Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 21:20

Telpeva schreef:
Kan ik even boos, gefrustreerd en droevig iemand een pb sturen

:knuffel:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 21:30

Pb's verstuurd, thanks. Ik zou het fijn vinden als het ook niet openbaar komt, alles is even helemaal *** nu voor mij en mijn collega's

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 21:33

Logisch hoor! :(:)

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 21:35

Uiteraard komt er niks openbaar uit een pb, dat is privé. Anders had je het wel in het topic gedeeld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 21:37

-:(- -:(- %)

fiets verheven kak universiteit met z'n aanwezigheidsplicht.

Ik stuur netjes aan het begin van het studiejaar/semester naar iedere docent dat ik 2 donderdagen per maand(!) niet aanwezig kan zijn bij de lessen (omdat ik fa-cking moet WERKEN want ik heb geen rijke papa of mama meer bij wie momenteel mijn handje op kan houden) en of ik een vervangende opdracht kan doen. Het is een wisselend rooster dus dit betekent dat ik per blok een vak max. 2x mis :roll:.

Tevens een mailtje gestuurd naar de studie-adviseur met de volledige situatie. Dat ik deze studie ben gaan doen omdat ik al een vergelijkbare studie heb gedaan maar hierin aan het einde van het eerste jaar niet mee verder kon door het ziektebed en overlijden van zowel mijn vader als schoonvader. En dat ik door de verhuizing van universiteit ben gewisseld. Dat een groot deel herhaling is en ik het wel rooskleurig inzie. Maar dat ik dus (minimale) werkverplichtingen heb, maar wel gemotiveerd ben en 90% van de lessen zonder problemen kan volgen.

"Ja vervelend. Maar we maken geen uitzonderingen voor werkverplichtingen".

Houd toch op man. Hoe houd je een universiteit alleen bereikbaar voor rijke mensen met rijke ouders, en beperk je ze vooral in hun studiegerelateerde bijbanen. Het zijn 2 dagen per maand op een voltijdstudie.

Ik mis mijn vorige universiteit, waar de docenten echt zo ontzettend toegankelijk, lief en meedenkend waren |( .
Mijn vorige uni is tevens veel hoger gerankt dan mijn huidige uni, dus het is ook gewoon werkelijk nergens voor nodig {:)-:( Die zit alleen nu 130 km verderop en zoveel tijd en geld om te reizen heb ik niet.

Echt. Ik ben zo pissig. Mijn eerste HBO-studie heb ik ook nooit af kunnen maken door de aanwezigheidsplicht. (Nee. ik kan niet naar school met 40 graden koorts. Hier heb je een brief van mijn dokter. Oh. Ik word uitgesloten van tentamen..... -O- ) dat zijn meerdere klachtenprocedures geworden. En toen het een rechtzaak dreigde te worden heb ik het opgegeven omdat ik echt onderdoor ging aan de stress. Maar ik kan deze ijdele bullshit van onzekere docenten die bang zijn dat niemand komt echt niet nog een keer aan. |(

Ik ben slim en gemotiveerd en redelijk gedisciplineerd. Dan moet het toch een facking keer gaan lukken om gewoon een studie te kunnen doen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 21:45

Spinnen -O-
Echt, als jullie nu netjes verstopt blijven en niet in mijn zichtveld komen....
Ik ben inmiddels de tel kwijt van hoeveel spinnen het nu in de afgelopen 3-4 weken wren -O-

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 21:49

hagelslag schreef:
Spinnen -O-
Echt, als jullie nu netjes verstopt blijven en niet in mijn zichtveld komen....
Ik ben inmiddels de tel kwijt van hoeveel spinnen het nu in de afgelopen 3-4 weken wren -O-

En dat is nog maar een fractie van wat er echt allemaal zit….. :D

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 21:52

I know... Maar t zijn ook zulke joekels momenteel

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 22:10

Menino schreef:

Ik stuur netjes aan het begin van het studiejaar/semester naar iedere docent dat ik 2 donderdagen per maand(!) niet aanwezig kan zijn bij de lessen (omdat ik fa-cking moet WERKEN want ik heb geen rijke papa of mama meer bij wie momenteel mijn handje op kan houden) en of ik een vervangende opdracht kan doen. Het is een wisselend rooster dus dit betekent dat ik per blok een vak max. 2x mis :roll:.

Tevens een mailtje gestuurd naar de studie-adviseur met de volledige situatie. Dat ik deze studie ben gaan doen omdat ik al een vergelijkbare studie heb gedaan maar hierin aan het einde van het eerste jaar niet mee verder kon door het ziektebed en overlijden van zowel mijn vader als schoonvader. En dat ik door de verhuizing van universiteit ben gewisseld. Dat een groot deel herhaling is en ik het wel rooskleurig inzie. Maar dat ik dus (minimale) werkverplichtingen heb, maar wel gemotiveerd ben en 90% van de lessen zonder problemen kan volgen.

Houd toch op man. Hoe houd je een universiteit alleen bereikbaar voor rijke mensen met rijke ouders, en beperk je ze vooral in hun studiegerelateerde bijbanen. Het zijn 2 dagen per maand op een voltijdstudie.

Ik mis mijn vorige universiteit, waar de docenten echt zo ontzettend toegankelijk, lief en meedenkend waren |( .
Mijn vorige uni is tevens veel hoger gerankt dan mijn huidige uni, dus het is ook gewoon werkelijk nergens voor nodig {:)-:( Die zit alleen nu 130 km verderop en zoveel tijd en geld om te reizen heb ik niet.

