Je komt daar smorgens vroeg bijna niet op, dan moet je echt je leven riskeren. 
Leeuwarden lijkt me ook een rot stad om te rijden. Ik zit daar op school dus ken het daar ook wel goed.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je komt daar smorgens vroeg bijna niet op, dan moet je echt je leven riskeren. 
Maar Amsterdam of Utrecht lijkt me helemaal erg. 
Maandag moet mijn zus afrijden, daarna mag ik direct gaan lessen. Heb er zó veel zin in!
Die stoplichten springen ook om de 3 seconden op rood en weer op groen, en dan staat iedereen ineens midden op de weg, echt een chaos daar!
Ik snap hoe je je voelt!

Elessar schreef:Moet je het zelf betalen?! Mag ik vragen wat een les kost en hoelang je dan rijdt?![]()
Dat contant betalen lijkt me overigens ook niet alles..
Ik kan al redelijk rijden, dus dat scheelt. In Nieuw-Zeeland begin je met rijden als je 15 bent, dus daar heb ik al wel gereden. Weliswaar een automaat, maar ik weet al wel het één en 't ander.

Dan zit je met 20 lessen gewoon goed
Ik rij nu ook wel eens illegaal, en dat gaat best lekker, alleen mag ik van die vriend van me niet tussen het verkeer, dat vindt hij te link 

ging opzich wel lekker, niet zoals de vorige keer, k was wat meer aan t twijfelen enzo, en je moet zoooooveel spiegelen en opletten, soms wordt je er helemaal duizelig van hihi
overigens wel mn eerste bijzondere verrichting gedaan
dat ging wel lekker
ik moest recht achteruit rijden, ik dacht oooh makkie, maar die aanhanger die gaat uitzwaaien en dan moet je tegen gaan sturen, en daar had ik wel zoiets bij van, mwa, je moet t even doorhebben.. nah, donderdag weer een dag
dan gaan we bochtje achteruit maken :S dus ben benieuwd
Heel anders met koppelen.
gingen ze meteen bellen naar elkaar om mij te vervelen
pfff... broer en zus he... vinden het allebij geweldig leuk om t vriendinnetje/schoonzusje te pesten met zulke dingetjes...