Met de trein, deel 2.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Met de trein, deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:41

Er moet deze week wel schot in de flirtzaak komen..

En ik moet nog steeds truitjes en sjaaltjes voor die arme treinen breien Ach gut

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:44

Arme treinen, veel suc6 met breien. Brei je wel gaten in de truitjes, dan kan ik nog naar buiten kijken Knipoog

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:24

Ik heb tentamens deze week, hopelijk zijn de treintjes lief voor me 's ochtends, geen vertraging enzo. Schijnheilig Nagelbijten / Gniffelen

En idd UW, wel gaten alstublieft. Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:51

Alleen gaten bij de deuren anders kunnen we er niet in Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:52

Bij tentamens neem ik meestal een treintje eerder Ja ivm speling bij vertragingen Haha!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:54

Dat doe ik ook met tentamens, ga ik 1 of soms 2 treinen eerder, aangezien ik soms ook nog met de bus naar de andere kant van Utrecht moet waar ik dus echt de weg niet weet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 13:36

Ik heb weer heerlijk geslapen in de trein vanmorgen, was wel druk, vanaf gouda stond het gangpad al vol, en het was notabene een dubbeldekker Bloos!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 13:37

Unwritten schreef:
Misschien omdat Enschede, in een deel van Nederland is waar het kouder is dan in Utrecht? Haha!

Yup, ons schone Twentsche landklimaat. Ja

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 14:25

met tentamens neem ik t liefst ook 2 treinen eerder..(voor de vertraging, en omdat de tijden van tentamens vaak net niet uitkomen met de treintijden).
wat als resultaat heeft dat ik dan vaak al om half 7 met de trein moet...blegh

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 14:31

jeej zeer binnenkort een vriendje ophalen met de trein. dan is treinen ineens super leuk Lachen

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 14:41

Jep, ik neem ook altijd 1 of 2 treinen eerder. Ja

Had vanochtend lucky, stond te wachten op die van 10.10, die van 10.07 zit altijd zo vol.
Was de stoptrein weg, klapten de borden om, en was de eerste die kwam die van 10.20. Maar dat was niet de bedoeling. Tong uitsteken

Dus ik heel snel naar de andere kant gered, en kon nog net op tijd in die van 10.07 stappen, die floot net af. Nagelbijten / Gniffelen
Had het anders ook nog wel gehaald, maar toch, zekere voor het onzekere.

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 16:04

Yeah Lachen Had vandaag, gister en zaterdag gewoon geen vertraging en ze reden allemaal op tijd enzo Lachen Ja

Nou ja, zaterdag wel rechtstreeks naar Arnhem gegaan, wij kunnen vanaf Winterswijk óf via zutphen of rechtstreeks naar Arnhem, duurt er ongeveer net zo lang over, ietsjes langer. Zag dat de stoptrein naar Zutphen er niet was, dus naar de andere trein gerend en gelukkig, geen vertraging. Had dat eigenlijk wel verwacht, omdat die ochtend nog een postbode op een spoorwegovergang is verongelukt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 16:49

Uhuh in doetinchem, botsing met een buffeltrein zei mn vader Ach gut

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 17:03

Klopt ja.
Maar 's avonds was het allemaal weer verholpen.
Zag net fotootje in de krant zag er best heftig uit.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 09:45

Gisterenmiddag terug had ik in de Intercity de hele bovenste coupe voor mij alleen, zat helemaal niemand, heerlijk, zo rustig.
Vanochtend reed alles weer netjes op tijd:D Valt me echt mee, had de stoptrein van half 8 drukker verwacht.

