Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:LoveBodin schreef:Klm die zei dat ik vijf uur van te voren aanwezig moest zijn... Nog tweeënhalf uur te gaan, ben al door alles en heb al drie rondjes gelopen
Ik las Kim.
En ik dacht goh waarom bepaalt Kim dat.
met dit soort adviezen zou het me niet eens verbazen dat een random persoon het bepaalt
TessaxQuincy schreef:imaudy schreef:Ze had al een bericht gestuurd weet, maar geen reactie.
Is het iemand waarmee je goed bevriend was TessaxQuincy? Mijn idee is dat ze gewoon even dacht, hee hoe zou het met TessaxQuincy gaan? Jullie sturen elkaar wat berichtjes. Ze weet dan hoe of wat en ze houd weer op met appen![]()
Als jullie een diepere vriendschap hadden dan zou ik even bellen en zo even bijpraten. Dat appen is toch altijd wat eenzijdig.
Ja waren heel goed bevriend, maar online, dus nooit gebeld. Maar mij irriteer ik er meer aan, dat ze vroeg hoe het met mij ging. Ik reageer daar op en ze reageert niet meer, terwijl we daarvoor over haar praatte, hoe het met haar ging enz. Maar ik wacht nu wel af, als ze nog contact wil dan is het haar keuze en kan ze me altijd appen.
Ik ben soms iets te onzeker over zulke dingen en ben meteen bang dat ze mij haat of dat ik wat verkeerds heb gedaan/gezegd.
.
.