Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BibicheB schreef:anneliesdj schreef:Wat jammer dat niemand van die meisjes met oudere vriendjes willen reageren op de vraag of ze het normaal vinden dat oudere mannen vallen op jonge meisjes. Hoe zou dat toch komen...
Bedoel je mij hier ook mee? (22 jaar versus 39) Of val ik niet meer in deze groep?
WinSel schreef:Altijd word de man er maar op aangekeken, omdat hij toevallig de man is.
BibicheB schreef:Citaat van Soa Aids Nederland (http://www.soaaids.nl/actueel_bericht/1023) uit 2005:
De leeftijd waarop jongeren voor het eerst geslachtsgemeenschap hebben, is niet verder gedaald. Voor de groep 12- tot en met 18-jarigen is de gemiddelde leeftijd nog steeds 15,1 jaar. Jongens beginnen iets eerder met geslachtsgemeenschap dan meisjes. Vanaf het 17de levensjaar halen de meisjes de jongens in. Vanaf 20 jaar hebben jongens en meisjes ongeveer evenveel ervaring.
Iets genuanceerder zien omdat er ook mensen pas na hun 18de voor het eerst sex hebben..
anneliesdj schreef:Hoe kunnen jongens nu eerder beginnen met seks dan meisjes? Dat zou betekenen dat er allemaal 15 jarige jochie's zijn die het met 17/18 jarige meiden doen...
WinSel schreef:IK vind dat je geen vooroordelen mag hebben, zolang je beide niet kent.
Altijd word de man er maar op aangekeken, omdat hij toevallig de man is.
Niet elke man is gelijk
WinSel schreef:IK vind dat je geen vooroordelen mag hebben, zolang je beide niet kent.
Niet elke man is gelijk
Radisha55 schreef:En wat vinden jullie van 17 een 22/23?
Niet elke man is gelijk
nikita_benno schreef:Radisha55 schreef:En wat vinden jullie van 17 een 22/23?
vind ik wel normaal hoor
Wendy schreef:nikita_benno schreef:
vind ik wel normaal hoor
Vind ik niet normaal, maar ook geen probleem.
BraveSpots schreef:WinSel schreef:IK vind dat je geen vooroordelen mag hebben, zolang je beide niet kent.
Niet elke man is gelijk
Nee, maar elke man zou wel de hersenen moeten hebben om te weten wat wel en niet kan. En als het echte ware liefde is moet de man maar geduldig genoeg zijn om een jaartje of vijf te wachten imo...
nikita_benno schreef:Radisha55 schreef:En wat vinden jullie van 17 een 22/23?
vind ik wel normaal hoor
Wendy schreef:anneliesdj schreef:Hoe kunnen jongens nu eerder beginnen met seks dan meisjes? Dat zou betekenen dat er allemaal 15 jarige jochie's zijn die het met 17/18 jarige meiden doen...
Of met elkaar
Radisha55 schreef:En wat vinden jullie van 17 een 22/23?
BraveSpots schreef:Wendy schreef:
Vind ik niet normaal, maar ook geen probleem.
Waarom dan niet?
WinSel schreef:Maar het is bij alles zo, dat de man altijd over al op aangekeken word.
Oke bij sommige relatie's heb ik ook mijn twijfels.
Maar ik heb zelf een vriend die stukken ouder dan mij is, en we zijn al 2 jaar samen en onwijs gelukkig.
Jullie kennen ons niet, dus kunnen jullie ook niets zeggen, over hoe hij is.
En ja een vriendin van mij heeft ook een vriend die ouder dan haar is, en die vertrouw ik niet,
Voor verhaal pbdat zet ik niet heir neer
En het hoeft NIET zo te zijn, een relatie= seks
anneliesdj schreef:Dat lijkt me heel normaal, scheelt maar 5 jaar... Toen ik 17 was had ik ook een vriendje van 22. (die vervolgens, op zijn 24e, lekker aanpapte met een meisje van nét 15, brrr)
BraveSpots schreef:Sorry dan, zullen ook Belgische cijfers geweest zijn die ik heb gezien maar zo'n groot verscil zal dat niet maken.
anneliesdj schreef:Hoe kunnen jongens nu eerder beginnen met seks dan meisjes? Dat zou betekenen dat er allemaal 15 jarige jochie's zijn die het met 17/18 jarige meiden doen...