Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denisesilver schreef:Polarize schreef:Gecondoleerd fjordjes!
Dacht even lekker op buitenrit..niet dus. Bij de ingang van het bosje lag een oor met een deel schedel en nog een hele poot inclusief hoef van een hert of ree. Zag er ook nog aardig vers uit. Voordat ik dat zag was mijn paard ook al erg gespannen, dus omgedraaid en rap terug naar stal gegaan. Meneer schoot er toen half vandoor, terwijl hij dat echt nog geen enkele keer heeft gedaan bij mij, dus was erg blij toen we weer terug op stal waren
Ik dacht heel even dat je het over een mensenschedel had
Berdien schreef:Mijn vriend wilde perse deze toren op om over de nieuwe ringweg te kijken. Vier!!! open ijzeren trappen. Wat een hel
[ Afbeelding ]
Het uitzicht was wel tof, maar toen moest ik dus weer naar beneden
[ Afbeelding ]
PotjeMayo schreef:Ik heb de serie van gilmore girls op dvd en allemaal zonder beschadigingen.
Heb ze ondertussen al een tijdje. Ineens zie ik dit er nu op zitten;
[ Afbeelding ]
Ik ben ook opgegroeid met cd's/dvd's, maar dit heb ik nog nooit gezien.
Weet iemand hier misschien wat dit is?
PotjeMayo schreef:Cd is heel wazig. Soort grote vlek lijkt erop te zitten. Ik ga er altijd goed mee om. Ik dacht misschien herkent iemand wat voor soort wazig laagje erop zit?
Er zijn totaal 3 die zo'n wazigheid hebben. Maar waardoor het komt, geen idee. Ergens vorig jaar in de kringloop aangeschaft en toen zagen ze er nog goed uit.
Berdien schreef:Oh verschrikkelijk!Mijn vriend wilde perse deze toren op om over de nieuwe ringweg te kijken. Vier!!! open ijzeren trappen. Wat een hel
[ Afbeelding ]
Het uitzicht was wel tof, maar toen moest ik dus weer naar beneden
[ Afbeelding ]
Foaly schreef:Weten jullie nog van de pannenactie van de AH van vorig jaar? Ik heb toen nog een stomer daarvan nabesteld want 'misschien nog handig'. Blijkbaar had ik die alleen toch niet zo heel hard nodig want ik had net even een heel groot 'wtf' moment bij de e-mail dat mijn bestelling klaarligt en ik hem op kan halen
karuna schreef:Wat een vreselijk vooruitzicht.kan ze niet tijdelijk bij jullie terecht?
Hier een![]()
ergernis. Ik moet een afspraak inplannen bij het ziekenhuis. Alleen hebben ze lijkt het een deel daarin weggetrokken bij een ziekenhuis en ondergebracht bij een ander deel. Gevolg ipv dat je de afdeling zelf kan bellen kom je in een soort algemene vergaarbak terecht met 52 en daarna 55 wachtenden voor u.
Pffff niet normaal afspraak maken gaat niet lukken zo
Lau07 schreef:Een jaar geleden een afspraak gemaakt bij de kapper voor een bruiloft aanstaande vrijdag. De kapper belde zaterdag om de afspraak te annuleren dus heb ik zondag zelf mijn haar maar gedaan. Super goed gelukt, behalve bovenop mijn hoofd, daar is het helemaal oranje