Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Klopt, die knappe eikels die je alle hoeken van de slaapkamer laten zien heb je vaak niks aan in een relatie. Maar goed, je wilt het ook niet heel je leven op een kabouter plop doen toch?
wat een uitdrukking
. Nee natuurlijk niet alleen ik denk dan aan een Indiaanse uitspraak die ik ooit zag op TV. De oude wijze man van een bepaalde stam zei:" in het westen moet het gelijk spannend zijn en begint men met hete soep te eten (hij had het over relaties) die soep koelt meer en meer af. Wij Indianen zijn anders. Wij warmen de koude soep langzaam op en geven het de tijd. Steeds warmer wordt die soep
Na date 5 zou ik blij rond willen springen van ik heb er zoooo'n zin innnnn!!! pien_2010 schreef:Vaak is het zo dat fijne goed mannen geen spannende mannen zijn maar waar je wel een fijn en leuk leven mee kan opbouwen.
Wellicht hoort dat bij hem? Ik zou het een kans geven.
. Maar hij is wel echt mijn grote liefde, mijn veilige haven, mijn thuis.

. Onze relatie liep al langer stroef dus ergens vooral benieuwd naar wat het vrijgezellen leven mij brengt. In de basis tijd voor vooral mijn eigen leven, vriendinnen, kind en dingen waae ik van genoot die langzaam gedoofd waren. Lekker een stuk fietsen op de mountainbike, naar de sauna of zinloos de kringloop af. Maar ook spelletjes avondjes etc. Mijn leven heeft de afgelopen jaren eigenlijk best stil gestaan, 95% met mijn zoontje en ook i.c.m. daarvoor met corona, dus kijk er wel naar uit om weer meer te ondernemen met vriendinnen en wat tijd voor mezelf in te plannen. Misschien t.z.t. gewoon weer eens friends with benefits. Vooral ook wel gewoon zin in wat afleiding dus verhalen hier lijken mij ook wel gewoon leuk om eens te lezen. Steenbok12 schreef:Ik weet niet of dit een besloten groep is.