Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maralyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 21:42

Gecondoleerd

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 21:44

denisesilver schreef:
Polarize schreef:
Gecondoleerd fjordjes!

Dacht even lekker op buitenrit..niet dus. Bij de ingang van het bosje lag een oor met een deel schedel en nog een hele poot inclusief hoef van een hert of ree. Zag er ook nog aardig vers uit. Voordat ik dat zag was mijn paard ook al erg gespannen, dus omgedraaid en rap terug naar stal gegaan. Meneer schoot er toen half vandoor, terwijl hij dat echt nog geen enkele keer heeft gedaan bij mij, dus was erg blij toen we weer terug op stal waren

Ik dacht heel even dat je het over een mensenschedel had :=

Die heeft mijn broer wel eens gevonden nadat ze niet zo goed hadden opgeruimd bij het spoor :+

Gelukkig alleen een hertenschedel, maar ik weet wel dat ik niet meer alleen ga rijden in dat bosje. Dan maar de 80km/h weg oversteken en het bos aan de andere kant pakken

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 21:58

Berdien schreef:
Mijn vriend wilde perse deze toren op om over de nieuwe ringweg te kijken. Vier!!! open ijzeren trappen. Wat een hel ;(
[ Afbeelding ]

Het uitzicht was wel tof, maar toen moest ik dus weer naar beneden ^)
[ Afbeelding ]

Ik heb echt medelijden met je, naarste wat er is..Open trappen!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 22:05

Wilde vandaageen nieuw tentje proberen na 3 dagen keihard klussen (en alsnog weinig zin om iets gezonds te produceren en geen boodschappen gedaan).
Helemaal onderzoek gedaan, wij daarnaartoe.. Moesten half uur wachten voordat manlief zelf maar de menukaart is gaan halen.
Uiteindelijk was mijn stoofvlees gemaakt met een bieraftreksel >;)
Niet te nassen. Geliefde zijn burger was koud. Gewoon niet eens lauwz echt koud, zo van ik kom net uit de vriezer. Kreeg niet eens nieuw maar wss gewoon opgewarmd in de magnetron want de kok liep even later met een biertje naar zijn stoel op het terras.
Wij maar opgegeten en afgerekend. Wilden het niet gokken met nog n toetje en koffie. Wij doorgereden naar de mcdonalds voor n mcflurry en n hamburgertje.. Verdwijnt onze bestelling van het scherm... Mensen die na ons besteld hebben krijgen hun bestelling eerder. Daar ook weer achteraan. Ik geef het op.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 22:08

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 23:38

Ik heb de serie van gilmore girls op dvd en allemaal zonder beschadigingen.
Heb ze ondertussen al een tijdje. Ineens zie ik dit er nu op zitten;

Afbeelding

Ik ben ook opgegroeid met cd's/dvd's, maar dit heb ik nog nooit gezien.
Weet iemand hier misschien wat dit is?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 23:47

PotjeMayo schreef:
Ik heb de serie van gilmore girls op dvd en allemaal zonder beschadigingen.
Heb ze ondertussen al een tijdje. Ineens zie ik dit er nu op zitten;

[ Afbeelding ]

Ik ben ook opgegroeid met cd's/dvd's, maar dit heb ik nog nooit gezien.
Weet iemand hier misschien wat dit is?

Wat worden we geacht te zien? Anders dan een cd/dvd die als onderzetter gebruikt is?

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 23:58

Cd is heel wazig. Soort grote vlek lijkt erop te zitten. Ik ga er altijd goed mee om. Ik dacht misschien herkent iemand wat voor soort wazig laagje erop zit?

Er zijn totaal 3 die zo'n wazigheid hebben. Maar waardoor het komt, geen idee. Ergens vorig jaar in de kringloop aangeschaft en toen zagen ze er nog goed uit.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 01:04

Die tokkiecamping die weer knetter valse live muziek heeft en wat echt kei- en keihard gaat!!
Zelfs nu nog, het is echt niet normaal, er zijn verdomme mensen die wel op maandagochtend moeten werken en geen rekening kunnen houden met die tokkie toeristen!!

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 03:31

Geen oog dicht gedaan en kunnen doen door ontiegelijk veel jeuk. Wordt gekk :x

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 08:49

PotjeMayo schreef:
Cd is heel wazig. Soort grote vlek lijkt erop te zitten. Ik ga er altijd goed mee om. Ik dacht misschien herkent iemand wat voor soort wazig laagje erop zit?

Er zijn totaal 3 die zo'n wazigheid hebben. Maar waardoor het komt, geen idee. Ergens vorig jaar in de kringloop aangeschaft en toen zagen ze er nog goed uit.

Weet wel de cd die ik op de moestuin als verjager opgehangen heb dat deze doorschijnend werd.

Dus misschien een poos in directe zonlicht gelegen.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 09:09

Berdien schreef:
Mijn vriend wilde perse deze toren op om over de nieuwe ringweg te kijken. Vier!!! open ijzeren trappen. Wat een hel ;(
[ Afbeelding ]

Het uitzicht was wel tof, maar toen moest ik dus weer naar beneden ^)
[ Afbeelding ]
Oh verschrikkelijk!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 09:30

Wel een heel tof uitzicht daarboven, mooie foto!

