Mijn les ging best heel lekker vanmiddag!

Ik heb altijd dikke lol met mijn instrukteur, echt zooo grappig.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
imd schreef:Teveel in je spiegels kijken, dan heb je gewoon echt een ei van een examinator zeg, dat is wel belachelijk inderdaad,
Mayflower_ schreef:Ik heb op de oude manier les gekregen, misschien dat het hem daar aan ligt? Want ik was wel gezakt, alleen omdat ik te snel reed (55).
vallyke_91 schreef:vind het een beetje raar de examinators zitten niet op 1 lijn heb ik het idee
Pebblesther schreef:Een collega van mij heeft nu 34 lessen gehad (en op haar 18e ook al 20) en ze is steeds zo zenuwachtig, ook tijdens de lessen. Er gaan gewoon soms dingen fout die ze eigenlijk al wel had geleerd.
Nu wil haar rijleraar haar een keertje laten afrijden maar omdat hij weet dat ze daar zo bang voor is laat hij haar gewoon een keer naar het CBR gebouw rijden en dan zegt hij: je moet nu afrijden. Dus dat ze het van te voren niet weet zeg maar.
Dat lijkt me helemaal niks dan zou ik voor iedere rijles bang zijn dat ik misschien deze keer wel moet afrijden.
vallyke_91 schreef:het is ook gewoon hoe snel je het oppikt
Polly schreef:Die zijn er zelfs al, kost wel meer en op een beperkt aantal oproepplaatsen.
Wat pebblesther zegt heb ik ook weleens gedaan, moeder wist ervan, meisje wist helemaal niet dat we dat gingen doen.
Was zo onwijs zenuwachtig op toets en examen in een keer gehaald.
smurfje schreef:ik heb mijn scooter ding gehaal ding 3 x.
in 2 dagen. gewoon als je gezakt ben gelijk bellen wanneer je weer op kan.
imd schreef:Teveel in je spiegels kijken, dan heb je gewoon echt een ei van een examinator zeg, dat is wel belachelijk inderdaad,
Kimberleij schreef:imd schreef:Teveel in je spiegels kijken, dan heb je gewoon echt een ei van een examinator zeg, dat is wel belachelijk inderdaad,
ik had dat ook als rede, En k vind als ze dat als rede opgeven zoeken ze gewoon iets.