Dat is ook wel heel erg!Pfff dutchy_, hoe durft hij man!

Dat snap ik écht niet..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dat is ook wel heel erg!
dutchy_ schreef:Whahaha ik heb dit topic doorgelezen, wat een humor. Dat doet me denken aan een jongen die zo graag met mij wilde daten, maar ik moest werken en hij had geen geduld, voor mij was het in ieder geval een afknapper:
Ik was aan het werk en ik had sluit, dus ik was pas rond 1 uur 's nachts klaar en toen moest ik nog naar huis rijden. Die jongen, smste me halverwege de avond al of we konden afspreken die avond, ik smste terug dat ik aan het werk was en dat ik pas laat thuis zou zijn, dus dat het maar een andere keer moest.
Kom ik die avond thuis van werk, supermoe natuurlijk en ik loop zo de achtertuin in. Toen schrok ik me toch de .... ik dacht dus serieus dat er iemand in de tuin stond. Nouja, ik toch maar doorlopen, bleek dat er dus echt iemand stond. Was het die jongen... midden in de nacht in het donker in MIJN tuin.
Ik vroeg hem dus even niet al te vriendelijk was hij kwam doen, vond het niet echt een geslaagde binnenkomer. Bleek dat hij een roos, een fles wijn en dvdtje had meegenomen, speciaal voor mij. Nou daar zat ik al helemaal niet op te wachten op deze manier, maargoed. Hij stond erop en hij kwam van heel ver weg, dus ik zei, ok dan gaan we beneden op de bank wel die dvd kijken, maar daarna ga je echt naar huis. Hij wilde op bed dvd kijken, maar ik heb hem even goed duidelijk gemaakt dat ik daar geen zin in had.
Waarschijnlijk ben ik in slaap gevallen en heeft hij me naar mijn bed gebracht en heeft hij maar even besloten dat hij wel bij mij mocht blijven slapen. Ik werd midden in de nacht wakker van gesnurk en een arm om me heen. Ik ben maar op de bank gaan slapen maar toen dacht ik. Hallo, het is mijn huis, ik heb hier niet om gevraagd. Ik heb hem eruit geschopt.. Hij vroeg nog doodleuk of hij geen ontbijtje mocht...
Wat een gozer was dat.
Rebel_Jits schreef:Heb een nieuwe trouwens..
Ben je een beetje aan het pmen met iemand via een forum (niet dit forum) en dat gaat allemaal heel leuk, beetje over paardjes praten (hurray! Een hoefsmid!) en dan ineens komt hij aan met: heb je een vriend?
Had al zoiets van; wat maakt jou dat nou uit?Daarbij zijn er wel 1000 posts waarin je dat kan lezen, maargoed. Geantwoord dat ik niemand heb en waarom hij dat vroeg enzo.
Krijg ik terug: jaa, kan ik een beetje een beeld vormen bij wie je bent enzo.. Hoe zie je eruit?
HUGE afknapper! Met iemand die vrij snel al begint met te vragen hoe ik eruit zie, wil ik al nieteens meer omgaan. Alsof ik ineens minder leuk ben om mee te praten als ik bijv. 20 of 200 kg weeg of m'n kop kaal heb ofzo![]()
Je snapt natuurlijk wel dat ik daarop geeneens antwoord ga geven.

wie weet praat ik ook ooit mee

Mowoah schreef:Een jongen die meteen aan je zit.
Een beetje persoonlijke ruimte is wel prettig, meteen een hand op mijn been of meteen hand in hand willen lopen is echt not done.
Nimue schreef:Runn_love, misschien omdat ze het idee hebben dat vrouwen daar bij bosjes voor vallen? Ik snap het ook niet zo.
Is dat nieuw dan? 'ik val niet op mannen, niet op vrouwen, maar op geld
'