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 12:26

Ja, gisteravond was het wel rustig in de trein :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:34

Alles was hier ook heerlijk op tijd, echt lekker :j

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:55

Naja, bij mij dus niet... 1e trein had vertraging, kwartiertje of zo. Maar had de aansluiting zeker wel. Had sowieso toch die trein moeten hebben.
Had nog geluk dat ik jongen die ik kende tegenkwam die werd opgehaald :). Dus in plaats van half uur wachten op de bus (Hij was weer eens zoals gewoonlijk net weg) zat ik heerlijk in warme auto :) :j

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 22:27

Vanmiddag was de intercity te laat op Schiphol, om 13.17 en ook nog eens op spoor 4 ipv 5-6, dat is 1 perron dus hoef ik normaal dat alleen over te rennen naar de andere kant van het perron naar de stoptrein. Dus nu de hellingbaan opgerend, weer terug bij 5-6, was de stoptrein er nog niet eens, gelukkig maar.
Uiteindelijk wel wat vertraging voor we op Nw-Vennep waren, de IC naar vlissingen was te laat en die moesten passeren (aan de rechterkant riepen ze om in de trein).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 00:14

Heb de afgelopen dagen redelijk rustige diensten gehad, op het snelle overstappen na :+ (eerder hadden we meestal wat meer tijd tussen de treinen in). Mijn diensten zijn wel behoorlijk veranderd. Volgens mij valt de sprinter Amsterdam - Rotterdam niet meer in ons 'werkpakket'. Ben er in ieder geval sinds de nieuwe dienstregeling niet meer geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 10:52

Corine :wave:
Jammer, ik zit nog steeds te kijken of ik je toevallig tegenkom :j

vivalavida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 12:41

Ik ben vanmorgen alweer even op en neer getreind naar Zwolle,
de terugweg was heerlijk rustig *D

Unwritten: hoe staat het met je treinflirtzaak?, je truien en sjaals voor de treinen (ookal als je daar nog even mee wacht hebben ze ze niet meer nodig omdat het dan alweer mooi weer is :P ) en niet te vergeten je treindagboek? want dat zou je toch ook schrijven :o

Morgenvroeg helaas alweer de half 8 trein, ga met school naar de vakantiebeurs (helaas vanaf zwolle met de bus |( )

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:58

Mag je niet gewoon met de trein naar Utrecht, toch veel makkelijker, jaarbeurs ligt achter het station.
Ik mag morgen ook naar Utrecht, voor mijn studie.

Net heen ging goed, IC vertrok wel iets aan de late kant, maar was netjes op tijd op Utrecht CS, alleen stonden er op de bordjes dat ie op 14a ging vertrekken, maar ja, gaat een beetje lastig met zo'n lange trein, ik stond op 14b

vivalavida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 14:04

Horsefreak schreef:
Mag je niet gewoon met de trein naar Utrecht, toch veel makkelijker, jaarbeurs ligt achter het station.
Ik mag morgen ook naar Utrecht, voor mijn studie.

Net heen ging goed, IC vertrok wel iets aan de late kant, maar was netjes op tijd op Utrecht CS, alleen stonden er op de bordjes dat ie op 14a ging vertrekken, maar ja, gaat een beetje lastig met zo'n lange trein, ik stond op 14b

Nee helaas, School wil dat we daar gezamelijk heen gaan, misschien mag ik wel met de trein terug,
Ga ik eerst even uitzoeken hoe mijn verbinding aansluit, Want dat zal vast sneller gaan dan met de bus terug

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 15:07

CCCCorine schreef:
Heb de afgelopen dagen redelijk rustige diensten gehad, op het snelle overstappen na :+ (eerder hadden we meestal wat meer tijd tussen de treinen in). Mijn diensten zijn wel behoorlijk veranderd. Volgens mij valt de sprinter Amsterdam - Rotterdam niet meer in ons 'werkpakket'. Ben er in ieder geval sinds de nieuwe dienstregeling niet meer geweest.

Had vrijdag mijn nieuwe pm (=chef) mee. Hij is de hele dienst van 8.52 meegeweest. En de hele dienst liep in de soep, we hebben nergens schaft gehad _O- _O- _O- . Meteen een goede vuurdoop :P .