laetitia schreef:Ik snap hem niet, ik weet niet wat zijn intenties zijn.
misschien weet hij zelf op het ogenblik niet wat zijn intentie's zijn.
ligt hij vooral op de bank zich rot te voelen en te wachten tot het over gaat.
en dan begin jij weer heel serieus over het feit dat je het 'raar vind hoe het nu is' en dat je zijn intentie's wilt weten.
kan me best voorstellen dat hij dan afstandelijk gaat doen.
gewoon even relaxed go-with-the-flow zit er duidelijk niet in bij je.
wat ik ook niet snap, nouja nu is het uit natuurlijk, maar niet snapte, is dat je niet lekker bij hem bent blijven slapen toen hij net uit het ziekenhuis was.
komt het knuffen automatisch lijkt mij.
kennelijk vind je hem nog leuk, anders zou je geen oprechte genegheid van hem willen, doe eens even rustig aan, wéés een vriendin, want hoe 'knap een grietje' ook is, een zeurpiet is iedereen gauw zat.
ik had in jouw geval dus ook lekker samen met hem in bed gekropen, om aan mijn warme knuffel te komen en de band wat aan te trekken.
zou je ook aan willen raden om hem geen nummers van dames van plezier te gaan sms'en als hij weer contact zoekt, denk dat je in je handjes mag knijpen als hij weer contact zoekt want in mijn ogen heb je er werkelijk alles aan gedaan om deze man af te stoten.
heb ook het idee dat jouw trots je af en toe danig in weg zit, die zou ik eens een tijdje in de ijskast proberen te zetten als ik jou was.
lees al een tijdje mee dus heb dientengevolge ook een mening gevormd hierover
. Kappen ermee!!! Laat hem lekker in zijn sop gaar koken en helemaal nu hij 'zielig' thuis zit. Wie denkt hij wel niet dat hij is, door zo met jou te spelen? Kap hem af, als hij contact zoekt. Laat zien dat je hem niet nodig hebt, dat je er klaar mee bent. Zijn intenties lijken mij overduidelijk en jij verdient heel wat beter......
.