Echt. Ik ben zo pissig. Mijn eerste HBO-studie heb ik ook nooit af kunnen maken door de aanwezigheidsplicht. (Nee. ik kan niet naar school met 40 graden koorts. Hier heb je een brief van mijn dokter. Oh. Ik word uitgesloten van tentamen..... -O- ) dat zijn meerdere klachtenprocedures geworden. En toen het een rechtzaak dreigde te worden heb ik het opgegeven omdat ik echt onderdoor ging aan de stress. Maar ik kan deze ijdele bullshit van onzekere docenten die bang zijn dat niemand komt echt niet nog een keer aan. |(

Ik ben slim en gemotiveerd en redelijk gedisciplineerd. Dan moet het toch een facking keer gaan lukken om gewoon een studie te kunnen doen.

Wat een gezeik zeg.. Zeker op een uni verwacht je iets meer van "eigen verantwoordelijkheid" ipv zo'n irritante aanwezigheidsplicht.

Maar, waarom kan je die 2 donderdagen in de maand niet missen? Of ging je niet juist een bbl opleiding doen trouwens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 22:24

Nyaleti schreef:
Menino schreef:

Wat een gezeik zeg.. Zeker op een uni verwacht je iets meer van "eigen verantwoordelijkheid" ipv zo'n irritante aanwezigheidsplicht.

Maar, waarom kan je die 2 donderdagen in de maand niet missen? Of ging je niet juist een bbl opleiding doen trouwens?
Heeft met name te maken met eisen die de overheid stelt aan universiteiten. Als minder dan x% van de studenten binnen 4 jaar z'n BA haalt of de uitval te hoog is, wordt de universiteit gekort op hun financiering. Daarom nemen ook universiteiten tegenwoordig hun studenten aan het handje, want ze hebben al genoeg problemen met het financieringsmodel zonder dat de overheid daar nog minder aan bijdraagt.

Deze extreme starheid is echter nogal overdreven, zeker voor een student die al wat ouder is.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 22:25

Man van mij, grote treuzelaar! Zei om 22u al ga naar huis want 5u gaat de wekker weer. Goed de jarige was nog aan het bellen dus dat duurde even, is ie klaar met bellen staat ie nog te ouwehoeren... Echt brabants eigen volgens mij (nee ik ben geen Brabander)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 22:29

fjordjes schreef:
Man van mij, grote treuzelaar! Zei om 22u al ga naar huis want 5u gaat de wekker weer. Goed de jarige was nog aan het bellen dus dat duurde even, is ie klaar met bellen staat ie nog te ouwehoeren... Echt brabants eigen volgens mij (nee ik ben geen Brabander)

Hoeven ze geen Brabander voor ze zijn. Denk eerder mannen eigen. Die van mij doet dat ook.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 22:30

nicole_floor schreef:
fjordjes schreef:

Hoeven ze geen Brabander voor ze zijn. Denk eerder mannen eigen. Die van mij doet dat ook.. :')
Je hoeft er ook geen man voor te zijn. :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 22:32

3e hockeytraining en ik kom alweer kreupel het veld af. Wordt een leuk seizoen. :=

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 22:40

Ons huis dat bij wijze van in elkaar stort terwijl de huisbaas op vakantie is. En ik alles kan regelen continu omdat mn huisgenoten daartoe niet in staat zijn. +:)+

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 23:05

nicole_floor schreef:
fjordjes schreef:

Vertel wat doe jij er tegen, heb jij de oplossing? :P wordt er schijtziek van

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 23:12

Hond wordt morgen geholpen aan de kiezen. Ik vindt het toch een beetje spannend we zijn net twee cavia's verloren door abcessen en kiesproblemen en laat de hond nu hetzelfde hebben.

Hopelijk gaan mijn paarden nu niks krijgen aan het gebit er lijkt wel een vloek te heersen op het gebit van onze beestjes

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 23:23

Ik zat op bed en er rende een (voor mij grote) spin over de dekens heen.
Nu nergens meer te bekennen |( |(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 23:24

Pakket van de buurvrouw nog steeds niet opgehaald. Verschillende keren aangebeld, maar 0 reactie. Zag vanmiddag ook nog dat brievenbus bomvol zit. Ze is zelden tot nooit aanwezig thuis.

Nu maar mailtje naar packs gestuurd wat ik ermee moet doen. En anders ga ik het na vrijdag buiten voor haar deur op de galerij zetten.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 23:44

Oké brandweer houd denk de wacht hier in de straat voor als ze moeten aflossen of als er iets is en in de tussentijd zitten ze volgens mij een film te kijken maar kan het hier horen! Ik wil graag slapen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 00:33

Ik weet niet waar ik een loop en een customized block in mijn programmaatje in scratch moet verwerken, daarna voldoet hij aan de eisen voor de opdracht. Ik vind de minor leuk en wil voor een 9 gaan (je haalt een 4, 7 of 9).

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 02:12

Gister een pittige dag. Ik werd zonet piekerend wakker en, "maar gelukkig is het een nieuwe dag! Nacht is voorbij... Straks mijn bed maar uit. Afleiding!"
*kijkt op klok* "heh? Is het nog maar 2 uur?"

Top :\

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 02:12

Hier precies hetzelfde. Het is nog maar 2 uur ik moet nog even slapen. -O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 02:19

Tik 'm aan :+

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 05:04

De kat die begon te kotsen, lekker wakker worden.
Gelukkig naast het bed dus dat ruimt makkelijker dan ook nog het bed verschonen. Maar nu ben ik dus wel wakker terwijl mijn man al weer slaapt…