Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BraveSpots schreef:cremellogek schreef:Nou dat valt dus heel erg mee. Heel veel mensen reageren hier en zeggen meteen "ik zou dit, ik zou dat". Die hebben zoiets zelf niet eens meegemaakt. Van degenen die het wel hebben meegemaakt is er een groot deel wat er meteen een punt achter heeft gezet. De mensen die in zo'n situatie zaten en wel de relatie hebben gebrobeerd te redden, is het zo'n beetje fifty-fifty waarbij het wel en niet goed ging. Dat geeft voor mij toch een stimulans om te proberen er wat van te maken. Zeker aangezien we ondanks alles toch gek op elkaar zijn.
Hij is niet gek op jouw, waarom zou hij je anders zo ongelukkig maken met deze affaire? 'Per ongeluk'??
MamboBeach schreef:Ilzas schreef:Onzin, poppetje. Een groot deel van de mensen die hier reageren heeft juist wel iets soortgelijks meegemaakt en een groot deel heeft het ook juist wel geprobeerd, maar het is niet gelukt. Maar goed, jij wilt gewoon echt alleen lezen wat je wilt lezen.
Volgens mij is heel bokt lerares of politievrouw...![]()
Wat maakt het nu uit wat TS doet, het is toch haar leven en haar ding! En TS weet denk ik zelf ook wel dat het alsnog op de klippen kan lopen, ze wil het gewoon proberen. Punt.
MamboBeach schreef:BraveSpots schreef:
Hij is niet gek op jouw, waarom zou hij je anders zo ongelukkig maken met deze affaire? 'Per ongeluk'??
Dat is natuurlijk ook gelul, anders was ie wel weg geweest...
Pfoe zeg, wat kunnen jullie makkelijk oordelen...
cremellogek schreef:Yinnar schreef:Ik denk dat de meesten het hebben meegemaakt en weten dat het slagingspercentage praktisch nihil is. Jij gaat uit van een paar PBtjes waarbij het geslaagd is terwijl er meer mensen je anders vertellen.
Nou dat valt dus heel erg mee. Heel veel mensen reageren hier en zeggen meteen "ik zou dit, ik zou dat". Die hebben zoiets zelf niet eens meegemaakt. Van degenen die het wel hebben meegemaakt is er een groot deel wat er meteen een punt achter heeft gezet. De mensen die in zo'n situatie zaten en wel de relatie hebben gebrobeerd te redden, is het zo'n beetje fifty-fifty waarbij het wel en niet goed ging. Dat geeft voor mij toch een stimulans om te proberen er wat van te maken. Zeker aangezien we ondanks alles toch gek op elkaar zijn.
BraveSpots schreef:MamboBeach schreef:
Dat is natuurlijk ook gelul, anders was ie wel weg geweest...
Pfoe zeg, wat kunnen jullie makkelijk oordelen...
Je mag mijn vraag wel beantwoorden hoor, als ie toch zo simpel op te lossen is. Ik hoor het antwoord graag...
cremellogek schreef:Yinnar schreef:Ik denk dat de meesten het hebben meegemaakt en weten dat het slagingspercentage praktisch nihil is. Jij gaat uit van een paar PBtjes waarbij het geslaagd is terwijl er meer mensen je anders vertellen.
Nou dat valt dus heel erg mee. Heel veel mensen reageren hier en zeggen meteen "ik zou dit, ik zou dat". Die hebben zoiets zelf niet eens meegemaakt. Van degenen die het wel hebben meegemaakt is er een groot deel wat er meteen een punt achter heeft gezet. De mensen die in zo'n situatie zaten en wel de relatie hebben gebrobeerd te redden, is het zo'n beetje fifty-fifty waarbij het wel en niet goed ging. Dat geeft voor mij toch een stimulans om te proberen er wat van te maken. Zeker aangezien we ondanks alles toch gek op elkaar zijn.
Justy schreef:Yinnar schreef:Maar mij overtuig je niet dat het ooit goed gaat komen. Er is teveel gebeurd!
Moet dat dan?
Verder sluit ik me helemaal aan bij pmarena.
cremellogek schreef:Familiereden, kinderen of uiterlijk vertoon is allemaal niet van toepassing om bij mij te blijven. We zijn ook niet getrouwd, en het is zijn keuze geweest om met mij samen te gaan wonen en niet met haar..
Neemt niet weg dat hij heel veel fouten heeft gemaakt, en foute beslissingen heeft genomen. Hij doet z'n best nu, en zal dat moeten blijven doen.
MamboBeach schreef:Ik ben haar vriend niet, maar om nu direct te zeggen dat hij niet om haar geeft, of gebruikt of weet ik veel wat, vind ik best hard en lijkt me ook niet. Dan had hij al lang de kuierlatten kunnen nemen en dat heeft hij niet gedaan.
Wat het is waarom hij het heeft gedaan weet ik ook echt niet, ik ken TS en partner niet, jij wel?
meggiemeg schreef:Wat ik me wel afvraag in dit gebeuren: hij heeft 4 jaar lang er een 2de relatie bij gehad. Hoe lang had hij dit nog laten voort duren als die ander niet bij TS aan de bel had getrokken?
Was hij er uit zich zelf mee gestopt of was hij door gegaan?
Had hij het opgebiecht als hij was gestopt uit zichzelf?