Je kan het ook extreem ingewikkeld maken he?

Maar dan nog, als hij dan alleen maar het verhaal van B wil horen, dan is hij het toch ook niet waard?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Janine1990 schreef:ZO!
Je kan het ook extreem ingewikkeld maken he?
Maar dan nog, als hij dan alleen maar het verhaal van B wil horen, dan is hij het toch ook niet waard?
Sorry ik maak dingen graag complexer dan dat ze zijn. Kreeg laatst een sms in beetje rare volgorde, had meteen het idee dat ie niet voor mij bestemd was. Wat echt onzin was

) .. en ah heb er zin an.
. Dan is de wraak minder zoet, aha. Beetje melig.. excuse me. L0veJ0la schreef:Waarom heeft hij geen tijd en geen zin om te afspreken met mij!? en wel andere voor de vrienden wat dan ook?? :S..
take_one schreef:L0veJ0la schreef:Waarom heeft hij geen tijd en geen zin om te afspreken met mij!? en wel andere voor de vrienden wat dan ook?? :S..
Denk dat hij dan toch niet zo verliefd is als dat hij dan zegt.
Anders maakte hij ook wel tijd voor jou.
Heb ook zo'n jongen gehad, was er dus zo klaar mee.![]()
Zou er eens duidelijk met m over praten, en als er geen verandering in komt.. zou ik zeggen "bekijk jij het maar!"
cctje schreef:*Ik meld me hier aan.* Leuk, single zijn, tijdens de kerst. Terwijl AL je vriendinnen een relatie hebben. Op ééntje na, die gelukkig met mij op mannenjacht wil. Maarja, ik wil niet aan de losse man.. ik wil aan de vaste man! Maar blijkbaar werkt dat niet bij mij ofzo.

ga binnenkort met m film kijken
Charlenexx schreef:Nou jongens ik heb gister met uitgaan met een andere jongen gezoend, dus er is nu ook nog Jongen Cga binnenkort met m film kijken
maar moet t altijd nog maar zien. En jongen A is ook nog steeds erg leuk. Jongen B (die boos was om jongen A) kan wel de pot op
dus die valt definitief af XD
take_one schreef:Springruiters moet je iig nooit aan beginnen.
Ik ben ook springruiter !! haha
L0veJ0la schreef:pas geef je hem de gelegenheid om na te gaan denken.
wat bedoelt je?
Hij gelooft het eerst niet... Omdat ik heb met 2 andere jongens naar bed geweest MET CONDOOM!!.. Nou, ik heb zo vaak met jou naar bed geweest dus het is jou kind. Hij zegt als je zegt dan wel.!! Zijn ouders weten het niet!!
Afgelopen woensdag verloor ik mijn kindje (miskraam).. Door de vrienden.. Dat ik stom ben en geen vriendje en geen geld en geen huisje. Ik moest heeel HARD gehuild.!!!!..
Ik stuur een email. jouw kindje is dood..
Ik vraag hem. hoe voelt je dat jij geen kindje hebt. hij zei. dat is jammer.!!
Hij spreek met mijn grote zus...
Hij zei tegen haar, ik denk.... gaat nooit goed tussen Kirsten en mij.!! (toen we waren ruzie maken)
Ik denk dat hij nog steeds van mij houd.!!
Dus het is allemaal mijn fout??????