[ [url=m/EKA5QS.jpg]Afbeelding[/url] ]
en de pakjes met de uitgepakte hint, caramel zeezout chocolade.
[ [url=m/dmwtRd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een kaartje met nog meer hints, wederom Noflike er op, dus Frysk. En wandelen. Er is 1 hele fanatieke wandelaar hier.
[ [url=m/vTXY0r.jpg]Afbeelding[/url] ]
De pakjes uitgepakt:
[ [url=m/HEJj4Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
thee, diverse soorten, hele grappige sokken met een bolletje op de voet voor in huis (dus huissokken zeg maar), een hond met kefgeluidjes

een boek over duikbestemmingen (had ik nog niet, heel gaaf), zakje met shampoo, zaden voor in de tuin, nog iets met chocoladesmaak en 2 tasjes.
Ook zaten er nog wat hints in:
[ [url=m/8gu3dj.jpg]Afbeelding[/url] ]
De genoemde chocolade dus. Een 11-stedenkruisje (we hebben dus beiden wat met de 11steden, mijn santa als wandelaar, ik als schaatser hoop de tocht ooit nog eens te rijden, ben lid sinds ik na de laatste tocht 18 geworden ben), een foto van een flesje Habanero (dat was mijn hint voor mijn lootje 2 jaar terug) en een visportretje van een vis die ik had ingeleverd voor het Belgisch kampioenschap onderwaterfotografie, waarmee ik met het portfolio de 2e plaats behaalde

Mijn santa kent mijn fb pagina dus. Sterker nog, we zijn fb vrienden sinds de secret santa editie 2 jaar geleden. Even naar mijn lootje wandelen is net te ver, maar als je nu de veerboot neemt naar een ander eiland en dan terugloopt naar de Groningse kust, dan pik ik je wel op

Oh ja, de big 5 onder water, eh, voor velen zijn dat manta's (1 keer 1 gezien), walvishaaien (nog nooit gezien), dolfijnen (ook nog niet gezien), haaien in het algemeen (wel gezien), roggen (ook gezien). De echte big 5 hoop ik ook nog eens te spotten. Was die vraag ook een hint? Ik geloof het wel

Oftewel. AfricanLady, ben jij mijn Santa?