Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 10:55

Ik wilde net weggaan en toen keek ik door het raam en zag ik een van m’n oppashondjes m’n kussentjes vernielen. :oo

Dus ben maar thuis gebleven. Moet zo om 14:00 wel weer even weg maar dan sluit ik ze op in de gang denk ik. :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 10:56

Ach Loeky, wat ontzettend poedersuiker! Net niet waar je op zit te wachten!

Kun je de verpleegkundige niet vragen om ze weg te sturen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 10:57

Loeky01 schreef:
Eileider en eierstok verwijderd. Ik ben 26 en heb er nu dus nog maar 1… nog geen sterke kinderwens maar toch -O-
Mijn moeder en zus hebben ruzie en komen zo allebei naar het ziekenhuis en zetten mij er tussenin. Echt top, een disfunctionele familie. Mijn moeder is erg overstuur over mijn eierstok, wat ik snap, maar er is niks meer aan te doen. Ik moest met morfine gespoten worden anders lag ik constant te huilen van de pijn. Als ze niet hadden ingegrepen had mijn eierstok toch wel afgestorven dus het maakt niet veel meer uit. Wederom net zoals vroeger moet ik voor haar zorgen en krijg ik zelf geen tijd voor mijn eigen rouwproces.
Herkenbaar. :\ Onwijs veel sterkte, zowel met je herstel als met het mentale proces als met de situatie met je moeder. :knuffel:

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 10:58

Loeky01 schreef:
Eileider en eierstok verwijderd. Ik ben 26 en heb er nu dus nog maar 1… nog geen sterke kinderwens maar toch -O-
Mijn moeder en zus hebben ruzie en komen zo allebei naar het ziekenhuis en zetten mij er tussenin. Echt top, een disfunctionele familie. Mijn moeder is erg overstuur over mijn eierstok, wat ik snap, maar er is niks meer aan te doen. Ik moest met morfine gespoten worden anders lag ik constant te huilen van de pijn. Als ze niet hadden ingegrepen had mijn eierstok toch wel afgestorven dus het maakt niet veel meer uit. Wederom net zoals vroeger moet ik voor haar zorgen en krijg ik zelf geen tijd voor mijn eigen rouwproces.

:(:)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 11:00

Urbanus schreef:

Nouja ik moet straks naar huis dus ik zal toch met een van de twee mee moeten wat gewoon heel vervelend is. Heb er echt geen zin in. Ben liever alleen thuis met dat ik een van mijn buren (die ik niet ken lol) af en toe om hulp vraag. Zegt ook wel genoeg vrees ik.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 11:01

Sterkte zeg Loeky, en beterschap!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 11:06

Dat op een artikel over iemand die een hartstilstand in de auto kreeg en is komem te overlijden (NOG STEEDS/ALWEER) de vaccinatie word bijgehaald.. Zeg gewoon; he bah wat vervelend, sterkte voor de nabestaanden. Of zeg gewoon niks... Je weet niet eens of die persoon wel of niet is gevaccineerd, of die misschien medicatie slikt, bekend was met hartproblemen enz enz...

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 11:09

Loeky sterkte.
Hopelijk kan je ze allebei snel wegsturen als je thuis ben.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 11:25

Loeky01 schreef:

Ach Loeky wat ontzettend rot voor je.
Ik sla wel n beetje aan op je zin “wederom moet ik voor haar zorgen”. Nee beste Loeky, dat hoef je niet. Dat moet je van jezelf misschiet maar het is geen verplichting. Jij bent het kind. Zij is de moeder. Niet andersom. Als je er meer over kwijt wilt dan kan je me altijd een PB sturen.
Heel veel
Sterkte gewenst met je herstel. Dat is een pittige ingreep geweest. Beterschap.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 11:25

Loeky01 schreef:

Heel veel sterkte en beterschap toegewenst en inderdaad wat Urbanus zegt, verpleging inschakelen!

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 11:26

Urbanus schreef:

Zeker een goed plan!!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 11:29

Voor nu idd de verpleegkundige vragen te helpen.
Maar voor als je thuis bent zelf rouwen.
Zeg dat ook gerust tegen je familie. Nee ze zullen dat niet begrijpen en in de slachtofferrol kruipen.
Maar dat is hun probleem, maak het niet het jouwe.
Ik heb dat wel jaren gedaan, het was immers mijn moeder. Maar nu ik dat beperkt hebt is het een stuk fijner. Ik hoef haar leven niet op de rails te zetten en te houden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 11:31

Loeky wat naar van je operatie en ook dat er geen ruimte lijkt te zijn voor jouw leed, heel veel sterkte!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 11:36

Unilever die een winst heeft gemaakt van 25% :wow:

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 11:39

Schuur_ schreef:
Rennie89 schreef:
Ik heb weer autopech ;( en dat terwijl ik met ca een maand een andere auto heb en ik al 1500 in deze auto heb moeten steken in oktober voor versleten koppeling en Apk… ik wou niks meer in de auto steken… nu weer een koelvloeistof lekkage ergens…

Als je over een maand een nieuwe auto hebt is het dan misschien handiger/goedkoper om een maand een auto te huren bij de garage ipv de huidige te laten herstellen? Ligt er aan wat het kost en wat de verkoop/inruil is natuurlijk

