.

Het KAN , dus als je het uit wilt sluiten dan is er maar 1 oplossing : er voor gaan +:)+

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:07

cremellogek schreef:
Yinnar schreef:
Ik denk dat de meesten het hebben meegemaakt en weten dat het slagingspercentage praktisch nihil is. Jij gaat uit van een paar PBtjes waarbij het geslaagd is terwijl er meer mensen je anders vertellen.

Lieve schat, ik weet wat je doormaakt en dat is niet niks. Als je mijn posts goed had gelezen dan had je gezien dat ik schreef dat het jouw leven was en jouw keuze. Dat jij degene bent die waarschijnlijk weer teleurgesteld wordt maar dat dit je eigen keuze is. Verder wenste ik je veel geluk. Ik hoop echt dat het gaat lukken maar geloof me de kans is zeer klein. Het gaat niet om een slippertje zoals ik eerder schreef maar om een bewuste 4 jaar lange affaire met een ander. Dat is het verschil.

Nogmaals jij doet wat jou het beste lijkt en ik wens oprecht je veel geluk toe!

Maar mij overtuig je niet dat het ooit goed gaat komen. Er is teveel gebeurd!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:09

Yinnar schreef:

Moet dat dan? :)

Verder sluit ik me helemaal aan bij pmarena.

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:11

veel succes meid, ik vind het knap dat je hem nog een kans geeft. het is gewoon het beste om je gevoel te volgen.

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:16

Justy schreef:
Yinnar schreef:

Moet dat dan? :)

Verder sluit ik me helemaal aan bij pmarena.

Nee zeer zeker niet. Maar gezien haar bericht probeert ze het wel. Vandaar mijn reactie. Maar ze opent hier een topic en dan kan je diverse reacties verwachten...Reacties die in jouw straatje passen dus zeggen...ach het is niet zo erg wat hij heeft gedaan en probeer het maar opnieuw, of reacties van mensen die het hebben meegemaakt en weten dat het zonde van je tijd is. Maar zoals ik al eerder schreef het is haar keuze. En ik wens haar veel geluk in de toekomst en hoop dat het voor haar allemaal goed komt!. Jammer dat je dat niet even quote!
Laatst bijgewerkt door Yinnar op 31-08-09 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:18

cremellogek schreef:

neuken doe je ook niet met een ander :roll:

beetje onneuzel word ik hier van

tita

:o dubbelpost

ik zou liever hebben dat mijn vriend 1x vreemdging dan 4 jaar met zijn ex
Laatst bijgewerkt door tita op 31-08-09 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Wildgirl

ts, ik heb respect voor je keuze!
Ik kan me goed voorstellen hoe moeilijk het voor jou moet zijn om nu ''opnieuw'' te beginnen met je vriend.
Ik hoop heel hard voor je dat hij zijn beloftes nakomt en jullie weer een goede relatie krijgen waarin je elkaar kunt vertrouwen.
Zet hem op! ;)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:21

cremellogek schreef:
Familiereden, kinderen of uiterlijk vertoon is allemaal niet van toepassing om bij mij te blijven. We zijn ook niet getrouwd, en het is zijn keuze geweest om met mij samen te gaan wonen en niet met haar..
Neemt niet weg dat hij heel veel fouten heeft gemaakt, en foute beslissingen heeft genomen. Hij doet z'n best nu, en zal dat moeten blijven doen.

kijk je uit dat je geen medelijden met hem gaat krijgen?
Direct geef je je zelf nog de schuld vanwege zijn vier jaar durende relatie buiten jou om.....even realistisch blijven hoor!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:22

MamboBeach schreef:
Ik ben haar vriend niet, maar om nu direct te zeggen dat hij niet om haar geeft, of gebruikt of weet ik veel wat, vind ik best hard en lijkt me ook niet. Dan had hij al lang de kuierlatten kunnen nemen en dat heeft hij niet gedaan.
Wat het is waarom hij het heeft gedaan weet ik ook echt niet, ik ken TS en partner niet, jij wel?

Nope, maar ik hoef ze ook niet te kennen. Zulke zaken zijn net degene waarvan er geen enkele omstandigheid/persoonlijkheid of wat dan ook kan een excuus zijn, dus kun je imo best oordelen zonder dat je ze kent.

Want wat hieruit komt is zoiezo een scheve relatie. Oftewel gaat de TS haar vriend gigantisch controleren, en word ie haar hondje ofzo. Oftewel spelen ze gelukkig gezinnetje alsof er niks is gebeurd en heeft ie vrijbrief om binnen afzienbare tijd weer zulke soort stoten uit te halen.

En ik geloof niet dat ie na 4 jaar iemand kei en keihard bedriegen in haar gezicht, hij 'opeens' het grote licht heeft gezien en brave huisvader spelen voor de rest van zijn dagen.

Bovendien laat de TS uitschijnen alsof ze blij is dat ie voor haar heeft gekozen in plaats van voor de andere meid. Dat ze geluk heeft met zo'n 'lieve' man die haar nog ziet staan na een affaire (van 4 jaar!!!). Van zoiets gaan letterlijk mijn nekharen overeind staan. Heeft ze dan geen eigenwaarde meer?

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:23

Dat idee kwam bij mij ook al op Geerke...

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:23

meggiemeg schreef:
Wat ik me wel afvraag in dit gebeuren: hij heeft 4 jaar lang er een 2de relatie bij gehad. Hoe lang had hij dit nog laten voort duren als die ander niet bij TS aan de bel had getrokken?
Was hij er uit zich zelf mee gestopt of was hij door gegaan?
Had hij het opgebiecht als hij was gestopt uit zichzelf?

amen...

Ik wil een ding aan je zeggen. Hoeveel respect heeft jou vriend voor je en je gevoelens?