Vanmorgen viel het hier allemaal wel mee (kon gewoon op mijn fietsje zonder moeilijk te doen naar mijn paardje ). Als ik nu naar buiten kijk denk ik dat het me toch wat meer moeite kost als ik nu op de fiets stap .
Vanmorgen harde wind en dikke regen. Overdag wel redelijk droog, maar doordat ik zo vroeg wegmoest de paarden maar binnen gelaten. Toen ik terug kwam aan het begin van de avond dikke storm hier en om 20.30 spoelde ik bijna van de weg. 50 was nog bijna te hard, ruitewissers konden het bijna niet aan en de weg was bijna niet meer te zien
ik kom net terug van les..en niet normaal hoe hard het hier regende!..even mijn paard uit de trailer halen en we waren helemaal doorweekt!...wat een weer!..alles staat blank!.... arme kindjes die morgen met hun lampionnetje moeten lopen....hopen dat het dan even droog is!haha
de hele dag + nacht al harde wind.. niet normaal ook regent het af en toe, of hele hoosbuien in een keer.. vind het nou niet bepaald lekker weer.. op dit moment regent het, en waait het heel hard..
ben om half 8 vanaaf gaan rijden, alleen wat harde wind en af en toe een miezer buitje. wel erg warm trouwens, heb me jas uitgedaan tijdens t rijden. Verder nog geen strotbuioen gehad vanaaf hier ( vanmiddag weet ik nie toen lag k te slapen )