Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Meliaforever schreef:Als je een website opent en er allemaal van die pop up reclames komen. Nog erger als ze ook nog bewegen.
Alja schreef:Nyaleti schreef:Heftig Marcella, sterkte.
Zo komen enkele vriendinnen voor een borrel voor m'n verjaardag maar ben er helemaal niet de mood voor (weet ook wel dat het straks reuze gezellig is).
Ik hou echt niet van m'n verjaardag. Is zo'n dag dat je na denkt over je leven, wat je hebt wat je bereikt hebt etc, en dat doet ik momenteel liever even niet
Van harte gefeliciteerd
Wat heb je uiteindelijk van je ouders gekregen en was je er blij mee?
Jolliegirl schreef:Laat de ven uit, douche in donker als ie op lichtknop gaat en douche warmer en direct afdrogen
Shenavallie schreef:Meliaforever schreef:Als je een website opent en er allemaal van die pop up reclames komen. Nog erger als ze ook nog bewegen.
Sinds ik van de week tegen mijn man zei dat mijn beugel weer door de stof heen prikt (en ik dus waarschijnlijk een nieuwe moet bestellen, want fixen werkt niet), krijg ik alleen maar BH-reclames op mijn telefoon. Ik heb niet eens naar een andere bh gezocht, alleen gesproken. Krijg daar toch rare gedachten bij... Heb nog geprobeerd om hard in mijn telefoon te praten en te zeggen "Hoe word ik financieel rijker", maar daar krijg ik geen hits op.
@ Nyaleti: Evengoed (en alsnog) van harte gefeliciteerd!
Meliaforever schreef:Shenavallie schreef:
Sinds ik van de week tegen mijn man zei dat mijn beugel weer door de stof heen prikt (en ik dus waarschijnlijk een nieuwe moet bestellen, want fixen werkt niet), krijg ik alleen maar BH-reclames op mijn telefoon. Ik heb niet eens naar een andere bh gezocht, alleen gesproken. Krijg daar toch rare gedachten bij... Heb nog geprobeerd om hard in mijn telefoon te praten en te zeggen "Hoe word ik financieel rijker", maar daar krijg ik geen hits op.
@ Nyaleti: Evengoed (en alsnog) van harte gefeliciteerd!
Dat is ook wel vreemd he. Als ik bijvoorbeeld een schilderij zoek en er niet eens wat over heb gezegd, dan ziet mijn moeder allemaal reclame van schilderijen, hoe dan.Communiceren telefoons met elkaar?