Ik zal mijn auto particulier moeten verkopen dus hij zal wel goed rijdend weg moeten gaan, anders is die zo maar 1500 waard (4000 in rijdende staat wat een behoorlijk verschil is)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 11:40

rien10 schreef:
Loeky01 schreef:

Ach Loeky wat ontzettend rot voor je.
Ik sla wel n beetje aan op je zin “wederom moet ik voor haar zorgen”. Nee beste Loeky, dat hoef je niet. Dat moet je van jezelf misschiet maar het is geen verplichting. Jij bent het kind. Zij is de moeder. Niet andersom. Als je er meer over kwijt wilt dan kan je me altijd een PB sturen.
Heel veel
Sterkte gewenst met je herstel. Dat is een pittige ingreep geweest. Beterschap.
Natuurlijk hoeft ze dat niet, maar ik snap wel wat ze bedoelt. :) Mijn moeder is ook zo en ook al probeer ik haar emoties langs me heen te laten gaan, je hebt er wel mee te dealen en je reageert er wel op, zeker als je in dezelfde kamer zit. Het is misschien niet per se zorgen voor, maar wel geruststellen, relativeren, en toch een soort van troosten, terwijl jij als kind natuurlijk degene zou moeten zijn die alle emoties even de vrije loop kan laten en gesteund zou moeten worden door je ouders.

Na mijn jachtongeluk in december heb ik ook heus m'n moeder niet dagelijks gebeld om te vragen hoe het met haar ging (wat imo 'zorgen voor' zou zijn), maar het uiteraard wel verteld. En dan app ik alleen nog maar wat er gebeurd is, maar goed, vervolgens belt ze en moet ik horen hoe vreselijk zij het allemaal vindt en hoe zij niet wil dat ik dat soort dingen doe en hoe zij het ervaart. Ja, leuk, maar ik lig hier met een zere rug in een ziekenhuis aan de andere kant van het land. := Dus het is niet per se dat ik me verplicht voel om 'voor haar te zorgen,' maar alleen al de conversatie drukt me (en Loeky duidelijk ook) al in die rol. :)

Telpeva schreef:
Unilever die een winst heeft gemaakt van 25% :wow:
Dan is meteen mijn irritatie dat ik geen aandeelhouder ben, hahahaha.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 11:42

Ik snap ook wat ze bedoelt. Been there, done that.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 11:43

Loeky01 schreef:

Bah wat klote zeg… ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd :(:)

Ik heb vanmorgen een hoop garages afgebeld, ik moet echt een leenauto hebben anders kan het niet, uiteindelijk de laatste garage heeft het gelukkig en kan ik vanmiddag mijn auto brengen, is ca 1,5 km rijden dus is goed te doen ondanks de lekkage.

Ik heb door alle stress helemaal niet kunnen slapen en moet vanavond weer werken :(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 12:08

Sterkte en veel beterschap Loeky01!

--

Ik irriteer mij aan mijn medemens. Er was een verkeerswachter aan het oefenen bij een zeer druk kruispunt , maar veel automobilisten hadden schijt aan hem en reden ongevraagd door je zag aan zijn gehele houding dat hij niet meer wist wat hij moest doen en alles ging door elkaar.

Wacht gewoon even netjes... Al zal het er grotendeels mee te maken hebben dat mensen niet snappen hoe de handgebaren werken maar alsnog je ziet soms toch ook wel dat je nu niet kunt gaan rijden.

En aan managers als ze jou iets vragen moet je het liefst het direct regelen maar andersom laten ze je gerust een week wachten.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 12:13

Mensen die antwoorden op een vraag die niet voor hun bedoeld is (vooral als je antwoord belicht hoe onverantwoord je eigenlijk bezig bent). En mensen die een heel levensverhaal schrijven, get to the point. Het is geen koekjesrecept :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 12:14

In dubio ga ik Gillmore Girls kijken en op de bank liggen slapen of ga ik studeren. :+

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 12:30

Ik werd vanacht ineens wakker me een heel pijnlijke knie. Kon hem niet meer strekken in bed. Geprobeerd op te staan en gaan lopen maar ik kan er geen gewicht op zetten en het doet heel veel pijn. Nou was de knie al krakerig en pijnlijk door artrose (en dit weer doet het geen goed) maar dit lijkt wel een soort mega kramp in de knieholte. Uiteindelijk met heel veel pijn en moeite de trap af gekomen maar ik zit nu in mijn uppie thuis en kan niets, naar de wc is een uitdaging. Op de bank zitten doet ook al pijn. Manlief moest naar zijn werk want er is een hoge franse pipo van het hoofdkantoor op bezoek.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 12:38

MarlindeRooz schreef:
In dubio ga ik Gillmore Girls kijken en op de bank liggen slapen of ga ik studeren. :+

Gilmore, duh

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 12:38

Toch niet je meniscus, pjer?

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 12:41

denisesilver schreef:
Toch niet je meniscus, pjer?

Die doet ook pijn ivm die arthrose, (gekraak en wiebelig) maar dit zit echt aan de achterkant.
Als ik even 2 minuten ga staan, beginnen mijn schenen ook te krampen.