Wie weet hadden ze wel een hele geldige reden waarom ze je niet gebeld hebben.
Maar je bent idd duidelijk niet geschikt voor de functie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Vind het eerlijk gezegd vrij dom.
Laura24 schreef:Billy schreef:Vind het eerlijk gezegd vrij dom.
Nee dát noem ik een gefundeerde meningMisschien heeft zij wel een hele geldige reden om de functie niet te willen....
Billy schreef:Ze had minstens het verhaal van het niet bellen kunnen afwachten. Een beetje flexibel mag wel lijkt me, zeker als je leiding moet gaan geven...
Billy schreef:Ze had minstens het verhaal van het niet bellen kunnen afwachten. Een beetje flexibel mag wel lijkt me, zeker als je leiding moet gaan geven...
Uthrick schreef:Beste bokkers ..... *tromgeroffel* Ik ben nog NIET gebeld. Wel van een andere bokker (nee, ik noem geen naam) een PB gehad met de vraag of het soms om bedrijf ... ging. Ja dus. Daarop kreeg ik weer een PB van haar over het bedrijf waar ik niet blij van werd en tijdens het lezen belde een vriendin mij op zei dat ik even met haar collega moest praten. Ik met die collega aan de lijn en die vertelde me een soort gelijk verhaal als wat die bokker met dus ook net had geschreven. Ik ben er nu klaar mee, als ze om 15:00 niet gebeld hebben, bel ik hun en zeg dat ze de baan aan iemand anders mogen geven.
Toch jammer dat het zo moet gaan....
poes schreef:Ik heb zelf een jaar in een selectiekantoor gewerkt, en ondanks alle goede bedoelingen belden we ook niet altijd op de afgesproken momenten, hoe ontzettend naar ik dat ook vond! Jijzelf hebt slordigweg de verkeerde naam geschreven, maar zij mogen niet later bellen? Tssskk