Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LiannePuthzy schreef:MarlindeRooz schreef:IK VERZIN DIT NIET WE MOETEN VOOR ONS HOORCOLLEGE ONZELF TEKENEN MET KLEURTJES.
Is dit de universiteit? Wetenschappelijk onderwijs waar? Dit is meer werkcollege? ZOVEEL VRAGEN.
Bewijs:
[ [url=m/9DVCie.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekker makkelijk toch
Nayomie schreef:Ik wil een kaart versturen, maar ik heb een bruine envelop en ik wil dus zo'n digitale postzegel erop doen, maar ik weet niet of die leesbaar gaat zijn. Dus ik heb na een week lang die de kaart nog steeds niet verstuurd omdat ik het niet aandurf
Siersma schreef:Nayomie schreef:Ik wil een kaart versturen, maar ik heb een bruine envelop en ik wil dus zo'n digitale postzegel erop doen, maar ik weet niet of die leesbaar gaat zijn. Dus ik heb na een week lang die de kaart nog steeds niet verstuurd omdat ik het niet aandurf
En als je de postzegelcode op een wit blaadje schrijft en die erop plakt?
MarlindeRooz schreef:IK VERZIN DIT NIET WE MOETEN VOOR ONS HOORCOLLEGE ONZELF TEKENEN MET KLEURTJES.
Is dit de universiteit? Wetenschappelijk onderwijs waar? Dit is meer werkcollege? ZOVEEL VRAGEN.
Bewijs:
Merlen schreef:MarlindeRooz schreef:IK VERZIN DIT NIET WE MOETEN VOOR ONS HOORCOLLEGE ONZELF TEKENEN MET KLEURTJES.
Bewijs:
Ruilen met de spreekoefening van mijn zoontje in het basisonderwijs?
Britta31 schreef:Ik wil zo veel mogelijk de auto laten staan.Geen onzin ritjes meer,kijk ik naar buiten is de auto weg.Hebben de dochters ook nog zonder te vragen de auto meegenomen.Daar word vanavond even een goed gesprek.
Niobe schreef:Ik zit overspannen thuis en ik zit nu bij de huisarts te wachten en straks belt mijn leidinggevende. Het idee alleen al ga ik bijna van over m’n nek.
Ik ben ook zo bang niet serieus genomen te worden