Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:Ik heb geen idee hoe oud de bank was.
2de hands ca 2.5 jaar terug gekocht.
Maarem ja... een nieuwe of nieuw gebruikte kan ik voor nu echt nog niet kopeniets met gouden veulen
![]()
Dus straks kijken of het houtje weer goed vast gemaakt kan of een nieuw houtje eronder.
Dan houd hij het wel weer even vol denk ik
Siggislief schreef:Gisteravond heerlijk gegeten bij een 1 ster restaurant, nergens last van gehad.
En heerlijk de bob gespeeld heen en terug, maar als nog flink misselijk geweest vanmorgen vroeg.
Hebben allemaal het zelfde gegeten dus weten niet waar het vandaan kwam.
purny schreef:Siggislief schreef:Gisteravond heerlijk gegeten bij een 1 ster restaurant, nergens last van gehad.
En heerlijk de bob gespeeld heen en terug, maar als nog flink misselijk geweest vanmorgen vroeg.
Kan zijn dat jij net iets gevoeliger bent voor bepaalde ingrediënten
purny schreef:Siggislief schreef:Gisteravond heerlijk gegeten bij een 1 ster restaurant, nergens last van gehad.
Kan zijn dat jij net iets gevoeliger bent voor bepaalde ingrediënten
Nyaleti schreef:Je huisarts kan ook gewoon een bloedtest aanvragen voor een intolerantie onderzoek.
Hond heeft een dik oogje. Niks aan de hand, kan een keer. Ga voor mezelf ook niet direct naar de huisarts daarvoor.
Maar hij is zo rustig en droepie dat ik me nu toch wel een beetje zorgen maakgelukkig Metacam in huis maar toch.