Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarjonTampon schreef:Morning after pil moet volgens mij wel op recept, dus bij de HA.

suleilitha schreef:Kruidvat? Dat is nieuw voor me..
Jennasilver schreef:Adil 18 ik ken moeders + 30 die rookten terwijl ze zwanger waren.
Zelfs een verpleegkundige ertussen. Dat onverantwoordelijk gedrag beperkt zich helaas niet tot de tienermoeders. Dus niet meteen generaliseren.
Adil18 schreef:Jennasilver schreef:Adil 18 ik ken moeders + 30 die rookten terwijl ze zwanger waren.
Zelfs een verpleegkundige ertussen. Dat onverantwoordelijk gedrag beperkt zich helaas niet tot de tienermoeders. Dus niet meteen generaliseren.
Niet alleen, maar wel heel erg veel. Volwassen vrouwen die roken terwijl ze zwanger zijn vind ik echt walgelijk. Tegenwoordig weet iedereen hoe slecht dit is en ik vind dit ook geen excuus!
Anna-Jelly schreef:Oh mijn god! Dat is verschrikkelijk!

roosje84 schreef:Ach smaken verschillen

Adil18 schreef:Laatst op TV een stuk van tienermoeder gekeken waar een Engels meisje van 15 een kind kreeg, haar 16-jarige zus die nog maar twee maanden te gaan had zat erbij, de heldhaftige vader stond buiten een peuk te roken en en kwam pas binnen toen alles gedaan was...!
Overigens rookte dit meisje terwijl ze zwanger was en dit werd gewoon gefilmt! Dit was voor mij zo'n duidelijke actie die het beperkte verantwoordingsgevoel en verstand (wat een moeder toch echt in hoge mate nodig heeft) van een gemiddelde 15-jarige weergeeft, wat ze dus ook ongeschikt maakt als moeder.
roosje84 schreef:Maar ik werk in AMsterdam en ik merk ook dat bepaalde culturen ook om andere redenen kinderen krijgen dan dat de meeste Nederlandse kinderen krijgen..
Over tienermoeders; hoe kan je ooit voor een kind zorgen als je zelf nog een kind bent? iig mijn mening