Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
hoe t voelt) Romytjuuh schreef:@Laura24: Ze hebben wel 4 jaar gehad he... Dat lijkt me ontzettend moeilijk. (Om daar zo over te denken).
Storm76 schreef:Skess, heb je hem verteld dat de relatie defenitief over is als hij met haar uit eten gaat? En zo ja, hoe reageerde hij?
En hij wil zien hoe ze uitziet na al die jaren, en als ze er goed uitziet? Dumpt hij jou dan voor haar? En als ze lelijk is, 3 voortanden mist en 40 kilo is aangekomen, komt hij terug bij jou?

Suzanne F. schreef:Woorden en tranen zijn niet hetgene waar je op kunt vertrouwen. Het zijn de daden en keuzes die iemand maakt tot wat hij is...
Storm76 schreef:Fargo, toen wist de TS nog niet alles wat ze nu wel wist.
Als mijn vriend aan mij vraagd of hij met zijn ex uit eten mag, vind ik dat prima (dat is zelfs een keer gebeurd), maar als ik zou weten dat zijn ex zich nog aangetrokken tot hem zou voelen, zou ik het niet goed vinden, en ook ik zou dan later tegen hem zeggen dat ik het toch niet goed vind.
_Skess_ schreef:Storm76 schreef:Skess, heb je hem verteld dat de relatie defenitief over is als hij met haar uit eten gaat? En zo ja, hoe reageerde hij?
En hij wil zien hoe ze uitziet na al die jaren, en als ze er goed uitziet? Dumpt hij jou dan voor haar? En als ze lelijk is, 3 voortanden mist en 40 kilo is aangekomen, komt hij terug bij jou?
Hij reageerde verbaast en begreep het niet. Heb het hem helemaal moeten uitleggen en toen dringde het eindelijk door. En tjaa...als ze er goed uit ziet dan gaat hij er wel met haar vandoor denk ik ja...
. fargo schreef:Ga nou eens van jezelf uit als je zelf ergens duidelijkheid of rust over zal willen, dan moet je het niet om de lieve vrede laten, dan heb je nog geen rust.
Marije112 schreef:Zou je hem nog terug willen dan? Ik zou me behoorlijk 2e hands voelen, en 'm nieteens meer willen...
Heel veel sterkte.
fargo schreef:If you love something set it free, if it comes back to you, it's yours, if it doesn't it never was.
Laura24 schreef:Romytjuuh schreef:@Laura24: Ze hebben wel 4 jaar gehad he... Dat lijkt me ontzettend moeilijk. (Om daar zo over te denken).
Juist omdat ze 4 jaar samen zijn, vind ik dat het voor hem geen moeilijke keuze zou moeten zijn... Wil ie dat echt opgeven om te zien hoe ze eruit ziet??
_Skess_ schreef:Storm76 schreef:Skess, heb je hem verteld dat de relatie defenitief over is als hij met haar uit eten gaat? En zo ja, hoe reageerde hij?
Hij reageerde verbaast en begreep het niet. Heb het hem helemaal moeten uitleggen en toen dringde het eindelijk door. En tjaa...als ze er goed uit ziet dan gaat hij er wel met haar vandoor denk ik ja...

fargo schreef:If you love something set it free, if it comes back to you, it's yours, if it doesn't it never was.
). Als hij echt van de Skess zou houden, dan zou hij dit gevoel opzij kunnen zetten. Ik heb ook exen waarvoor ik nog steeds een zwak(je) heb, maar ik zou mijn vriend nooit pijn willen doen en mijn relatie op het spel willen zetten.