Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 11:48

Lau schreef:
xMyrth schreef:
Komt er zometeen een anonieme biecht, weet nog iedereen dattie van jou is :')

Haha fair :')

Ik was gister met een paar vrienden en we hadden een ontzettend gezellige avond. Maar er was een gozer die de hele tijd aan het opscheppen was over zijn D. Dus ik zeg bluf laat zien. Maar hij wilde dat alleen als ik er mee ging spelen :')
Dus ik zeg zo wat zit er in voor mij als ik er mee ga spelen is het alleen voor jou plezier. Zegt hij ja je krijgt 18 cm… dus ik vertelde hem maar dat ik ga trouwen binnen kort ga trouwen ineens veranderde zijn toon.
Tot hij mij naar huis bracht en zijn broek begon los te maken en zei je wilde hem toch zien. Dus heb hem vriendelijk bedankt en ben verder naar huis gelopen.

En nu ben ik low key trots op mijzelf want een paar jaar terug zou ik sws gehapt hebben.

:')

Lau

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 11:52

Vroeger hè nu niet meer :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 11:53

Je moet niet happen he. Tanden worden vaak niet gewaardeerd :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 11:55

Sterre98 schreef:
Je moet niet happen he. Tanden worden vaak niet gewaardeerd :+

Leert hij het misschien :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 11:59

Het spannendste wat ik nog beleef is de beenhouwer die vraagt hoelang de worst mag zijn -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 12:09

Robin_S schreef:
Het spannendste wat ik nog beleef is de beenhouwer die vraagt hoelang de worst mag zijn -O-

Kan je die gozer van gister wel doorsturen hij pronkt graag met zijn worst :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 12:24

Ik snap het niet, op wat voor manier zou je vroegâh gehapt hebben? Is dat heul aantrekkelijk dan, een man met zulke praatjes of die z'n banketstaaf wil laten zien in de auto?!

Lotteettol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 12:35

Dat ik mogelijk in de ogen van een ander iets heel fouts heb gedaan. Deze week heb ik meegedaan aan het plan van een vriend om met een ander te kunnen afspreken, terwijl diegene in een relatie zit. Ik was diegene z’n alibi.

Misschien niet heel tof naar die partner, maar ik gunde het die vriend wel in de situatie waar ze in verkeerde. En ja tussen hun, dat is verder aan hezelf…

En nee, ik heb mij er niet schuldig over gevoeld.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 12:40

BaileyMix schreef:
Ik snap het niet, op wat voor manier zou je vroegâh gehapt hebben? Is dat heul aantrekkelijk dan, een man met zulke praatjes of die z'n banketstaaf wil laten zien in de auto?!

Dan zou ik er gewoon op in zijn gegaan en seks gehad hebben

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 12:42

Lau schreef:
BaileyMix schreef:

Dan zou ik er gewoon op in zijn gegaan en seks gehad hebben

Bijzonder. Omdat een man zijn banketstaaf wil laten zien? Ik dacht dat vrouwen meestal niet ingingen op dat soort platte praat maar blijkbaar zijn er vrouwen die er wild van worden. Zelfs als vrijgezel zou ik er spontaan van opdrogen.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 12:44

Ja, dit zou voor mij ook juist een enorme afknapper zijn maar over smaak valt niet niet te twisten :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 12:44

Ooh ja ik nu ook maar vroeger had ik niet zo een hoge moraal :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 12:45

Lau schreef:
Ooh ja ik nu ook maar vroeger had ik niet zo een hoge moraal :')

Fijn dat je zelfbeeld omhoog is gegaan en gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 13:34

Ieder z’n ding toch: de een heeft een ONS met iemand die ze nauwelijks kent en zich aanbiedt, de ander doet het met een getrouwde vent, en weer anderen wachten tot ze zelf getrouwd zijn en hebben hun leven lang maar één bedpartner. Whatever floats your boat.