@Potjemayo, als hier niemand het weet dan zou ik het aan bokker Musiqolog vragen, volgens mij weet die veel van muziek, misschien ook van specifiek cd's

Edit, ik vergeet spontaan mijn eigen ergernis te posten, de reden waarom ik hier kwam _O-
Zo veel hoofdpijn, en misselijk, en algemeen ziekig enzo. Ik ben al jaren niet ziek geweest en dan nu zo opeens, ik kruip straks terug mijn bed in %)
Laatst bijgewerkt door Telpeva op 19-08-24 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 09:34

Weten jullie nog van de pannenactie van de AH van vorig jaar? Ik heb toen nog een stomer daarvan nabesteld want 'misschien nog handig'. Blijkbaar had ik die alleen toch niet zo heel hard nodig want ik had net even een heel groot 'wtf' moment bij de e-mail dat mijn bestelling klaarligt en ik hem op kan halen _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 09:37

Laatste paar dagen extreem last van oververmoeidheid. Dat hou in even op de bank zitten is vechten tegen de slaap. Wat niet te winnen is.

En wel goed geslapen alleen gebroken.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 10:08

Foaly schreef:
Weten jullie nog van de pannenactie van de AH van vorig jaar? Ik heb toen nog een stomer daarvan nabesteld want 'misschien nog handig'. Blijkbaar had ik die alleen toch niet zo heel hard nodig want ik had net even een heel groot 'wtf' moment bij de e-mail dat mijn bestelling klaarligt en ik hem op kan halen _O-

Die dingen komen echt altijd een goeie 3-4 maanden na de actie pas binnen :')

Over AH gesproken...er zijn de afgelopen 2 weken nog 3 collega's gestopt. Raadt eens wat die 3 kregen. Spandoeken. Posters. Een versierde winkel. Kostuums. En wat kreeg ik? Helemaal. Niks. Een cadeaukaart waar nog net een kaartje bij zat.
Daar heb je dan 7 jaar mee gewerkt. En als ik boodschappen kom doen alleen maar zeggen dat ze me missen. Had het bij mijn laatste dag dan ook even laten merken.

Dit is niet vanuit de baas trouwens, het is allemaal geregeld door collega's, ik had van de baas wel nog een heel leuk cadeautje gekregen toen ik wegging

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 10:27

En blijkbaar in mijn slaap mijn arm open gekrabbeld.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 11:02

grote ergernis... dat dochter door haar 'vriend' zonder pardon op straat wordt gegooid (met kat) per 1 september omdat hij verliefd is geworden op een ander. -:(-

dus als iemand nog woonruimte weet voor haar in brabant (Oss/Den Bosch)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 11:13

Wat een vreselijk vooruitzicht. :(:) kan ze niet tijdelijk bij jullie terecht?

Hier een -:(- 8)7 ergernis. Ik moet een afspraak inplannen bij het ziekenhuis. Alleen hebben ze lijkt het een deel daarin weggetrokken bij een ziekenhuis en ondergebracht bij een ander deel. Gevolg ipv dat je de afdeling zelf kan bellen kom je in een soort algemene vergaarbak terecht met 52 en daarna 55 wachtenden voor u. |o Pffff niet normaal afspraak maken gaat niet lukken zo

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 11:21

karuna schreef:
Wat een vreselijk vooruitzicht. :(:) kan ze niet tijdelijk bij jullie terecht?

Hier een -:(- 8)7 ergernis. Ik moet een afspraak inplannen bij het ziekenhuis. Alleen hebben ze lijkt het een deel daarin weggetrokken bij een ziekenhuis en ondergebracht bij een ander deel. Gevolg ipv dat je de afdeling zelf kan bellen kom je in een soort algemene vergaarbak terecht met 52 en daarna 55 wachtenden voor u. |o Pffff niet normaal afspraak maken gaat niet lukken zo

uiteraard kan ze in nood wel hier terecht, maar dat is zeer onpraktisch ivm haar werk, de kat, de beperkte ruimte etc.

succes met je afspraak!

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 11:43

Telpeva schreef:
@Potjemayo, als hier niemand het weet dan zou ik het aan bokker Musiqolog vragen, volgens mij weet die veel van muziek, misschien ook van specifiek cd's

Dankje! Zal het eens navragen

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 12:19

School weer begonnen voor de kinderen. Denk feest even lekker alles onder handen nemen thuis.

En er komt gewoon niks uit mijn handen. Denk echt even acclimatiseren weer na 6 weken vakantie.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 12:49

Een jaar geleden een afspraak gemaakt bij de kapper voor een bruiloft aanstaande vrijdag. De kapper belde zaterdag om de afspraak te annuleren dus heb ik zondag zelf mijn haar maar gedaan. Super goed gelukt, behalve bovenop mijn hoofd, daar is het helemaal oranje :=

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 12:55

Lau07 schreef:
Een jaar geleden een afspraak gemaakt bij de kapper voor een bruiloft aanstaande vrijdag. De kapper belde zaterdag om de afspraak te annuleren dus heb ik zondag zelf mijn haar maar gedaan. Super goed gelukt, behalve bovenop mijn hoofd, daar is het helemaal oranje :=

Even een goede toner er overheen en dan is het oranje zo weg!
Wel enorm naar dat de kapper zo last minute af zegt dan

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 12:56

Wat irritant ook, zo kort van te voren annuleren.