Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romeo2007 schreef:Hoi!
Natuurlijk is het ook niet aan mijn oog ontglipt dat het wonen in duitsland qua prijs goedkoper is.
Maar hoe doen jullie dat dan met werk? Gewoon ontslag nemen en ergens wat daar in de buurt zoeken of net over de grens?
Ik vind dat altijd zo riskant
Romeo2007 schreef:Hoi!
Natuurlijk is het ook niet aan mijn oog ontglipt dat het wonen in duitsland qua prijs goedkoper is.
Maar hoe doen jullie dat dan met werk? Gewoon ontslag nemen en ergens wat daar in de buurt zoeken of net over de grens?
Ik vind dat altijd zo riskant
Boya schreef:Toen wij emigreerden moest we samen een gezamenlijk jaarinkomen hebben boven een minimaal vastgestelde grens EN een bewijs van ziektekostenverzekering voor beiden. Misschien dat dit nu veranderd is. Wij zijn oktober 2004 geemigreerd.
cissie schreef:Ze blijven beiden in Ned werken en alle verzekeringen ect houden, dat zal denk ik ook niet anders kunnen met een Ned hypotheek (?).
Citaat:@ sabine gspannend !!!!tekenen bij de notaris !!! waar ga je wonen ???
SuperSmurf schreef:spannend sabine!! Heb je fotos van je huis? Waar ga je wonen? Wij willen rond Dörpen en Lathen gaan kijken
sabineG schreef:SuperSmurf schreef:spannend sabine!! Heb je fotos van je huis? Waar ga je wonen? Wij willen rond Dörpen en Lathen gaan kijken
Zal morgen even wat foto's hier neer zetten... Heb mij harde schijf niet hier...
Wel spannend hoor, er staat zoveel moois te koop voor niet al te veel... wij wilden omgeving emmerich ivm ons werk.. Werken beide in utrecht.. Tis een klein uurtje rijden maar dat hebben we er voor over..