Ik dacht dat we het tijdperk van slut shaming inmiddels wel voorbij waren, maar helaas. :=

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 13:52

Ik kreeg meer het gevoel dat het zo'n naar, vies ventje moest zijn als die de hele avond in t gezelschap zonder enige vorm van ironie (?) over zijn banketstaaf zat op te scheppen :')

Misschien gaat er wat verloren in hoe het nu op bokt staat hoor maar het komt voor mij meer over als seksueel grensoverschrijdend gedrag dan aanloop voor consensual ONS en daarom heb ik er zo'n ongemakkelijk gevoel bij :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 13:54

Haha ja geen slutshaming hier hoor, wel totale verbazing want het komt inderdaad meer over als grensoverschrijdend :')

Maar you do you, en fijn dat je dat soort types nu links laat liggen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 13:59

Fly_high schreef:
Ik kreeg meer het gevoel dat het zo'n naar, vies ventje moest zijn als die de hele avond in t gezelschap zonder enige vorm van ironie (?) over zijn banketstaaf zat op te scheppen :')

Misschien gaat er wat verloren in hoe het nu op bokt staat hoor maar het komt voor mij meer over als seksueel grensoverschrijdend gedrag dan aanloop voor consensual ONS en daarom heb ik er zo'n ongemakkelijk gevoel bij :')
ONS, seks in een steegje, of in een king size bed, zal me allemaal een worst (heheh) wezen, als iemand op zo'n gozer wil klauteren, lekker zelf weten. :P

Die gozer vind ik inderdaad vrij kansloos. :=

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 20:28

Haha die opschepperige kerels...
Als het de avond gezellig was en hij maakt toevallig voor de flauwekul zo'n opmerking zou ik best mee kunnen zijn gegaan.

Als hij serieus denkt die broek te openen om even afgewerkt te worden.. :') .kansloos.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 22:11

Teeeeeering... Wat moet ik toch met die gozer...

Twee weken terug op vrijdagmiddag bijna 2 uur zitten kletsen over van alles en nog wat. Zijn manager komt op een gegeven moment binnen en merkt op dat er wel eens wat tussen ons gaande zou kunnen zijn.... :+ Dat weekend stuur ik hem een appje, ik krijg wat terug. En later stuurt hij nog dat hij me wel zal bellen midden in de nacht (nachtdienst). Waarop ik hem mijn privénummer stuur met de woorden: Zou ik dit nummer gebruiken, die andere ligt niet bij mijn bed.
Ik wist natuurlijk best dat hij me niet zou bellen, maar het was toch hint genoeg voor hem dacht ik :+ Dus ik gaf het weer op _O-

Vervolgens ben ik door omstandigheden een paar dagen niet op het werk, maar aangezien zijn nieuwe blokje in het weekend weer begon, kon hij daar weinig van hebben gemerkt. Op dinsdag begon ik weer, moest op de afdeling zijn om wat uit te zoeken. Ben ik daar naar toe onderweg, appt hij me voor het eerst op m'n privé nummer. Maar dat zag ik pas toen ik daar al drie kwartier zat en hij vroeg: "Had je mijn appje wel gekregen?"
Gedurende anderhalf uur meerdere hints gekregen, hij heeft zelfs letterlijk gezegd: "Als je er over wilt praten dan moet je het laten weten." (de reden dat ik een paar dagen niet op het werk was) en "Als je iemand nodig hebt, dan ga ik wel ff met je mee, even een tikje uitdelen" (niet dat er ook maar een gewelddadig stukje in die gozert zit...) Dus ik denk 'ik kan rustig een grapje appen'... Maar hij heeft een ongekend talent om een app gesprek compleet dood te slaan _O-

Hoe moet hier OOIT actie in komen? _O-

Nou goed... jullie zijn iig even weer op de hoogte _O-

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 22:34

Oh god wat erg :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 05:20

Het is meer actie dan niets, maar daar is het ook wel mee gezegd :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 09:24

Ik zou de stoute schoenen aantrekken en gewoon vragen of hij een drankje met je wil doen.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 10:14

Lau schreef:
Ik zou de stoute schoenen aantrekken en gewoon vragen of hij een drankje met je wil doen.

+1 :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 12:44

Dat idee had ik dinsdag ook, maar nu dus niet meer :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 12:50

Janine1990 schreef:
Dat idee had ik dinsdag ook, maar nu dus niet meer :')

Gewoon appen
Hee zin om een terrasje te pakken het is zulk mooi weer.