Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Hou ik mijn soep zo goed in de gaten, zodat hij niet over zou koken, ik sta er vlakbij...ik ben een paar seconden met mijn kittens bezig enjahoor, overgekookt.
Tomatensoep...everywhere!!
Zet ik hem lager en ga weer even weg. Draai ik me om, kookt het weer over!!! Mijn halve aanrecht onder de tomatensoep.
Zebrastreep schreef:Stomme hoofdpijn, ik wordt er niet beter van.
Een terugval zorgt weer voor meer licht gevoel in mijn hoofd en alsof alles niet echt is. Ik kreeg ook hoofdpijn achter mijn ogen en alsof ik migraine of iets heb.
En ik stootte vandaag weer mijn hoofd daar ben ik ook een beetje gevoelig voor. En een massage gehad op de nek.
En ook wat verdrietig nu omdat ik met een terugval ook denk het komt niet meer goed.
Ineke2 schreef:Bellatrix schreef:Hou ik mijn soep zo goed in de gaten, zodat hij niet over zou koken, ik sta er vlakbij...ik ben een paar seconden met mijn kittens bezig enjahoor, overgekookt.
Tomatensoep...everywhere!!
Zet ik hem lager en ga weer even weg. Draai ik me om, kookt het weer over!!! Mijn halve aanrecht onder de tomatensoep.
Hoe doe je dit? 2x achterelkaar ook![]()
Had je de pan niet gewoon te vol?
juval schreef:neem honden zeiden ze, dat is leuk zeiden ze![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
er zat kennelijk een konijn onder de auto of motorkap.
[/quote]
Polarize schreef:Eerste stagedag vandaag, dus ik sta strak van de spanning
Het wordt wel beter als ik daar ben en de docentenkamer weer heb gevonden, maar voor nu is mijn grootste spanning ook daar over, want die school is echt een doolhof
flooooo schreef:Polarize schreef:Eerste stagedag vandaag, dus ik sta strak van de spanning
Het wordt wel beter als ik daar ben en de docentenkamer weer heb gevonden, maar voor nu is mijn grootste spanning ook daar over, want die school is echt een doolhof
Ik vul even de bingo kaart in dat jij op Stad en Esch zit, dat is inderdaad een doolhof. Welke jaren/niveaus mag je les gaan geven? Want het zou wel heel grappig zijn als je mijn bonuskind treft, dan wil ik graag een update.
NadjaNadja schreef:Bij deze wil ik jullie verzoeken om de discussie omtrent kinderen en het opvoeden daarvan te laten voor wat het is, dit topic is daar niet de juiste plek voor[/mod]
Caira schreef:Misschien goed om dan even aan te geven waar dan wel?
Caira schreef:NadjaNadja schreef:Bij deze wil ik jullie verzoeken om de discussie omtrent kinderen en het opvoeden daarvan te laten voor wat het is, dit topic is daar niet de juiste plek voor[/mod]
Misschien goed om dan even aan te geven waar dan wel? Want waarom mogen er hier wel discussies over het niet willen van kinderen, maar blijkbaar niet als je wel kinderen wilt/hebt? Sorry dat vind ik krom…
Britta31 schreef:Gezeik met mijn zus over haar verkeerd geplande vakantie en onze vader van 92 nu 3 dagen alleen is. Gelukkig zijn onze dochters de achterwacht, maar wil natuurlijk niet dat er iets gebeurd en ze opa vinden. We kunnen met 5 uur thuis zijn. Onze vader heeft al beloofd niet te gaan stunten.